September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Saar slaapt ook heel weinig overdag..ligt vaak te kijken of als. Ze ergens is geweest of als het druk is geweest wil ze even aaan de borst. Daar word ze rustig van...

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Maandag heb ik weer gewoon bekkentherapie. Mocht ik weer last krijgen van mn rug dan maakt ze wel weer een afspraak voor me. Mischien is het wel goed zo hoor.

Jaah spannend hoor. De HA belt me terug deze week. Die had het over iets er in spuiten ... Mwhaa lijkt me ook niet lekker whaha.

Bedoel je een uur slapen en dan weer wakker ? Dat gebeurt hier zo vaak van die hazeslaapjes. MAar goed met BV is het volledig op verzoek dus ik kan je geen advies geven.

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Haha... Krijg je botox cos???

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hier is het normaal gesproken minimaal twee uur tussen elke voeding.
    Hoe doe jij dat dan met de voedingen? Gaat hij dan twee keer tussen de voedingen slapen?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hm... Iets erin spuiten... Nee lijkt me idd niet prettig.

Ja dat is het makkelijke van bv, wat dat betreft vind ik het soms jammer dat het hier niet gelukt is met de bv. Dat is dan toch een stuk gemakkelijker.

6. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Mecx eet/drinkt ( ;) ) om de 3 uur ongeveer (ook bv) maar tussen die voedingen slaapt ie vaak heel kort.... dan weer een kwartiertje...dan weer wakker ... dan weer 10 minuten... echt heel wisselend !

Volgens mij is het rond deze tijd ook sowieso best normaal dat babytjes overdag vaker wakker blijven ?!

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Whaha Rinke zou het ?

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Cos ik zou het niet weten hihi....

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper is nu bijna heel de middag wakker. Af en toe een half uur of een uur slaap tussendoor. Maar tussen de flessen zit gewoon ongeveer 4 uur. Ik probeer : 7-11-15-19-23 uur. 180+6 hij is nu ongeveer 5,6 kilo schat ik. En de laatste fles drink hij meestal niet helemaal leeg.

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!!

Brrrr wat is het koud. Heel de achtertuin is wit. En ik moet de auto zo krabben, want we gaan weer naar baby zwemmen.
    Jasper was om 5.15 uur ff wakker. Hij was namelijk onder zijn deken uitgekropen. Arme ventje had het natuurlijk erg koud.
    Speen erin, deken er over, en na 3sec sliep hij weer tot 7.45. (vanaf 24.00 uur)

Na het zwemmen, afwassen, poetsen, opruimen, boodschappen doen, want vanavond weer kraam visite. (ik denk/hoop de laatste)

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Goeie morgen!!

Gister op verjaardag geweest was heel druk met kids, saar had van te voren de borst gehad maaar wilde daar ook en ook weer thuis waren ook meteen... Zat denk iets van ander half uur tussen.. Daarna als een blok in slaap gevallen uurtje of half 9 en tot half 6 geslapen.. Ze is nu weer aan het wakker worden, dus hup me bed uit!! Brrrr..

Veel plezier met zwemmen en krabze!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rinke, lekker geslapen dus :D heerlijk!!!

gebakje, ja koud he.... ineens moet iedereen krabben...

Gisteravond was ik zo moe dat ik lekker om 21.00 mn bedje in ben gegaan met de gedachte: ik zie wel wanneer ze komt. Om 0.00 kwam ze voor dr fles van 23.00 en daarna heb ik haar om 5.00 gehoord, maar is ze weer in slaap gevallen tot 6.30 en vervolgens nog even een uurtje bij mij geslapen en om 7.30 de fles :D Gaat de goede kant op dus.

Ben benieuwd of het slapen overdag vandaag weer wat beter gaat.

Gebakje, een half uur/uur slapen tussen de fles? Is hij verder dan wel gezellig? Dat is het jammere hier, S. is dan na een kwartier alweer humeurig.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  15. juffie2008

duimerijntje hoe is het afgelopen met de vlekjes??

lydia hij gaat zo mee naar de post, oeh!!! morgen is ie er dus..
    ik ben alleen vergeten een foto ervan te maken, wil jij dat voor mij doen??

16. juffie2008

zuurtje; nee die hebben we niet! tnx voor de warning

17. juffie2008

*inkakmomentje*
    zit ff te bedenken wat ik vandaag allemaal heb gedaan..
    -was
    -eten klaargemaakt (3x)
    -opgeruimd
    best al wat..

Vanmiddag naar de internist, manlief gaat mee.. Ben erg "benieuwd"

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Juffie!! Jeetje jij bent altijd zo mega druk bezig!!! :D
    Wat ik allemaal heb gedaan... Ehh.. Saar aangekleed.. Verder nog niets. Nu slaap ze dus ga ik ff douchen hihii

19. juffie2008

@ Rinke
    Ik vind dit nog meevallen ahha! Volgens mij ben ik vaak druk met niks doen lol!!

Heerlijk toch rustig aan doen? Geniet ervan!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    adnalie, jinte ook ja overdag als ik nergens heen ga en gewoon thuis bent heeft ze alleen maar hazenslaapjes van mag 45 minuten (als het dat al is ) maar als ik onderweg ben slaapt ze zo 3 uur.. ?! haha

Deel Deze Pagina