@titara, heel veel plezier vanmiddag! niks is mooiers dan het hartje zien kloppen van je kleintje! liefs melanie
Hoi allemaal, ik kijk al heel lang mee en zoek steeds hier naar buikfotos maar lijkt of dit er steeds minder worden... Heel stom misschien maar is het een idee om een nieuw topic dan te maken met alleen foto's zonder al het geklets? Kost zo veel tijd nu om een buik foto te vinden...
@Rietc zou inderdaad wel veel overzichterlijker zijn nu moeten we steeds alle pagina's door spitten voor een foto te zien ik ben een voorstander van je idee!!!
zo dames, ik het zonet een nieuw topic gemaakt voor alleen september 2012 buikjes (de foto's) op te zetten! ENJOY!!!! :d
gisteren de intake gehad bij de vk ! ook even het hartje mogen horen, de vk twijfelde nog wel even om het te doen . omdat ze bij 11 weken niet altijd het hartje kunnen vinden , maar uiteindelijk heeft ze het toch gedaan en na even zoeken dan toch even het kindje mogen horen nu moest ik eigelijk over 4 weken terug , maar omdat ze zag dat ik het toch wel moeilijk vond om 4 weken niks te horen dus mag nu over 2 weken al weer even hartje luisteren.
huh, maaike dat snap ik niet.. met 6 en een halve week ofzo vonden ze hier het hartje al.. weliswaar met een inwendige echo? wellicht is dat het verschil?
dit was niet met een echo he , dit was met zo,n doptone wat ze op je buik zetten en dan komt er alleen geluid uit en dat kan meestal pas met 12 / 13 weken en dan kan het nog moeilijk zijn omdat het kindje nog flink kan weg zwemmen en dus nog moeilijk te vinden is ! en tevens worden hier echo,s niet gemaakt door de vk maar standaart door het ziekenhuis gedaan !
we zijn gisteren bij thuiskomst naar de vk trouwens zo verast ! toen wij binnen kwamen lag er een briefje dat er bloemen voor ons waren af geven! dus wij hadden echt zo iets van mmmm van wie kan het zijn en me vriend grapte nog is het van je stille aanbidder ?! uiteindelijk bloemen opgehaalt zijn ze afkomstig van mijn vriend zijn werk omdat ze het goede nieuws hadden gehoord van onze zwangerschap en ze het ons na 2 miskramen zo gunde . echt super lief
wat lief missymaaike! hier weer een minne dag. ik hou echt niets binnen, het is zelfs zo erg dat ik maar een teiltje naast de bank heb gezet. ik red de keuken niet eens als ik moet overgeven
even goed in de gaten houden he dat je niet uitdroogt ! was gisteren het eerste wat mijn vk tegen mijn zei toen ik vertelde dat ik spuugde wel blijven drinken lukt dit niet dan bellen
Missymaaike wat een superlief gebaar!!! Ik voel me vandaag een stuk beter. Gisteravond kreeg ik echt fikse buikkrampen. Echt vreselijk, eerst schrok ik ervan...voelde als harde buiken. Kwam op, en bleef dan ff hangen en ging weer weg. Mn buik werd ook helemaal hard, van de gasvorming. Maar dat kwam van mn darmen... heb daarna fijn uitgebreid op de pot gezeten en toen was het over!! Hahahahaahahhaah Wellicht heeft me dat de hele dag al dwars gezeten. Vandaag heb ik iig geen krampen dus voel me een stuk zekerder. Heb wel maar mn positiebroeken weer uit de kast getrokken, en dat zit ook stukken beter. Misschien dat het knellen van de gewone broeken ook mee speelt??
gelukkig dat je nu een stuk rustiger bent zoals ik gisteren al zei had ik er toen ook veel last van. bij mij hielp laco roosvice erg goed en vooral als ik de hele dag al een beetje last had dan gaf dat toch wat rust. ik denk dat je vooral last hebt van je darmen omdat je baarmoeder groeit en alles wat meer in de verdrukking komt
Ja dat heb ik wel in huis.. just in case Ga dalijk lekker met mn mams wat woonwinkels af op zoek naar een nieuwe feautuil voor in de kamer. Lekker afleiding. 7+5 alweer vandaag Bijna 8!!! En dan weer nieuwe plaatjes en nieuwe info op mn apps hahahahaha
haha die apps zijn leuk he .... ik kan er ook zo naar uit kijken naar een nieuw plaatje en nu hellemaal want ben bijna 12 weken ( ik weet dat het nog geen zekerheid is maar toch het grootste gevaar is geweken )
Vandaag toch zooooo snotverkouden! gatver, echt vreselijk! kga zo maar naar de winkel zoutoplossing kopen. Nog 8 dagen en dan een echo! Ik heb er zo'n zin in! kan haast niet wachten om te spieken naar m'n beebje