thanxx juffie maak er zeker een foto van voor je hier is jin ook meestal tevreden voor n half uurtje ongeveer en wil dan bij me zijn .. (zit nu ook te mopperen ) terwijl ze net nog zo zat Bekijk bijlage 199007 leuk gebakje babyzwemmen ! kan ni wachten .. we gaan 16dec naar roompot huisje/park en dan denk voor de 1e keer zwemmen .. of ik bel naar t babyzwemmen om begin december te beginne.. maar weet nog niet precies of ik dadelijk de ma of de di vrij ben dus moeilijk plannen..
hmm net dr tut gegeven en nu valt ze bijna in slaap (hoop het! wil poetsen) hopen dat ze toegeeft want dat doet ze niet vaak en zeker niet snel hihi ..
oh en wat ik vandaag al allemaal heb gedaan.. opgestaan, trainingsbroek aangetrokken, deur opengedaan voor een pakketje en tv gekeken ... ohja en Jinte de fles gegeven ! (en volop mee gelaggen! ) haha
Adnalie als hij wakker is, zit hij in zijn wipstoel, ligt in de box, zit bij mij op schoot, of op een speelkleed met een babygym. En 's avonds heeft hij wel eens een jammer uurtje, dan doe ik hem in de draagzak. (zo'n baby bjorn ding)
Jasper zal vandaag wel weer veel slapen, want na het zwemmen dan ligt hij helemaal in coma. Hij had om 11.45 eigenlijk de fles moeten hebben, maar ik gok dat hij 2 uurtjes later gaat komen Kan ik mooi ff poetsen. (bah)
Wij gaan vanmiddag naar de huisarts. Tessa spuugt veel meer dan anders en heeft 3 waterdunne luiers per dag. Ze laat ook iedere keer wat staan. De rode puntjes zijn wel weg en zijn denk ik warmtebultjes geweest. Had haar in de auto te warm aangekleed gelaten.. Ben benieuwd wat de huisarts zegt, want wil ff weten waar ik op moet letten. Misschien moet ik de voeding minder zwaar maken.
Goeiemiddag!!! Duimerijntje; succes bij de HA! erg leuk geworden Lydia, mooi formaat ook. Maris; sterkte met de prikjes, nooit leuk... ik heb me opgegeven voor babyzwemmen en ga 14 december voor het eerst met L. Ben heel benieuwd hoe het is! Verder heeft L gisteren óf geslapen óf gehuild, maar leuk wakker zijn was er helaas niet bij. Vandaag gaat het alweer wat beter, vanmorgen heeft hij lief gelachen naar mijn teamleidster. Hij had een enorme poepbroek en zij wilde hem wel verschonen. Nou... mij best whahaha, hij zat heeeelemaal onder, dus ja. Maar ze vond het erg leuk zei ze net terug van intatuin. Ik dacht; gaan we lichtjes kijken, dat vindt hij vast leuk... het enige dat hij heeft gezien is de binnenkant van zijn oogleden haha. Ach ja... wel een kerstbal gekocht met; 'Mijn eerste kerstfeest 2011'. Erg cliché, maar ik vind het helemaal leuk! gaan jullie kerstkaarten versturen met een foto van je beeb/kids?
succes bij de ha hoop dat hij goeie tips kan geven .. Hier zei ik daarstraks toch dat ze bijna in slaap viel.. nou heeft denk 5 min geslapen.. muppit.. zit nu naast me op de bank in dr automatische wipstoel te mopperen.. denk dat ik zo maar vast de fles ga geven .. thanxx voor de complimenten op t schilderij ben er kei blij mee !! haha seentje , handig indd ! leuk babyzwemmen . denk dat ik zo ff langsga daar om me op te geven ( zie alleen op tegen dat ubervrolijke haha .. dat meezingen enz.. hmm )
Bij ons zingen ze 3 liedjes in het begin. En 1 aan het eind. Dat overleef je wel toch ? Jasper slaapt nog steeds. Dus hij heeft de vorige fles gewoon overgeslagen. Is elke keer na het zwemmen . Ga hem zo maar is wakker maken.
hihi oke zal ns kijken.. jin heeft net dr fles op en ligt nu zga te slapen op mn arm.. ohja kerstkaarten komen hier wel met foto's van jinte
Lol het wakker maken was geen goed plan. Hier nu een ventje met een heel boos gezicht , en is aan het chagarijnen.
Kerstkaarten weet ik nog niet hihi... Wil ze altijd wel sturen maar neem er de tijd niet voor hihi.. Of vergeet ze.. Babyzwem, moet even kijken hier of jeje moet opgeven of dat je gewoon kan komen als je wilt... Net even gestreken met saar in de draagzak.. Mmm.. Niet echt te doen, maar anders moet ik steeds heen en weer lopen om haar speen in haar mondje te houden.. Straks nog even 2collega's opbezoek, doen jullie nog beschuit voor de mensen die langs komen?
Hier vragen we altijd of ze nog beschuit met muisjes willen. En eigenlijk iedereen wilde ze wel. Vanavond ook weer visite, (ik hoop toch echt de laatste) en die krijgen ze ook gewoon. De muisjes zijn nog niet op, heb nog 1 pakje staan.