Nuage, lekker blijven meid!!! Daarom heb ik mijn berekening uit mn eisprong gehaald. Die dag als dag 14 genomen. MamavanSimone..ben benieuwd wattie morgen met ochtendurine doet hoor. Ik duik nu lekker mn bedje in. Nog 2 nachtjes slapen en dan weer echo!!!!
eh tegen wie? sorry hoor maar mijn manager is vet gemeen dus ik vraag me af tegen wie ik dat anders kan zeggen. gewoon de hr afdeling die de uitbetaling doet?
Oh MamaVanSimone dat is inderdaad een hele duidelijke test zeg!! Zeker tijd voor een nieuwe echo. Ik hoop dat je gewoon nog zwanger bent!! Maar mocht dat niet zo zijn, dan is het niet goed als je HCG zo hoog blijft dus laat er alsjeblieft naar kijken. Natuurlijk blijf ik hier meiden
Gisteren om 19.00uur naar bed gegaan! Dus ik ben zowaar een beetje uitgerust! Misselijkheid wordt ook steeds een beetje minder en door de zon kom ik ook uit mijn winterdip! Trouwens, ik krijg al pigment vlekjes, ook op mijn borsten die dus niet n de zon zijn geweest. Hebben jullie dat ook?nou ben ik zo'n meisje dat altijd in de zomer overal sproetjes krijgt, dus misschien gaat het bij mij wat sneller. @nena: misschien kun je aan de bedrijfsarts vragen hoe je het moet regelen? @mams136: ik heb morgenochtend ook een nieuwe echo! Heb de neiging om maar even door vandaag heen te slapen best een beetje zenuwachtig weer. Het voelt als een soort examen
Goedemorgen!! Even snel een berichtje tussen het carnavallen door! Hier afgelopen nacht de laatste nachtdienst gehad, dus mag nu weer echt helemaal mee gaan doen met dit mooie feestje, heb er zin in! Vandaag kroegentocht.. En morgen onze ontvangstmiddag. Maar morgen vooral: Mijn echo!!! hoe raar het ook klinkt ik heb al 2x een kloppend hartje gezien en toch vind ik het weer spannend en krijg ik er de zenuwen van.... Is dit raar of eigenlijk wel te begrijpen? Voel me verder goed, alleen paar dagen al last onder in me rug.. beetje zo'n spierpijn gevoel. liefs Melanie @mams, jij ook morgen toch? spannend!
Hey meiden, Vanmiddag mijn 3e echo...! Heb er echt zin in, maar ben erg zenuwachtig...:S Mijn kwaaltjes zijn gister en vandaag wat minder, behalve mijn pijnlijke borsten... Bang voor een MA! Want heb 2 weken terug maandag en woensdag een super mooi kloppend hartje gezien... Echo's ivm bloedverlies... Mijn buikje is ook best redelijk, maar ze zeggen dat heb bij de 2e sneller te zien is. Foto is gemaakt vorige week, 8+2 Xx
mooi buikje..!! het is idd vroeg.. dit is mijn 3e zwangerschap.. maar bij mij nog steeds niks te zien.. wordt wel wat dikker door al die vreetbuien.. maar dat begint nu af te nemen, voorheen alleen maar trek in chocolade..!! en nu extreem veel trek in AARDBEIEN en BROOD..!! ben dan ook alweer 1 kg kwijt, mag ook wel want was er al 5 aangekomen... shock..!! het aftellen tot de 2e echo duurt nog zo lang... ik ben zoo nieuwsgierig... nog wachten tot 6 maart
Ow, kennen jullie dat. Ben lekker vrij en zit nu all you need is love te kijken. Nou de tranen rollen over de wangen zeg, echt niet normaal, haha. Zo ka nhet dus ook, dat je kind naar het buitenland vertrekt. Lijkt mij behoorlijk heftig. Zit ik hier te klagen dat ik mijn broers maar ong. 4x per jaar zie.
ik ken het..!! afgelopen vrijdag zit ik the voice kids te kijken.. komt mn neefje erop.. tranen in mijn ogen..!! later dat meisje vajen..schitterend..!! brok in mn keel en moest bijna huilen zo mooi vond ik het... heel irritant die emoties
hehe wie is je neefje meid? en idd ik begin overal te janken. ik moet maar een emotioneel stuk ergens lezen/zien en daar ga ik weer haha
Ja het is echt irritant, maar beter zo'n kwaaltje dan misselijk of bandenpijn etc. Mijn neefje is vinchenzo jammer genoeg alleen last vd baard in de keel..
Nou ik wou net zeggen, toen hij begon te zingen had ik ook zoiets van WAUW! wel leuk dat het jou neefje is. Maar inderdaad Vajen was ook super goed. Vind de voice kids leuker dan de volwassen variant. Sta steeds perplex wat voor stem die kids al hebben.
We zijn ook super trots voice Kids is idd leuker dan de volwassen versie... De zoveelste talenten jacht
Vrijdag moest ik huilen om dat nieuws van prins friso nou ben ik koningsgezind, maar normaal zou ik er niet om huilen gisteren had ik de slappe lach die zonder waarschuwing over ging in een jank bui. Mijn man kan het niet zo goed meer volgen
Whuahaha dat is ook wat.. Dat is pas irritant! Snap best dat je man het dan niet meer kan volgen. Ik vind het erg voor Friso, maar ook wel een Beetje dom om met zulke waarschuwingen toch de risico's te nemen. Ik heb zelf maar weinig met Het koningshuis
onze kindertjes worden geboren in het jaar van de draak... zat net ff te lezen... "Drakenkindertjes zijn vaak kleine brutale opscheppertjes die een hekel aan bevelen hebben, en ze kunnen soms wat lastig in de omgang zijn." oh oh?? wat staat ons te wachten volgens de chinezen whuahahah wat grappig..!!
Ik zei nog tegen mijn man... Als wij op skivakantie waren en er waren zoveel risico's, waarschuwingsniveau 4 (vd5 notabene) Had je het eens moeten wagen offpiste te gaan skien. Ik had je die skilatten achter in je nek geslagen en je eigenhandig het ziekenhuis in gemept. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd??? Ik heb dan ook werkelijk niks met het koningshuis. Ohjeee....ik zeg altijd dat Tygho een draak is, maar dit word er dus echt 1!!!! Oeioei hahahaah