Nena, mooie echo meid. Morgen heb ik de mijne. Spannend! gaan jullie het nu vertellen aan iedereen? Wij wachten tot de week erop. Dan viert mijn vriend zijn verjaardag. Wel een leuke bijkomstigheid. Heb jij nu nog een echo? Of pas officieel de 20 wk pas weer?
ik heb pas bij de 20 weken volgens mij.. en krijg dan daar tussendoor nog een echo. ik weet wel dat mijn VK 3 echos doet.. 1 is natuurlijk niet vergoedt. spannend joh! veel suc6 ik was ook zo zenuwachtig joh! wij hebben het al aan onze familie verteld, en vrienden weten het ook. alleen op het werk moet ik het nog een dikke anderhalve maand voor me houden (ivm met nieuwe werkgever) o ff for the record.. IK HEB EEN NIEUWE BAAN joehoe!! super vet maargoed ook gister aaf te horen gekregen na de echo. het was een super dag voor mij
Muppet, bij mij was ook het dooierzakje te zien. Echo was met 11 weken.. zou me daar niet teveel druk om maken!
Bij mij zie je trouwens met 8 weken de dooierzak heel duidelijk zitten voor het hoofdje van de baby. Een extra lijn in de echo zeg maar. Dat is volkomen normaal. Rond de 12 a 16 weken gaat het geloof ik weg en is het iig zodanis uitgerekt dat het gelijk staat met je rand van je vruchtwater zeg maar. Ik had ook een cyste van 3 cm toen ik mijn 5 wk echo had. Die was met 8 weken al een halve cm geslonken en verdwijnt als het goed is weer. Het is een soort voedingsbron voor je zwangere lijf. Weer wat geleerd hahaa Nena van harte meid!! echt super nieuws voor je dat je een nieuwe baan hebt! Wanneer laat je die extra echo doen? Heel misschien doe ik het ook, maar ja, bij mijn dochter had ik met 12 wk een echo en toen met 20. Wel gek nu dat de 11 weken echo mijn 12 weken echo is. Misschien vraag ik toch of ik die week erop weer even mag gluren... maar of ze dat doet... moet misschien wat meer vertrouwen hebben Het blijft gewoon zo wonderlijk spannend allemaal...
ja het is echt spannend. ongelovelijk.. ik heb nog nooit zo lekker geslapen als vannacht. ineens was alle spanning er vanaf. ik wens je een prachtige dag morgen! en over die extra echo.. dat is wel op een bepaalde week gepland door de vk maar weet niet uit mijn hoofd waneer het was..
ik heb een meisjes naam maia elisa ik vind het zelf heel mooi. nu ook ff zien of het een meisje wordt haha. jongens naam vind ik echt heel moeilijk ik vind leonardo mooi (ons kindje word wel een echte latino dus daar moet een passende naam bij hehe) maruh mijn man vind dat niks dus ja... gelukkig konden we het over de meisjes naam eens worden. jeetje 9 maanden wachten is zo lang!!
Wij hebben ook al namen en 9 maanden zijn inderdaad veel te lang! Maar vandaag ben ik al op een kwart. En over 3 dagen weer een echo dus zo delen we de 9 maanden op in mijlpalen heb mijn moeder gevraagd of ze zijn had om mee te gaan naar de echo, die was dolgelukkig
ff spammen Girls ik lees woensdag alles bij! Ik zit in de nachtdienst en daarnaast is het carnaval... Dus vanuit het werk me bedje in, slapen, douche, aankleden, eten en carnavallen... En hop dan weer naar het werk.. Dus woensdag heb ik alle tijd voor jullie! Liefs Melanie
nena88: gelukkig hoef je niet meer 9 maanden te wachten..!! je hebt er al bijna 3 maanden opzitten dus nog maar een half jaartje wachten.. geniet ervan.. want voor je het weet lig je te bevallen Melanie013: heel veel plezier met carnaval..!! helaas doen ze hier niks met carnaval, lijkt me erg leuk! dochter2009: wat een mooi buikje meid..!!
ik zat net bij onze club te kijken en ik zag dat de lijst weg is.. van de uitgerekende datum's.. ik heb al een nieuw onderwerp gestart.. zouden de leden van deze club even hun uitgerekende datum willen toevoegen..??!! vind het wel zo leuk om deze lijst bij te houden.. liefs naomi
Hallo septembermama's, Ik ben heel goed gegroeid en zelfs twee daagjes vooruit gezet. Mijn mama is nu uitgerekend op 5 september. Leuk he! Ik was heel druk aan het bewegen en spartelen. Mijn navelstreng is al 3,5 cm en heel goed te zien. Ook heb ik even gezwaaid naar papa mama en mijn zus. Dat had ik beloofd Joepie, we mogen het dan eindelijk vertellen! Bekijk bijlage 224664 Bekijk bijlage 224665
naomi nou nou daar zeg je wat. maar toch het lijkt nog zo lang. maar jij kunt het zeggen idd.. tijd gaat ook wel heel snel. pff ik ben gewoon super ongeduldig hehe iedereen suc6 die een echo heeft vandaag... dat waren er een paar geloof ik
hehe dat bedoel ik dus!! super echo meid!! wat tof dat hij zo goed gegroeid is! en je zelfs vooruit bent gezet! whoei!!
nena88: nou ik ben heel ongeduldig.. maar uiteindelijk gaat het wel heel snel..!! ik ben zelf zo nieuwsgierig naar wat het wordt.. boy or girl..!! voor we het weten staan alle 20 weken echo's erop hahaha dochter2009: wat een mooie echo's meid..!! en dan ook nog 2 dagen vooruit..!! TOP!!
Mooie echo Dochter2009 !! Wij hebben afgelopen donderdag ook een echo gehad en ook ons kindje zwaaide naar ons. Echo ga ik nog uploaden als ik tijd heb. Wij hebben het gisteren verteld en iedereen is blij ! Buikfoto's zal ik ook later plaatsen.. Liefs beautevil xxx
Hoi, ik ben misschien niet eens zwanger maar als het wel zo is ben ik bijna even ver als jullie. Ik heb al de hele week een drukkend gevoel in mijn onderbuik, herkennen jullie dit als een groeiende baarmoeder? Ik zou nu iets meer dan 8 weken zijn. Volgens mij herken ik dit wel van mijn vorige zwangerschap alleen toen wist ik wel zeker dat ik zwanger was haha, en nu is alles onzeker en zou ik het me nog kunnen inbeelden ook. Ik ben verder niet misselijk en niet moe... Maandagochtend ga ik weer testen, dan weet ik wel iets meer dus, maar voor nu wilde ik even kwijt dat ik me toch stiekem wel zwanger voel ook al is het misschien niet zo. Stom he. Normaal ben ik heel nuchter....