September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ja idd..!! Helemaal mee eens mams136...
    Ik ben heel benieuwd of dit werkelijk zo'n moeilijk blaagje gaat worden... Ik hoop maar dat die Chinezen ernaast zitten!! Whuahaha :D

2. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik ben zelf een draak. maaruhm de chinezen maken massaal kinderen dit jaar omdat het zo bijzonder is om 2012 een kind te krijen en hun cultuur! juist vanwegen dat speciale drakenjaar! ja ja!

3. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ja, jaar van geluk.. ;)
    dus jij bent een draak :p whuahaha
    maar komt het een beetje overheen?? jou eigenschappen en die vd draak?
    ff nieuwsgierig naar..

liggen we dit jaar waarschijnlijk met veel chinezen op de kamers in het zhuis :D:D:D:D:D:D

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn eigenschappen ,ook van de zon maan horoscoop, komen erg overeen. Ik ben een boogschutter met maan in schorpioen. ook heel vurig dus... net als de draak. tja... echt wij hier pas! ik ben een zon maan boogschutter schorp draak, mijn man is in de zon een schorpioen en in de maan een boogschutter en chinees een haan. echt heftigere combi kun je niet hebben! en dan daar een kind van aarrghhh waar kan ik schuilen?????!!!!

5. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Whuahaha ik ga het zo ff opzoeken.. :D
    Waar jij kan schuilen?!?!? Uhm... Nergens! Haha
    Maar dat zal straks niet makkelijk zijn... 2 met hetzelfde karakter... 2 draakjes!!! :D:D

6. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    o no it sure wont. dat is het nu al niet. maar wel erg gezellig hehe. kijken wat een maagd inhoud... hehe wij kennen helaas alleen erg vervelende maagden! hoe is jullie ervaring met maagden (het sterrenbeeld hehe)

7. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    liggen we dit jaar waarschijnlijk met veel chinezen op de kamers in het zhuis :D:D:D:D:D:D[/QUOTE]

Wahanaha lig hier dubbel hihi :)

Hier ben ik weer even wat een mooie echo's weer zeg!

Ik mag vrijdag weer voor een echo de 3e keer en ben dan 12 weken :) ben nu ook wel benieuwd wat het wordt julie niet?

Me buik wordt steeds dikker en heb echt last van da die zo strak staat...

Ik huil ook echt om van alles pfff Maarja hoort erbij :)

8. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha die grap had ik helemaal niet begrepen *pregnancybrain* maaruhhh hij is idd grappig haha! ik bleef die zin maar overlezen.. met huhhh...? whehehe

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn man is maagd als sterrenbeeld en die vind ik hartstikke leuk uiteraard :D ik zelf ben waterman met maan ook waterman dus volgens de boekjes een beetje "een gek mens" geloof ik hahaha

Gelukkig krijg ik een weegschaal als het goed is, daar kan ik prima mee :)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zoooo ffkes snel een crackertje eten en dan de kleine boef naar mn vriendin brengen en naar de gyn.
    zenuwappig!!!!!!! hahahaha

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    mams s6 zo bij de gyn!

ik ben ook zenuwachtig want heb zo mijn 1e echo....was het maar 11 uur;)

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    He meiden,

Ben even een paar dagen niet op ZP geweest.
    Hoe gaat het met iedereen?? Hier gaat het goed ondanks de misselijkheid...
    Meiden met een echo succes en veel plezier:D

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook wel goed maar wel misselijk. Komt waarschijnlijk door de 3 frikandellen speciaal die ik gisteravond laat nog naar binnen heb gewerkt hahahaha ik proef alleen nog maar ui :D

14. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    hier gaat het ook goed.
    paar dagen flink ziek geweest, kon amper iets binnenhouden.
    was bijna naar de HA gegaan, omdat zelfs drinken moeizaam ging, maar toen ontdekte ik dat spa-fruit wel ging.
    vrijdag echo :D kan niet wachten

in het weekend zijn we op bezoek geweest bij kenissen en we kunnen enkele spullen van hun over nemen :D
    dus ik kan de box, 3-in-1 kinderwagen en badje wegstrepen van onze aanschaflijst.
    komend weekend worden de laatste mensen ingelicht van onze vriendengroep over de zwangerschap en dan weet zo'n beetje iedereen het waarvan wij het de moeite waard vinden dat ze het weten.
    en we kregen vrijdagavond van onze huurbaas te horen dat de kans groot is dat hun onze hele verbouwing gaan betalen (we moeten twee kamers op zolder bouwen namelijk). en niet alleen dat, we krijgen zeer waarschijnlijk ook een dakkapel en de trap wordt vervangen (hij is nu behoorlijk stijl). m.a.w. het hele huis wordt verbouwt en wij hoeven er waarschijnlijk amper iets voor te betalen.

15. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Dit is de echo van 20-02-2012 we dachten dat ik 8weken+5dagen zou zijn maar ik was al 9 weken+1dag maar in het ziekenhuis houden ze het op 9 weken+2 dagen dus uitgerekend nu op 22-09-2012:D
    30-01-2012 hadden wij ook een echo gehad waar het hartje al klopte maar wauw wat is ons wondertje gegroeit in 3 weken tijd:D

Bekijk bijlage 225249

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben weer thuis :D
    Heerlijk naar ons frummeltje gekeken.
    Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25 september en nu dus precies 9 weken zwanger.
    Hebben ook het hartje mogen horen en wat is dat een heerlijk geluid!!
    Meteen ff spammen uiteraard :)

17. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Wat fijn meiden dat alles goed is met jullie wondertjes!
    Wat een mooie echo's :D begint bij mij nu ook vreselijk te kriebelen om weer een echo te krijgen, duurt alleen nog 2 weken :(
    Ik was vandaag het huis aant poetsen en ik heb nu zo'n buikpijn!! Vreselijk! Hebben jullie dit ook als jullie druk bezig zijn??

Liefs

18. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hier gisteren ook weer een echo gehad (ivm steeds bloedverlies) en wat is dat mooi zeg. Echt al heel duidelijk een mini mensje gewoon. Duidelijk de beetjes zien en het hoofdje enz super gewoon.

Hoe is het hier verder met iedereen? Erg stil ...

19. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden hier een mooi kloppend hartje gezien:D:D:) ik ben zo blij alleen ook wat korter zwanger dan ik dacht maar over 3 wkn weer een echo en dan kunnen ze het beterder berekenen dus dit zegt nog niet ik ben even ver als nuage!!en dat we over 3 wkn weer een echo krijgen is helemaal niet erg;)

met iedereen alles ok buiten de kwaaltjes om?ik gewoon zo blij en de zenuwen zijn in ieder geval veel minder geworden begin er nu vertrouwen in te krijgen!hebben jullie dat ook na het zien van de 1e echo?

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hebben ze jou dan op 7w4d gezet vandaag? Ben benieuwd of we gelijk op blijven gaan :)

Gefeliciteerd met je mooie echo!

Deel Deze Pagina