September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oei, dat was ff schrikken zeg!!
    Gelukkig niks aan het handje :D

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    neej gelukkig niet, en gelukkig was het een kleine moeite voor haar om even in de auto te springen en het hartje te laten horen ! bedankte haar en ze zei dat ze de volgende keer weer met liefde zou komen !! :D heb gelijk te horen gekregen dat ik besproken was bij de bespreking van de gyn en vk en dat ik gewoon bij de vk mag blijven ....
    ik ga nu douchen en naar bed ik merk dat ik super moe ben

3. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ik ben er ook altijd bang voor dat als je het eerder zegt dan 12 weken dat het dan misgaat..
    fijn dat de vk zo reageerd.. dan weet je iig zeker dat het goed zit.. en misschien krijg je dan ook nog wel een extra echo om je gerust te stellen of nog eens extra luisteren.. ;)

waarom moet je dan in bed blijven liggen..??!! het is toch maar een gesprongen adertje..?! wel lief van je vk.. :)

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik krijg zo ie zo donderdag nog een echo. en mag die dinsdag er op komen om te luisteren !
    en ze zag aan me dat ik moe was daarom moest ik lekker op bed blijven en ontspannen :) neit zo iets als bed rust hoor maar gewoon even aan me eigen denken !

ik heb het verteld daar omdat zowel de gyn als de vk mijn vertelde dat het risco wat ik nu loop dat het mis gaat na 2 goede echo,s en het hartje gehoort te hebben echt zo klein is onder 1 % !
    tevens geloof ik zelf niet echt in de magische grens van 12 weken en er zijn hier helaas wat mama,s die dat kunnen beamen !

5. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ah ok..!! nou luisteren dan naar je vk... heerlijk met een gerust hart lekker slapen meid! :D

6. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    echt om gek van te worden met dat gesnotter....
    ik kan er niet tegen snif snif, hijg hijg (naar adem)....

En dan vraagt de doktersassistente of alles goed gaat, zeg je 'ja... alleen erg verkouden....'
    Zegt ze 'oh...als dat alles is...'
    Alles, ja alles! ik krijg geen lucht mens!:x

Pffff zwaar hoor, verkouden zijn....zonder normale neusspray!

7. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    lijkt wel alsof iedereen verkouden is.. ik ben de hele dag aan het hoesten... ik stik er nog net niet in :(
    heel vervelende droge hoest die blijft kriebelen.. en een snotneus :( maar dat is nog te doen :D

8. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland

ja om mij heen hoor ik ook iedereen hoesten of blaffen....sommige zijn echt niet normaal....
    maar gelukkig heb ik daar nog geen last van....
    ik heb alleen geen lucht....pfff....zo vermoeiend! kga nu maar slapen, hopen dat t snel klaar is....
    jij suc6 met je hoest!

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Sorry girls, echt helemaal geen fut om te reageren.. Ben kapot!! en moet zo de nachtdienst in..
    Weet echt niet hoe ik dat ga volhouden.. ik wil nu al slapen mja.. moet nog tot morgenvroeg.
    Ach ff doorbikkelen en dan zijn we er weer.
    Nog 4 daagjes,

Liefs Melanie

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Enjoyce heel veel sterkte lieverd :(
    Dikke knuffel!

11. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier net terug van een teamdag. Een erg leuke en gezellige dag, ben nu wel kapot. We hebben eerst 4 uur overlegt en daarna lekker uit eten geweest. Echt super als je zo'n klein team hebt waarmee het dan zo goed gaat.

Enjoyce, wat vervelend zeg! Ik wens je veel sterkte samen. Ik hoop dat je het een plekje kan geven.

12. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 224330

Bekijk bijlage 224331

jeej!!! alles is helemaal goed en normaal ennuh het leukste is nog dat mijn berekening van 10 weken en 6 dagen precies klopt!!
    De beeb is dus helemaal in het goede tempo gegroeid!!!

We vonden het zo magisch! echt niet te geloven dat dit echt in mijn buik zit! bizar gewoon :)

in de wolken :p;)

13. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    Enjoyce heel veel sterkte.....

heb vandaag nachtdienst...zwaar nachtje ben moe...terwijl ik de hele dag zowat
    Op bed of op bank heb gelegen....zou nu toch ook echt kunnen slapen....gelukkig heb ik maar 1 nachtdienst deze,keer....en heb sinds vanmiddag ook last van maagzuur...bah wat s dat vies en vervelend.....volgens mij heb ik echt te hard geroepen dat ik gelukkig nergens last van heb...alle kwaaltjes lijken nu te komen haha.....
    Ik ga me nu maar weer eens wat doen op het werk.....gelukkig nog maar een paar uurtjes....

Liefs

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Nena wat een prachtige echo! Wat een wonder hè, dat zoiets moois in je buik zit. Vond het zelf echt een hele bijzondere ervaring om dat ukkie voor het eerst te zien, en dan ook nog zien bewegen! En dat je dan het hartje kan zien kloppen, wow! *verliefd!*

@meiden met nachtdienst: hoop dat jullie het weer overleefd hebben.. pfff ik heb respect voor jullie hoor, ik denk niet dat ik het zou volhouden!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nena, mooie echo meid!!!

Helaas helaas heeft de coach me weer van de bank getrokken op het wk wcpot knuffelen!
    Nu snel opfrissen want de kleine grote man moet naar school!!!

Vandaag 8 weekjes :D YES

16. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Dat is ook erg vervelend..!! Jij ook suc6 :)
    Ik hoop er ook snel vanaf te zijn.. Wordt er gek van! Hoest me gek..!!

Nena88 wat een mooie echo's meid ;)
    En het is er 1 hè?? Maar dat idee van een twin ben je al vergeten nu je in de wolken bent of niet?

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ja! het is er duidelijk 1 , maar wel een hele mooie * vliegt weer verder op wolk *

18. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Nena88: Jee, das een mooie en duidelijke echo!! bij ons kun je ongeveer zien waar de handjes en voetjes zaten, maar dat was het dan ook.

19. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    O ja, bij mij was met 9 weken nog heel duidelijk een dooierzakje te zien, dit was normaal zei de vk. Maar bij jullie zie ik die niet op de echo's. Weet iemand hoe dit zit?

20. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    de beeb groeit heel snel hoor, mijn echo is normaal voor 11 weken dus gewoon nog een paar weekjes wachten meid!

Deel Deze Pagina