@ Adnalie Waarschijnlijk heb ik het al eerder gehad. Het is alleen tijdens de zwangerschap ontdekt. Meestal 90 % is het na de zwangerschap weer over.. maar helaas, zit ik weer eens in de 10 % Wat worden onze minimopsjes toch alweer groot.. zucht!
Goede morgen allemaal!! Jeetje wat is het koud buiten, hihi al die mensen die moeten krabben zit hier lekker binnen.. Zonnetje komt er wel bij heerlijk.. Mensen nog plannen vandaag?? (Juffie het hele huis al door gewerrkt denk hihi). Ik krijg om 2uur weer bezoek, verder wasje draait, zo. Even strijken. Tot saar weer wakker word, dan haar voeden en aankleden..
Goedemorgen meiden, Ben weer even bij.. Ik had een vraag: hebben jullie een babygym, en zoja welke hebben jullie en bevalt het. Wij hebben er vorige week naar gekeken maar we konden niet kiezen.. Doe deze week een beetje rustig aan, nog even genieten van mijn kleine vent. Hebben jullie ook weleens dat jullie kleintje uit het niets begint te huilen en ontroostbaar is.. Denk zelf dat het met een groeistuipje te maken heeft. Gio is nu opeens veel wijzer echt zo leuk
hoi ! duimerijntje haha was Ferdi ookal bang voor.. denk t niet hoor ben gewoon niet lekker.. gaat nu gelukkig iets beter.. Jinte was ook niet helemaal lekker denk ik .. vanochtend een hele dunne luier.. en vanacht ineens komen terwijl ze allang doorslaapt .. ach we zien wel . moest van ferdi al testen gaan kopen haha ! zal toch wat zijn.. haha juffie ben benieuwd naar de envelope ! gebakje.. hier drinkt ze het nog niet altijd op (vaker niet dan wel ) dus hou dit nog maar even aan.. ohh hier heb ik vorig jaar zoveel mooie kerstversiering bijgekocht!! heb er al helemaal zin in (paar weekies wachten .. ) Hahah seentje!! was die man er nog ??
het is gewoon elke keer de 1000e klant.. looptde hele tijd door .. (vertelde een kennis die er werkt , dan komt er in hun scherm: 1000e klant te staan ) adnalie, mwah wel wat gelukkig.. hier ook met de fles ja dan tuttert ze er maar wat aan.. dan denk ik heb je nou honger of niet ?
chardonnay hier hebben we dat ding van de ABN fabeltjeskrant en nog een anderen.. ze vind een mobile leuker (beweegt en geluid ) ..
ohhja heerlijk niet krabben ga ik niet missen straks ! (maar Ferdi doet voort de auto in de garage zetten heb ik daar straks geen last van .. ) plannen voor vandaag.. niet zoveel.. net ff gedoucd met Jinte (had ik haar even weggelegt om zelf te doucen om haar vervolgens aan te kleden.. duurde het te lang voor madame! begint me toch te huilen gillen ! haha muppitje ( want toen ik er weer was lachte ze meteen ) heb haar nu in dr cosi gelegt en ze slaapt bijna.. zo even naar de winkel wandelen en verder zou ik het nog niet weten.. als ik me vanavond goed genoeg voel wil ik eigenlijk gaan sporten..
Gisteren op het cb gweest,Silvijn is vandaag alweer 8 weekjes,vliegt die tijd! Hij is 60cm lang en weegt 6130 gram! Vreetzakkie haha Prikjes even huilen en daarna was ie weer lekker vrolijk en hij lijkt er tot nu toe nog weinig last van te hebben gehad!!
Hier ook die vande fabeltjes krant, en ik heb ook een babygym van hout. Met daaraan van stof een koe met een spiegel, een varken wat piept, en schaap wat ritselt.
Hai dames! Onze Levi krijgt sinds vorige week toch medicatie. Twijfel nog steeds of hij wel reflux heeft, maar de ka wilde toch medicatie geven. 23 sept belt ze om te vragen hoe het gaat en vanuit daar kijken we verder.. Ik ga even terug lezen.. Xxx
Goedemiddag! Tessa lijkt alweer wat op te knappen. Diarree is minder, ze drinkt weer wat meer en spugen is weer op 'normale' niveau. Alleen nu heb ik de oudste weer in de ziekenboeg liggen. Die haalde ik vanmorgen uit bed met 38,6. Dus maar niet naar kdv gebracht. Hij blaft als een zeehond, hijgt als een ouwe man. Verder is ie zo mak als een lammetje, niets voor hem . Heb ik hem net in bed liggen, roept Tessa alweer. Die zit ff een mooie poepluier te brouwen op mijn schoot. Zal wel weer dun zijn, zo te horen... Ik ga zo de babygym eens in elkaar zetten. Wij hebben ocean wonders van Fisher Price. Geen idee of ze het al leuk zal vinden. Denk dat ze de mobiel leuker vindt.
Hier krijgt W.ilbert een nieuwe baygym van de Sint. De andere was stuk gegaan, na 3x intens gebruikt te hebben.
hier voor de sint de loop/speel apparaat van woezel en pip besteld! .. ze heeft al zoveel speelspul dat ik iets heb voor als ze net wat ouder is Bekijk bijlage 199437
Lydia ook ineens weer nachtvoeding las ik op hyves. En een heleboel reacties van meiden die ook weer wisselende voeding had.. Ligt volgens mij aan het weer whaha. Jaylen is weer over zn regeldagje heen hij zit ook in een sprongetje heb ik het idee. Gelukkig is hij niet heel vervelend. Ik ben vandaag naar de kapper geweest even weer model er in hoor heerlijk. En we gaan zometeen na het eten onze nieuwe auto ophalen !!