September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Meer afscheiding is echt een zwangerschapskwaal.... zolang het gewoon normaal van kleur is dat niet iets om je druk over te maken.

en tja de buikpijn heb ik ook heel erg gehad vooral bij zeven weken straalde zelfs uit naar mijn benen en dat was de groei van miin bm en darmen die opgeschoven werden.

maar maak je je zorgen vk bellen

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat stelt me wel weer een beetje gerust.
    Ik kan het me van mn vorige zwangerschappen gewoon niet meer herinneren, dat is vervelend.
    Ik wil niet meteen de vk bellen...over een weekje hebben we afspraak bij de gyn, met echo.
    Dus gewoon ff doorbijten.
    Morgen voel ik me vast weer wat zekerder.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Je weet dat de vk liever heeft dat je een keer te veep belt dan te weinig he ;)
    dus voel je je morgen nog zo gewoon bellen .

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Schaakkoningin heel veel sterkte! Ik weet helaas hoe dit is.. Dikke knuffel van mij! Maar ik vind het wel vreemd dat je nog weken mag wachten op spontane MK. Hebben ze je geen curettage aangeraden?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja weet ik...maar ik voel me dan zo'n overbezorgde doos :)

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahaha zwanger mischien?;)

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Curettage word niet zomaar gedaan...... het beste is om je lichaam het zelf te laten doen.
    als ik schaakkoningin was het eerst even een paar dagen proberen aftewachten en dan is naar curretage pas als uiterste nood doen.
    complicatie bij curretage zijn klein maar zijn er wel.

8. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    Ze zeiden dat het wel kan, een curretage, maar dat er wel wat risico's aanzitten. Het is wel een heel raar idee dat ik waarschijnlijk al 4 weken met een dood kindje rondloop. Echt zo bizar... Je gaat toch twijfelen of ze het wel goed gezien hebben enzo. Maar dat zal wel. Ik wil eigenlijk nog ff afwachten en als t dan over 2 weken nog niet zou zijn gekomen eerst nog voor de echte zekerheid een extra echo voor ik een curretage doe... Onder het mom van "je weet maar nooit". Maar ik denk dat het met 2 weken er wel echt uit zal zijn. heb wel nu 1 fotootje van de baby. Dat is het dan. Echt gek.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik weet dat er risico zit aan curretage, ik heb er zelf ook eentje gehad, maar aan het niet weghalen van het vruchtje ook. En naast curretage heb je ook nog de optie voor medicatie. Maar ik vraag het omdat ik maar 2 weken mocht wachten. En daar ben ik heel blij om geweest want bij mij was ondertussen de mola aan het woekeren bleek later en had ik gewacht dan had ik mogelijk uitzaaiingen in mijn longen gehad... Nou is dat extreem zeldzaam hoor zo'n mola, maar toch. Hebben ze wel je HCG geprikt schaakkoningin?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meestal wachten ze het idd zo'n 2 weken af.
    En is een curretage echt de laatste optie.

Schaakkoningin, het gevoel van met een dood kindje rondlopen ken ik heel goed.
    Heb mijn Mylan* 5 dagen in mn buik gehad voordat het opgewekt werd.
    Maar troost je aan het feit dat moeder natuur heeft ingegrepen omdat er waarschijnlijk iets niet goed is geweest.
    Ook voor jullie komt er zeker een lief klein babytje, alleen niet dit keer, hoe moeilijk dat ook is!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook nog even mijn echo van gisteren. Je ziet nog niet echt iets

12. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    Dat is ook wat, Mylan heb je dus met 17 weken verloren... Goh... Ik ben nu 10 weken dus... Nu afwachten wanneer hij/zij eruit komt en hopelijk is het dan allemaal snel voorbij en kan ik weer vooruit kijken.

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Het is inderdaad nog maar een klein dingetje..... heb je de gyn nog gebeld

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nuage ik zal ook ff mijn echo uploaden.
    Was de jouwe inwendig of uitwendig?

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zou hier dus 6+6 moeten zijn, maar de VK meette 0,65cm en dat zou dichter bij de 6weken liggen dan bij de 7.
    Ik hou me er maar aan vast dat het inwendig beter te meten was geweest.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dit was inwendig.
    De gyn belt mij donderdag over m'n zorgen.

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    laat je niet afschepen he , ik vind dat je gewoon eerder terug moet voor een extra echo .

toen ik een week achter liep op groei mocht ik 2 weken later terug komen om nog is te kijken .

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als ze me afschepen ook goed, dan betaal ik zelf wel voor een echo. Overweeg er volgende week misschien al eentje. Als ik maar zie dat het groeit dan is het goed.

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    anders even de vk bellen als de gyn moeilijk doet dan zou zij nog kunnen bellen .

20. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    wat een naar bericht :(sterkte meid.!!!

Deel Deze Pagina