September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hahaha

ik ben echt heel nieuwschierig of onze gevoelens klopen.
    hopelijk kan ik een geslachtsbepaling doen voor mijn trouwen kan ik de binnenkant van onze taart in de kleur van het geslacht doen

2. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    #1982 naomi1986, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
    mijn kindjes zijn een mix van Nederlands, Indonesisch en Moluks :)
    hoop gemixte kindjes hier ;)

3. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ brenda : jeetje zeg!! idd het is een keus van jullie samen hehe en als 1 het weet gaat dat nooit goed :p k bedoel je gaat dan toch meer naar wat het wordt kijken qua meubels en kleertjes en namen! nou ja! maar idd ook spannend of ons instinct klopt! ik dacht eerst een jongen maar nu weet ik het niet meer!

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    verwaand met een reden haha ze zijn knap!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik krijg gewone uit de klei getrokken Hollandse kindjes :)
    Hoor mij nou... kindjes hahaha mag blij zijn als het er eentje is! Maar mijn man en ik hebben allebei blauwe ogen, lichte huid en hij had als kind zelfs wit haar... dus ben benieuwd :D

6. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    het is zo erg..!! elke raamspiegeling die we tegenkomen.. echt.. hij kan het niet laten, dan moet hij altijd ff naar zn eigen kijken!:cool:
    en kleding ;):$ oh mijn god.. zo ijdel!!!:cool:

maar ook wel lachwekkend :)

wat is iedereen nieuwsgierig hier.... IK OOK!!! ik denk dat ik een jongen krijg.. geen idee waarom :p
    maar ik zou het wel heel leuk vinden om een meisje te krijgen, maar het belangrijkste is dat het gezond is :)

7. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    ook al van die lkkre kinders.. super

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    naomie ik had al op je profiel gereageerd maar wat een knappe kids:)

Nena: Ik vind het knap lastig want ik wil het wel weten kan niet zolang wachten:)

Nuage: hier ook hoor alleen manlief heeft een iets donkere huid omdat hij in zijn kindertijd in afrika heeft gewoond en mijn man heeft hele volle lippen geen idee van wie:p
    Maar ik ben spierwit kan 5uur in de zon liggen iedere dag onder de zonnebank maar bruiner word ik niet!

Missymaaike leuk idee zeg van die taart wanneer ga je trouwen???

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik vind de echo van volgende week al zo spannend.. mijn man hoopt zo op een tweeling! Ik moet daar dan denk ik nog wel even aan wennen, twee is wel meteen je handen vol!

Overigens weet ik bijna zeker dat het een meisje is, kan ook geen fatsoenlijke jongensnamen bedenken dus dat zou wel goed uitkomen! Man wil gelukkig ook weten wat het wordt, dus wat dat betreft zitten we op één lijn. Net als met namen. We willen allebei iets wat niet zo vaak voorkomt, en een naam met een bijzondere betekenis! Maar we gaan verder niet aan de familie vertellen wat het wordt, we hebben een enorme teleurstelling gehad toen we vertelden dat we zwanger waren, dus dit deel houden we lekker voor ons saampjes! Wat doen jullie, vertellen of voor jezelf houden?

10. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Zo er is een hoop gekletst vandaag! Heb niet alles onthouden helaas alleen Maaike: er is niks mis met Brabanders haha;)

Naomi: jij hebt ook knappe jongens!

Hier echt poepie misselijk:( Hoop zo dat het met 12 weken weg is en ik lekker kan gaan genieten.

Kan ik trouwens hier mijn gegevens voor in het lijstje zetten om moet ik het lijstje kopiëren, wat is handiger?

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    23 maart :):):) vind het zo super spannend en 26 maart gaan wij op huwelijksreis naar amerika Voor 3 weken dus vind het allemaal wel super spannend.
    ik hoop ook dat ik voor mijn huwelijksreis weet wat het is want wil in amerika het eerste pakje kopen .

ik denk tevens dat het een jongen is, en zo mijn vent ook .

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah ik weet het ik trouw er binnenkort met een ;) Hahaha

13. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook nog een X mijn gegevens ;)

23 jaar, voorlopig uitgrek. 7 sep. volgende afspraak 1e echo 16 februarie :D 1e kindje

hehe als onze uk op mijn man lijkt dan word het echt een ijdeltuit!! mannen zijn vaak super ijdel hoor haha ik vind het idd echt lachwekkend ookal zijn het echte alpha mannetjes kunnen ze nogsteeds super ijdel zijn!!

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hoi iedereen, ik schrijf zo af en toe is wat maar ik lees alles.. Ik heb alleen geen tijd om overal op te reageren.. Maar ik wil ook wel graag in het lijstje..
    Sabine1706, 23jaar 2 de kindje, ik ga borstvoeding geven. Ik heb 22 feb mijn intake bij de vk.

@ evita 26 mijn zoon is van mijn ex die is gewoon nl maar dit kindje is half turks.. Krijgen jou kinderen een marrokaanse naam of een nl naam?

15. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    dank je wel..!! ben ook super trots ;) maar zal je verklappen toen ze er net uit kwamen vond ik ze heel lelijk... whuahaha gelukkig trekte de boel bij haha

brenda1987 jij ook bedankt.. jij hebt ook een hele mooie dochter..!!

evita: knappe kereltjes hoor..!!

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    sorry ik spuug hier bijna me thee uit Hahah .
    vooral het gedeelte gelukkig trekte de boel bij Hahah

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ik denk dat die van mij er ook echt niet zo mooi uit komt :p. ik was echt een super lelijke baby!! me pa wist niet wat voor gedrocht eruit kwam zetten zei die hahaha

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiedag dan jullie hebben stevig doorgeklets in het afgelopen uur hahahahhaa..

Ook ik krijg een hooghollands kindje hahahahahhaaha.
    Manlief komt van de boer en ik ben een echt dorpsmeisje hahaha.

Hier mijn kleine sjansballetje hahaha

Dames die bij op de lijst willen.
    Het is heel makkelijk:
    Gewoon de laatste lijst quoten en dan in het bericht de quote code aan begin en eind weghalen.

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hahah....

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wil iemand mij aub er opzetten ik zit nu op me werk op me telefoon dan gaat het niet zo makkelijk.. Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina