September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Princess25 ik heb ook de hele zwangerschap zitten smeren met dure crèmepjes van prenatal.
    Maar de huid ging toch scheuren, niet gek eigenlijk met zo'n dikke buik :)
    Dus wees voorbereid dat er n kans is dat je toch striemen krijgt.. Tenzij je misschien een klein buikje houdt :p

Milan2009 bovenin deze pagina zie je clubs staan daar ff op klikken en dan zoek je de club: september mama's 2012
    Gezellig dat je erbij komt ;)

2. princess25

princess25 Niet meer actief

@naomi, ik ben er ook bang voor dat ik het krijg hoor. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het al een klein beetje heb. Was dikker en daarvan heb ik wat overgehouden. Maar goed, met de zwangerschap zal dat nog erger worden idd.

Hier vandaag lekker vrij, maar wel snotverkouden. Nog meer sinaasappels eten, haha. Vanavond gezellig visite.

3. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ik vind het echt lelijk die striemen.. Heb van alles geprobeerd van crèmepjes (bv. Slakkengel.. Was toen heel duur en deed niets :x)
    Pfff... Heb me erbij neer gelegd maar ik trek nooit geen bikini meer aan :(

Mijn pappie is vandaag 75 jaar, dus feestje :) :D
    Fijne dag vandaag ladies ;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Striemen heb ik op mn buik gelukkig geen last van.
    Wel op mn borsten en mn bovenbenen.

Pffff vanmorgen weer een rendez-vous met de wc gehad.
    Elke ochtend is het raak:( vind de bevestiging wel fijn...maar iets minder mag het ook wel.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn buik ziet er al een tijdje uit als een zebrapad hahaha zal alleen maar erger worden vrees ik. Gelukkig niets op benen en borsten vooralsnog. Maar mijn borsten zullen ook wel gaan groeien en dan hou ik 'm hart vast hoor. Heb nu al cup E en als het straks groter wordt en dan weer inzakt na de borstvoedig.. wat hou ik dan over?!

Nou ja we zien wel, en anders maar een beetje recht laten trekken ooit ;)

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    @mams: aaaaah, irritant hè dat wc knuffelen.
    helaas, ik meende dat de bondcoach mij uit de wk-team had gehaald, maar blijkbaar sta ik op de reserve lijst;)

@positiekleding: nou mijn positiebroek is eindelijk na anderhalve week aangekomen en ik ben niet meer van plan om hem uit te trekken als ik eerlijk moet zijn. ik heb er eigenlijk net een tweede bij besteld :)
    ik wacht tot ik de HA kan bellen voor uitslag of ik blaasontsteking heb of niet. zei ik tegen de assistente heel mooi "verloskundige denk dat ik een blaasontsteking heb, dus ik kom wat urine brengen" ziet ze op papier dat ik zwanger ben "oh ben je zwanger?"
    en ik had iets van :( ja, anders loop ik toch niet bij een verloskundige?;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melindy...balen dat je op de reservelijst staat!
    Dit is 1 wk waar we liever helemaal niet aan meedoen he:p

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    melindy, waar heb jij je broeken dan besteld?
    heb nu met werk vandaag voor t eerst de broek aan, geweldig!
    zit nog iets te los dus beetje hijsen.
    had tot nu toe weinig last van kwaaltjes maar ben nu al 2 dagen erg misselijk en last van de buik, bah!gelukkig nog niet over gegeven

9. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    bonprix
    de broek zit ook hier iets wat ruim, maar daar kan ik mee leven :D

uitslag van urine was goed, geen blaasontsteking of wat dan ook. Nu kijken of de bloed-uitslag ook zo goed is. dus hopelijk geen telefoontje daarover.

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gisteren de echo gehad, en.... het hartje klopt! Echt geweldig!

Eerst begon de vk met een uitwendige echo, toen zag ik een heel klein flikkerlampje, dus vroeg gelijk of dit het hartje was, en ja hoor, dolblij! Kreeg daarna een inwendige echo (dacht ik al) en toen zagen we de kleine uk wel zitten. Het hartje duidelijk zichtbaar en heel even horen kloppen. De kleine is nu 1,4 cm, met mini armpjes en beentjes... Ben nu dus al 5 dagen weer vooruit gezet, dus morgen precies 8 weken alweer!
    Over 3 weken moet ik ongeveer weer terug voor de echte termijnecho. De kleine was nog net geen 1,5 cm, anders konden ze de termijn bepalen. Nou, ik vind t niet erg, mooi een extra echo. :)
    Gisteren klokje rond geslapen, vannacht kon ik niet in slaap komen en loop nu nog steeds te stuiteren, haha!

11. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    Hier nog een klein buikje ;) ik wil om de 5 weken een foto maken voor in mijn zwangerschapsdagboek.. het is al erg leuk om te zien hoe snel het groeit:D nog meer dames met buikfoto's??
    oohja de foto's heb ik smorgens gemaakt nog voor het ontbijt in de loop van de dag word ie steeds dikker hebben jullie dat ook?

12. princess25

hmmm, ben vandaag vrij en zat net naar uitzending gemist te kijken. daar was een programma : ik ben zwange, wat nu?
    Echt heftig.
    Had tranen in mijn ogen.
    1 meisje van 15 die met een man van 42 sex had gehad en meteen zwanger raakte. Nu wilde ze eigenlijk het kind houden, maar vader vond dat ze abortus moest plegen. Haar tante haalde haar over met een mobieltje en uiteindelijk heeft ze de beslissing genomen. Ze heeft er elke dag nog verdriet van. Vooral nu ze weet hoe een abortus gaat.
    Ik kan hier best boos om worden, hoe kun je nou je eigen kind dwingen om abortus te plegen? Ook al is ze pas 15!

het andere meisje heeft het kindje gehouden en is naar een opvangkliniek gegaan voor jonge moeders. Ook een moeilijke keuze, maar ik denk persoonlijk een juiste.

13. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    nee heb geen prednison meer wel een tijdje gehad maar dat is geen pretje ben bij dat ik vlug van was en ben er veel door aangekomen.
    ja ik ben heel erg benieuwd dinsdag ben ook benieuwd of we meteen al een echo krijgen.
    mijn ouders en ik zitten al grapjes te maken dadelijk is het een tweeling hahah

14. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Sitalita: fijn dat de echo goed was en je het hartje heb horen kloppen! Wij moeten nog een paar dagen wachten, vind het zo spannend.

1986tamara: Mooi buikje al hoor en je ziet al een verschil tussen beide foto's. Ik ga maandag weer een foto maken, zal die dan ook plaatsen.

Hier gaat alles prima...:) Geen last van misselijkheid ofzo. Alleen moe en af en toe last van m'n buik.

Gisteren wilde ik op zoek naar een leuke bikini, want we gaan over 2 weken op een cruise. Maar helaas, het zat allemaal niet zoals ik wilde. Denk dat de boobies toch al gegroeid zijn...;)

15. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah ik ben echt depri, als er een klein iets is lig ik al een uur te janken. bah. niks werkt mee de afgelopen paar dagen... mijn werkgever laat me elke dag overuren maken en zaterdag moet ik weer werken... heb ik gezien dat ik overuren mag weigeren... dat gezegd... nu dreigt ie met ontslag want hij vind dat ik daar geen recht op heb :S ik ga toch bij mijn werk weg maar hij kan me nu wel alles maken :S als je zwanger bent mag je zelfs nee zeggen tegen overuren maar mijn werkgever boeide dat niets en een rechtzaak heb ik ook geen zin in tja. toen had ik geen kracht meer om te werken en ben ik naar huis gestuurd... maar morgen om 7 uur mag ik weer klaarstaan pfff. tja huil huil huil sorry hoor ik wil ff zeiken

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik kan nu officeel zegen dat ik ook getroffen ben door het spuug virus :p

al 5 dagen op de rij is het elke middag feest Hahah vanmiddag met met zusje weg zei mijn rolstoel in de auto zetten en ik kon nog maar net de deur van de auto open trekken anders had ik haar auto onder gekotst , en me zusje heel droog wat doe je ? oOOOOh laat maar Hhaha
    dit ga ik denk ik heel lang horen haha!

voor de rest gaat het wel redelijk ben de dagen aan het aftellen tot de echo , nu eerst lekker weekend met me vent en dan mogen wij maandag om 9.00 voor onze termijn echo ben zo nieuwschierig .

weet iemand trouwens tot hoeveel weken je foliumzuur moet slikken 10 weken of 12 weken ??

17. princess25

Volgens mij moet je deze slikken tot 10 weken maar langer kan zeker geen kwaad.
    Ik slik hem gewoon maar even door. Als de vk zegt dat ik mag stoppen, dan pas doe ik het.

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    nou inderdaad langer kan geen kwaad ik weet dat er onderzoeken zijn of het niet verstandig is om het je hele zwangerschap te slikken .
    het zou namelijk ook goed zijn voor andere dingen !

als ik heel eerlijk ben moet ik ook wel zegen dat ik bang ben om er mee te stoppen, want ik ben nu opeens wel nog zwanger en ben bang als ik er mee stop het mischien wel weer mis gaat !

19. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ga zo even bijlezen maar heb net toch iets erg gezien.. Ik googelde ´10 weken zwanger´ en ging toen bij afbeeldingen kijken, hopend van die leuke plaatjes te zien van hoe groot het kindje nu precies is en zo. Ineens zag ik iets wat ik eigenlijk niet kon plaatsen, dus ik goed kijken was het het resultaat van een abortus met 10 weken:( Ik heb nog nooit zoiets ergs gezien! Bah ben er al de hele tijd misselijk van.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier: NIET TE GENIETEN!!

Ik zou vanmiddag naar Groesbeek om het badje op te gaan halen.
    TomTom van mn ouders geleend.
    Stuurtie me over duitsland, nou kan dat prima want Groesbeek ligt ook zo'n beetje op de grens.
    Na ongeveer 45min zegt de tomtom: Ga na 500m rechtsaf de autobaan op.
    Kijk ik: AFGESLOTEN!! Zijn ze die hele inrit opnieuw aan het asfalteren en weet ik veel wat.
    Denk, ik nouja, rij een stukje door, zit er vast nog wel 1.
    Niet dus.Omgedraaid en gehoopt op dat er aan de andere kant nog 1 zou zitten. maar nee dus.
    AAAAAAAAAAAAARGH!!!
    Enige optie was helemaal terugrijden hierheen en dan via Doetinchem-Arnhem rijden..maar dat is vrijdagmiddag om half 3 ook niet echt een goed idee.
    1,5 uur gereden en ik was weer thuis!!!!! en het badje heb ik nog steeds niet

Deel Deze Pagina