Ja, maar ja.. aangezien ik weet wanneer mijn ovulatie was kan ik me niet voorstellen dat er donderdag een week bij komt ofzo Zat al redelijk goed met de uitgerekende datum bij de eerste echo. Of kan het zijn dat de baby 'snel' groeit en dat je daarom een week ofzo vooruit wordt gezet..
@evita, mooie echo meid!! ik krijg zo steeds meer zin in dinsdag door al die echo's , dan heb ik mijn echo namelijk liefs
haha heb ik ook! in het begin kon ik ook steeds niet slapen, daarna sliep ik klokje rond en nu ben ik elke keer 's nachts rond 3 of 4 uur wakker...nou ja, dan zit ik rechtop in mijn bed.... dan maar weer plassen....MvM weer blij
Wat verschrikkelijk meid!!! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles wel goed gaat. Veel sterkte!!
Mooie echo's weer voorbij zien komen. Vind ze er wel verschillend uitzien en dan bedoel ik niet qua weken. Mijn collega heeft een echo van 12 weken en ik van 9 weken, die van mij is veel duidelijker dan die van haar. En als ik dan de hoeveelheid vruchtwater bekijk dan zouden er nog wel 2 bij kunnen. Zou dit de hele zwangerschap 2x zo veel blijven en zou ik dan ook dikker worden dan iemand met weinig vruchtwater???
daar heb je ook weer een punt. Ik moet wel zo denken anders ga ik er aan negatieve gedachten aan onderdoor....
En beertje zijn het er 2?? Het lijkt wel zo op de echo, maar kan het niet goed zien. Hoe zet je die foto er op?? Wil mijn echo er ook op zetten maar het lukt niet.
Wow dat lijken er idd 2.. Of het is extreem ingezoomd misschien.. Zou toch leuk zijn twins in ons topic. Me werk belt me net ff hahaha.. Mel ik heb een heel brutale vraag.. zou je aub vanacht willen werken en oowja daar waar je dan moet werken heerst ook nog een virus, maar heb het voor me neefje nagevraagd maar het kan geen kwaad hoor.. Euh NEEEEEEEEEEEEEEEEE GEK...!! hahaha T staat er nu grappiger hoor maar ik vond het wel lief dat ze het zo voorzichtig vroeg, maar toen het woord virus en vanacht kwamen was het voor mij al nee sorry.. Had het normaal graag voor ze gedaan maar ik ben nu al brak.. Als ik het vanmiddag wist dan had ik nu bij kunnen slapen maar pff.. Nja jammer maar fijn dat ze het wel snapte. liefs Melanie liefs Melanie
@schaakkoningin heel veel sterkte! Ik ben vanochtend flauwgevallen in de trein. Te vol, te warm en te lang moeten staan. Gelukkig zag iemand dat ik niet goed werd, en die heeft gezorgd dat ik kon zitten. Even wat gegeten en toen ging het wel weer. Maar ben me rot geschrokken! Voor de zekerheid de vak gebeld, maar ik hoef me geen zorgen te maken. Vanaf nu standaard dropjes en dextro mee, goede tip voor alle zwangeren die weleens duizelig zijn.
Wen: als je een antwoord plaatst (via plaats reactie en niet snel reageren) dan kun je een bijlage toevoegen via het paperclipje. Dan kan je de foto op je pc selecteren. Via de telefoon kan dat volgens mij niet.
@ schaakkoningin. Heel veel sterkte toegewenst! Het lijkt wel of je mijn verhaal van de zomer hebt getypt. Toen heb ik hetzelfde meegemaakt. Ook voor een echo, maar geen kloppend hartje. Was ook al met 6 weken gestopt ipv 10 weken. Bij mij kwam het helaas niet op gang en om het af te kunnen sluiten en verder te kunnen gaan, heb ik uiteindelijk gekozen voor curretage. Bij controle (echo) bleek wel iets meegegaan te zijn, maar nog niet alles. De curretage had dan voor mij ook maar minimale kans op complicaties. Het was enorm spannend allemaal en had behoorlijk wat afgejankt. Maar.....achteraf gezien ben ik blij dat ik het gedaan had. Het is maar een verhaal, maar hoop dat je er iets aan hebt. Heel veel succes en nogmaals sterkte. Neem vooral de tijd en praat erover, dat helpt echt! Hier een mooie bos bloemen van mijn mannetje gehad. Eigenlijks doen we er niet aan, maar toch wel enorm lief! Ook wat slechter nieuws te horen gekregen. Mijn moeder zou vandaag gedotterd worden, maar het zag er zo slecht uit, dat ze het niet eens konden doen. Ze moet nu een bypass operatie met 4 omleidingen. Behoorlijk pittig dus! Er zitten dus 4 aders vol. Net dus even een lekker potje gejankt. Het is hun eerste kleinkind en hoop dat echt dat ze dit toch mag meemaken!
Nee lukt idd niet met je telefoon. Zal het van t weekend op mijn computer doen. Bedankt voor je reactie iig.
Ahhgg.. Wat lief!! Een mooie bos bloemen is altijd welkom. Wat een akelig nieuws. Is dat hetzelfde als een open hart operatie? Die heeft mijn opa begin dit jaar ondergaan. Wel moeten revalideren, maar voelt zich nu 10 jaar jonger. Misschien heb je daar wat aan. Heel veel sterkte.
Woehoe,,, weer een volle week doorstaan.. Nieuw plaatje in mijn banner.. al 10 weken gaat toch best snel. Liefs Melanie
ja hier gisteren een nieuwe week ingegaan: WEEK 8 en ja hoor ik heb ook al een serieus buikje !! Vanmiddag om kwart na 4 voor de eerste keer naar de gynaecoloog, vind het zo super spannend!! De eerste keer het hartje horen van ons wondertje x