September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    wat een gerust stelling..!! zolang de vk zegt dat het er goed uit ziet... maak ik me ook niet ongerust!

ben blij dat ik niet de enige ben met vreetbuien.. whuahaha
    lijkt wel alsof iedereen veel misselijk is! ;)
    maar zag dat jij ook bent gestopt met roken..
    ik ook voor de 3e keer (3e zwangerschap) en dit wordt ook de laatste keer.. hierna ben ik echt van plan het vol te houden..
    maar valt me steeds wel zwaar.. jij ook in 1x gestopt?

liefs

2. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    hier ook de hele dag echt honger..!!
    echt knorrende buik.. :$
    ik ga ook een beetje opletten nu.. wil aant einde vd zwangerschap geen kamerolifant zijn whuahahaa:D
    als ik nu in 8 weken al 4 kg aan kom terwijl zo'n baby nog niks weegt.. dan wil ik er niet aan denken hoeveel ik ben aangekomen op het einde :( :$

fijn dat ik niet de enige ben..
    mn buik begint wel te groeien.. zal eerdaags wel ff foto erop zetten.. ;)

melanie013.. thanx...!!:)

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik heb ook last van vreetbuien en dan zin in van alles en nog wat!
    heb de laaste tijd ook wat met kaasbroodjes en uiensoe, kipsatekroketten en dat soort rare dingen!ik ben gelukkig nog op hetzelfde gewicht gebleven maarja t kan nog komen!

morgen de echo, ben al de hele dag zenuwachtig!
    hopen dat ik vannacht kan slapen!gelukkig moet ik tot 11u werken!
    ga morgen voor de 1e x mn beebje horen of zien!hoop dat alles goed is!

4. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Wij hebben net een prachtig klein kindje gezien! Mét perfecte hartslag! We zijn zóóó blij!! En baby deed een dikke koprol en zwaaide toen.. *zwijmel* :D

Ben nu al verliefd op dat kleine hummeltje van een paar centimeter!!

Oh ja, we zijn een dag vooruit gezet, dus nu op 5 Sept uitgerekend..

5. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb wat vreemds joh. ik was al langere tijd niet meer misselijk maar nu ineens voel ik me niet lekker. heb vandaag helemaal niet zo veel gegeten... misschien dat de vreetbuien en de misselijkheid zich toch afwisselen waardoor we niet eindigen als kamerolifanten hahaha
    wel weet ik dat mijn moeder heel dik werd 27 kg kwam ze aan! en ik heb echt mijn moeders postuur, we zijn eigenlijk heel slank, tegen het magere aan. maar die zei dus dat ze super vet werd haha maar dat het na de bevalling er weer af ging.
    tja vaak lijkt de zwangerschap van je moeder toch wel op die van de dochter of niet?
    maar idd naomi, het beebje weegt nog nix en dan toch vier kilo aankomen pfff ik vind het echt wazig. terwijl mijn benen gewoon precies even dun lijken ofzo. ik heb het gevoel als dat ik als een ton op sateprikkers eindig over een paar maanden! echt super raar!

6. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie kan mij helpen. Ik loop bij de gyno en ben nu naar de vk gestuurd in het ziekenhuis. Volgende week heb ik een intake en eind maart weer een afspraak bij haar. (ben dan ong 16 weken) dan krijg ik bij 20 weken een afspraak bij de gyno voor een uitgebreide echo. Nu vraag ik me dus af of ik dus nu pas bij 20 weken een echo krijg?! Dat is dan nu pas over 11 weken. Weet niet of ik dit volhou. Is dit normaal?? Misschien dat ik verwend ben omdat ik nu al 3echos heb gehad, maar pas over 11 weken!?!?!

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    normaal is toch idd maar 2 echo's?rond 10 en rond 20 wk?behalve als er complicaties ed zijn!ik ben nu 10 wk en morgen pas 1e echo!en dan als t goed is idd pas in wk 20

8. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL

Ow hihi! Vind het zo lang duren, maar dat zal dan wel horen. Spannend morgen je eerste echo. Heel veel succes en geniet ervan! Is zo snel voorbij...

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja uhm aan mijn reaktie heb je vast niets hoor maar ik heb mijn eerste echo morgen.. pfff.. echt ik vind wel dat het wat sneller had gemogen... jullie hebben allemaal al zown mooie foto!!

10. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Oh dan ben ik verwend....;) Krijg bij iedere afspraak een echo en heb iedere 4 weken een afspraak. Richting het einde vd zwangerschap heb ik iedere 2 weken een afspraak en daarna iedere week. Dus dat worden veel echo's....:-D

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    echo s zijn overal verschillend. hier krijg je er 1 rond de 8 a 10 wk en dan rond de 11 a 12 wk en dan rond 20 weken.

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hallo meiden,

Hier ook een september 2012 mama !
    Vandaag alweer 11 weken en 2 dagen...
    En uitgerekend op 4 september 2012.

Zal mezelf ff kort voorstellen.
    Mijn naam is Aranka, 28 jaar en woon in Heemskerk.
    Ben 25 febr. aanstaande 1 jaar getrouwd met mijn man en
    de vader van onze zoon en aanstaande frummel.
    Onze zoon mike word 21 maart alweer 2, en binnenkort dus
    ook grote broer !!!!
    Ik werk 24 uur in de zorg, op een gesloten afdelling voor dementerende ouderen.
    Nou dat was het geloof ik wel zo een beetje...
    Aangenaam ! :D

13. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    spanningen, pfff!
    Vanmiddag om 15.15 heb ik mijn echo en gaan ze kijken hoe het gaat. Moeten we de zwangerschap afbreken of is het toch echt een wonder! Ow wat duurt het lang, ik heb ook wel zo slecht geslapen. Die spanningen bah, ik ben er helemaal onzeker van!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Enjoyce, heel veel succes meid! Ik denk aan je.

15. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal,

Ik ben een poosje niet geweest op zp of uberhaupt op het internet. Heb ook niet alles teruggelezen want waren meer dan 100 paginas. Heb wel veel slecht nieuws gelezeen.
    Voor iedereen waarbij het mis is gegaan Heel veel sterkte.
    Ik ben juist heel misselijk en moe. Ik heb de afgelopen 2 wkn gewerkt van werk naar huis eten en me kleine op bed leggen en zelf ook weer slapen of de wc omhelsen hihii. Heb op 10 feb me intake gehad en echo bij de gyn. Het zag er goed uit was op dat moment 8 wkn en 4 dgn. Ik heb nu 8 mrt weer een echo en een nekplooimeting ofzo. Ik heb het geluk dat ik een ander ziekenhuis en gyn ben gegaan want de gyn wil me bij wijze van spreke binnenste buiten keren. Dus ik ben benieuwd. Met de baby is het goed tot nu toe.
    @ enjoy veel succes met de echo. Hopelijk zit alles goed.

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    zo :) ik heb even geregeld dat ik over een weekje weer kindje kijken mag :)
    me gyn belde en ik mag nu met 12 weken en 2 dagen nog is komen voor een echo echt super fijn :)

17. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Aranka welkom!

18. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ja ik ben in een keer gestopt maar ik had het 'geluk' dat ik van de een op de andere dag zo ontzettend misselijk werd van de geur van een sigaret dat ik er niet eens een zou willen roken haha. Maar het nadeel is dat ik echt verlang naar het weer lekker vinden van een sigaret en dat ik ook echt na mijn zwangerschap weer wil beginnen.:)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook in 1 klap gestopt...al 3 x ;) (is ook mn 3e zwangerschap)
    Maar ik hoop wel hierna vol te kunnen houden.

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hallo dames,

vanmorgen naar de vk geweest voor intake en eerste echo!
    hierbij goed en slecht nieuws gehad!
    op 1 of andere manier heb ik ws een erg lange cyclus gehad.
    ik ben nu nl pas 5 weken zwanger!

ik was blij dat ik weinig last had van kwaaltjes maar die kunnen dus nog komen! ook kan het nu nog steeds fout gaan, al gaan we daar niet van uit!
    helaas moet ik de spetember mamas nu verlaten en me bij die van oktober gaan voegen :(!vind het erg jammer want heb het idee sommige van jullie al wel beter te " kennen"!natuurlijk ga ik nog wel een beetje bijhouden hoe het met jullie gaat!owja is er iemand waar ik de club aan kan overdragen?

ook moet nu nog 5 weken mijn mond houden op mijn werk en tegen vriendinnen!mvm heeft dan wel weer geluk met mij ;)!
    leuke nieuws is dat we dus een extra echo gehad hebben en al hartactie gezien hebben!ik wens jullie allen iig het allerbeste!

Deel Deze Pagina