@SaraHh De reden was omdat een bh toch druk op je borst zet, misschien zeg ik het net iets anders hoor. Maar het was goed om ze ook eens vrij te laten zeg maar. Haha, oke, niet zo'n hele goede omschrijving, zo lijken het net 2 honden ofzo. even voor de duidelijkheid, het gaat hier om borsten.
Volgens mij is dat om dezelfde reden als het niet-zwangere vrouwen wordt afgeraden: het is niet goed voor je doorbloeding. Zo'n BH knelt toch altijd een beetje af dat kan niet anders, dus die 24/7 aanhouden kan problemen geven.
Enjoyce, hopen dat je lijf snel weer herstelt.. vindt het echt ontzettend k*t voor je! @bh's: Nou als ik de meiden vrijlaat 's nachts doen ze toch wel snel zeer. Ik heb nu dus die topjes/bh's van de Action aan 's nachts. Knelt niet zo heel erg, en houdt ze toch op hun plaats! Heb gisteren een ontzettende aanval nesteldrang gekregen en ik ben eens door de klerenkast geraasd. Bijzonder droevig wat er nu nog aan kleding ligt wat nog past. Met name broeken is echt een behoorlijk beperkt assortiment geworden! Gelukkig 1 zwangerschapsbroek van de Hema, en binnenkort maar op zoek naar de volgende! En ik ga ook lekker buikbanden bestellen! Wil er iig eentje met de tekst "Made in Uganda" en waarschijnlijk één of twee effen. Nou zag ik gisteren bij de Action van die stretch mini-rokjes, vroeg me af of je die niet ook gewoon als buikband zou kunnen gebruiken.. ziet er exact hetzelfde uit, kost maar 2,59 geloof ik..
Hier gisteren ook de kledingkast gegaan....:-D We gaan a.s. maandag namelijk op een cruise naar Mexico voor 5 nachten, dus ben al vast begonnen met m'n koffer inpakken, haha. Vanavond m'n selectie maar eens aan passen. Hoop dat alles/het meeste nog gewoon past!
meiden die al positiekleding kopen Wat vooor positiekleding kopen jullie? hier hoognodig nieuwe kleding nodig maar wil toch denk positiefkleding gaan kopen al. Alleen meeste positiekleding is echt met van die hoge banden. Denk dat die nog flink afzakken. Hebben jullie leuke tips vooor lekker zittende kleding?
same here voor mijn nieuwe werk moet ik er echt wel net bij lopen dus er moeten nieuwe dingetjes komen ( heb helaas niet zoveel nette setjes) dus ik dacht aan bloesjes en blazertjes en van die overgooiers hoe heten ze... die lange shirts. hoe dan ook, ook geen positie kleding maar wel iets dat afkleed. ik ga maar bij de h&m kijken binnenkort. maar idd broeken is wel vervelend, misschien is stretch wel handig? ik merk dat mijn casual broeken veel goed passen (omdat ze eerst te groot waren haha) ze hebben allemaal veel stretch en zijn laag gesneden. maja dat vind je natuurlijk niet als nette broek zegmaar.. hmm misschien toch maar een skinni positie kopen een zwarte en dat dan slijlvol combineren... die band moet toch niet afzakken als het een skinnijeans is?
Ik heb vandaag bij de H&M 3 broeken gehaald 1 jeans en 1 cordoroy met hoge band, maar die zijn redelijk strak en blijven goed zitten. En 1 zwarte skinny zonder buikband maar met gekruist elastiek als boord en die zit ook heerlijk. Daar ligt je buik op.
Je hebt ook positie pantalons hè Nena. Zag er gisteren nog eentje in een webshop, kwam er via Google.
de banden van de broeken blijven inderdaad prima zitten en de meeste kun je eventueel het elastiek aan de bovenkant wat inkorten dmv een knoopje.
nou na jullie een tijdje gevolgd te hebben zal ik mezelf ook maar even aanmelden op dit topic, ik ben momenteel 12 weken en 4 dagen zwanger... al een eindje op weg vind ik zelf ik ben zelf 32 jaar en word in september 33, ik ben uitgerekend volgens de echo's op 2 september 2012. (wat een mooie maand die september ) morgen heb ik een echo voor de nekplooimeting, op 5 maart een pre screening voor de SEO (blijkbaar kunnen ze met speciale apparatuur al veel zien bij 14 weken) op 6 maart heb ik de normale controle bij de gyn. vanwege mijn overgewicht willen ze extra controles houden of alles in orde is en blijft, ik vind het allemaal prima... zolang het ten goede komt van onze kleine frummel. in week 9 was ik voor de eerste keer bij de verloskundige voor de termijnecho maar vanwege een te hoge bloeddruk werd ik doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis. na de eerste controle daar bleek alles helemaal in orde te zijn, geen last van hoge bloeddruk... verder helemaal geen last van ernstige kwaaltjes... beetje last van zware/gespannen borsten.. wel veel last van plassen... wat resulteert in een slapeloze nacht met 4 x wakker worden... en omdat we in het buikjes topic zitten ook even een update over mijn buik(je).. ik ben van mezelf erg dik dus mijn buikje valt niet echt op tenminste dat dacht ik haha mijn vriend die zegt hij is gegroeid!! ik vind het wel jammer dat je het niet zo goed ziet als jullie mooie buikjes maar zoals ik altijd zeg.. het gaat om de inhoud
Jostafientje welkom! Er is ook een buikentopic voor meiden die 100+ wegen, zelf post ik daar ook Wat is SEO?
joepie hier weer een goede echo en het kindje is goed op termijn nu dinsdag weer hartje luisteren ..... en als de misselijkheid ook weg gaat kan ik echt gaan genieten
Welkom jostafientje!!!! Hier even grote verbazing over hoe hard mijn babybobbel de laatste paar dagen groeit! Vorige week kwam mijn baarmoeder boven mijn schaambeen uit en sinds dien is ie elke dag en heel stuk naar boven gegroeid. Er ontstaat nu echt een bobbel en ik heb het idee dat mijn rechte buikspieren ruimte maken want die kan ik niet helemaal goed meer gebruiken. Ben ik hier nou allemaal een beetje vroeg mee of herkennen meer mensen dit. (op mijn buik liggen voelt ook gek)
Klinkt bekend! een dag of 4 terug had ik voor mijn doen wel een bolletje maar met de nadruk op TJE.. Nu is het gewoon echt een buik hahaha. Dat dat zo snel kan gaan.. liefs Melanie
@nuage, ja dat denk ik ook wel alleen het probleem is dat ik nu nieuwe spullen nodig heb en ik nog niet echt een buik heb. het begint wel langzaam te komen maar een maatje groter past gewoon. daarom dacht ik dat de skinnipositie broeken beter blijven zitten dan een positie pantalon... misschien klopt dit idee wel niet hoor...
Wij krijgen hem ook over 4 weken ben zo benieuwd... Heb jij al een idee? Ik weet het echt niet.. Wat een gave echo's weer Mijn buik groeit ook heerlijk echt al een aardige buik maar met een tweede komt het al sneller... Heb wel al vanaf week 8 de positiebroeken aan heerlijk en ben ook echt nog niks aangekomen en jullie?
ik denk een jongen ....... maar het nichtje van me vriend hoopt toch echt een meisje ze had tegen haar moeder gezegt ( gekopieerd uit het mailtje): "Maar ze is toch van mening dat het een meisje wordt ook al denk jij een jongentje J En mama .we kopen pas kleertjes als ze weten wat het wordt!...toch? Misschien toch een jurkje Ja meisje, we wachten het gewoon even af. oké, mam. en nou kreeg ik gisteren een kaart van hun met een tekening van haar er in ik met een baby in me buik maar wel met hele lange haren zodat het duidelijk was dat het een meid was Hahah
ik heb hem ook over 4 weken maar ga dan een pretecho + geslachtsbepaling doen ,ken echt nie wachte tot de 20 weken echo hahhaa... duurt veelste lang hiero denk ik weer een jongen dat zecht mijn gevoel maar iedereen echt iedereen in mijn omg zeggen neej joh wordt een meid let maar op .. we zullen t zien over +-4 weekies