September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik loop ook al ruim een week in positiebroeken. ik doe ze nu echt niet meer uit hoor :D ze zitten veel te lekker, zelfs mijn trainingsbroek zit niet zo lekker ;) dat was drie weken geleden wel anders, toen was ik niet uit die trainingsbroek te krijgen:D
    morgen 12 weken en afspraak bij de vk voor tweede echo. lekker in de ochtend (9uur). ik kan niet wachten om wederom te kunnen turen naar frummeltje.
    en dan kan ik het wel van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben :D bijna twee maand stil geweest en vooral als je visite kreeg vond ik het lastig (kaartjes van in verwachting weg, echo opbergen, boeken/tijdschriften verstoppen). nu kan ik ze mooi laten liggen waar ze behoren :D

edit: ik weet niet zeker wat ik nu denk wat het is. ik praat normaal over een hij, maar als de eerste echo ten sprake komt is het toch echt een zij hoe ik het noem ;)
    maar mijn gevoel zegt toch wel jongen, ik zie mezelf ook al helemaal met een jongetje lopen :) maar een meisje is even welkom gelukkig

2. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hier weer ff 2 fotos van me buikkie ben super trots:D:D:D op mijn bolletje

3. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    @ evita heb jij niet het advies gekregen van de verloskundige om tijdelijk een andere navelpiercing in te doen? anders kan hij uitscheuren nml.

@ melindy dat gevoel ken ik alles snel verstoppen.. maar heb vanaf vandaag het bekend gemaakt bij familie en vrienden, het werk komt van de week wel of volgende week

de geslachtsbepaling krijg ik ook over 4 weken SPANNEND!!!!!

en net als bij jullie denkt iedereen dat het een meisje word! september meiden maand??? ik hoop stiekem van niet hahaha

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tijd voor nieuwe spam...ben goed gegroeid:D

5. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0

Ja ik denk inderdaad ook een jongen maar bij me vorige dacht ik een meid en kreeg ik echt een jongen... In mijn familie vinden ze een meisje nu wel leuk (alleen maar jongen bij mij) hihi dus ben echt benieuwd.
    Heb wel een hele andere zwangerschap dan bij mijn zoontje.. Veel meer kwaaltjes en heel er emo jullie ook?

Wat gaaf zeg lief he die kleine kinderen... Me zoontje vindt het ook echt geweldig. Hij heeft het alleen maar om de baby <3

Hebben jullie al kraamzorg geregeld? Ik weet echt welke ik moeten kiezen me vorige kraamzorg was echt hopeloos :( beetje me kraamtijd verpest!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik regel de kraamzorg pas als de combinatietest positief is.
    En gewoon bij Yunio.

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    ik zit bij de kraamvogel. heb me vandaag aangemeld.x

8. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden

Hier net terug van de huishoudbeurs en natuurlijk.....de negenmaanden beurs. Was lekker druk maar wel te doen. Heb mij kunnen inhouden met inkopen doen. Alleen starterspakket van Avent en een knuffel met geluid om mee te slapen voor het kind.
    Verder natuurlijk andere dingen, maar vind het netjes.

Ik heb juist gevoel dat ik een meisje krijg, maar goed we moeten nog ong. 8 weken wachten. Wacht wel op de 20 weken echo, want ben bang dat ik mijn mond toch niet kan houden.

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wij hebben het geregeld bij de kraamvogel .

Je moet even kijken met welke je zorgvezekeraar een contract heeft en dan even op google kijken of vk. vragen die heeft ook wel inzicht in welke niet welke wel

10. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    zijn er nog meer buikjes gegroeid ?

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!
    Het spijt me van mijn afwezigheid, der is wat onzekerheid en wat tegenslagen geweest.. waaronder stukke auto en onduidelijke echo's..
    Maar we zijn er nu eindelijk uit. Hebben mooi poppetje gezien dinsdag maar nog zonder armpjes en beentjes. Wel met hele duidelijke groei en flink kloppend hartje.
    Helaas is de schatting dat ik 8 weken ben wat inhoud dat ik jullie ga verlaten. Ik ben 2 oktober uitgerekend....

12. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Goede morgen!
    @blackie: je hoeft niet weg hoor!
    @beertjuh87: jup, elke dag groeit mij baby buik een voelbaar stuk, alleen nog niet zichtbaar. Maar dat zal niet lang meer duren.
    @wat het wordt: ik denk een meisje, maar hoop een jongen. W hopen het met de 20 weken echo te zien
    @kraamzorg: dat moeten we ook echt eens gaan regelen! Vk raadt Yunio aan

Vandaag ben ik jarig en gaan we naar de negenmaandenbeurs. Ben erg benieuwd!

13. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hey SarahH Van harte gefeliciteerd! Wat is 24 februari toch een mooie dag om jarig te zijn hè?! Heb er zelf ook 26 jaar ervaring mee (het jaar daarvoor ben ik geboren..):D
    Heb van mijn man zo'n leuk cadeautje gekregen.. hij is normaal helemaal niet attent met dit soort dingen, maar vandaag... ben helemaal blij! Hij maakte me wakker met een doosje van de juwelier. Had 'ie een kettinkje gekocht met een hangertje met twee kleine babyvoetjes eraan! Zo lief!!

@kraamzorg: vk hier raadde ook Yunio aan, schijnt goed te zijn. Ze zei dat ze het fijn vond dat ik het haar vroeg, want ze hebben toch bepaalde mensen waar zij zelf graag mee werken. Dus ik ga voor Yunio. Scheelt mij weer gedoe.

@buikje: groeit ook hier hard, heb de hele dag spierpijn in mijn buik! Morgen verjaardag vieren dus kijken wat de familie ervan zegt..

@geslacht: familie denkt meisje, alleen mijn vader denkt een jongetje. Mijn neefje is de grote optimist van allemaal: een jongetje én een meisje! Haha! Mijn man heeft alleen maar neefjes, al zijn broers en zussen hebben bijna alleen maar jongetjes gekregen (geloof dat er in totaal een stuk of 15 neefjes zijn, en 1 nichtje) dus van die kant zijn ze ervan overtuigd dat het een jongetje wordt, hoewel er stevig gehoopt wordt op een meisje, haha! We zullen zien!

14. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    SarahH en Emjay van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.. hele fijne dag vandaag..!! ;)

kraamzorg: ik heb me aangemeld bij betuwe en gelderse vallei.
    ik heb voorheen 2x yunio gehad, ik vond het zelf niet fijn dat ik telkens een nieuwe verzorgster kreeg.. wel 3 in 1 week..
    het ligt er ook maar wat voor iemand je treft.. ik had er ook 1 die deed bijna niks, alleen gezellig kletsen en wel heel leuk met de oudste maar huishoudelijke taken dat vond ze minder leuk! :)

huishoudbeurs: daar ben ik gisteren geweest.. ik vond het wel leuk.. maar het was niet meer hetzelfde als 6 jaar terug.. toen hadden ze van die leuke pakketjes samengesteld die je kon kopen van zwitsal etc.
    ik heb wel 2 mooie bh's gekocht van anita, zitten echt fijn.. :)
    en een belly belt van anita.. GODDELIJK!! zit heerlijk!
    was in shock van de maten :(:(:( bh van cup E naar cup G :(
    en die belly belt xs terwijl mn maat toch echt wel M/L is.. maar dat schijnt anders te vallen, dus dames met een maat xs of s normaal.. passen geen belly belt.

verder nog kammetje,borsteltje,speentjes, lepeltjes, goede flesjes en nog wat frutsels gekocht ;);)

geslacht: ik denk dat het een jongen word.. deze zwangerschap voelt wel anders als die van mn 2 jongens maar toch denk ik dat het een jongen is.. als het maar gezond is..!!

oh en met zo'n belly belt kan ik echt nog niet de straat op.. die geeft steun onder je buik.. dus duwt de boel een beetje omhoog dus dan kan iedereen zien dat je zwanger bent :( dus voor nu alleen nog maar ff in huis :)

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Emjay en SarahH GEFELICITEERD!!!

Geslacht: ik denk zelf een meisje.. Me mannetje denkt een jongetje.. Tis beide goed.. Als het maar gezond is en heerlijk dicht bij ons blijft haha.

Huishoudbeurs: mij niet gezien daaro.. Ben nu al kapot om daar dan nog rond te gaan hangen zie ik echt niet zitten.. hoor ook verschillende verhalen.. de een vind het super de ander vind het bagger.

Kraamzorg, hier hebben we thebe die de kraamzorg gaat doen. heb hem al aangevraagd maar moet het formulier nog terug sturen.

pfff ben zo moe de laatste dagen.. En voel me ziekjes worden.. Heb flinke keelpijn dus zit aan de keelsnoepjes... iets anders mag nu niet toch?

liefs Melanie

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gewoon ff bij de apotheek tussen de homeopatische spullen neuzen.
    Ik gebruik nu cinuforce neusspray, dat mag gewoon en van die keeltabletjes enzo die je moet laten smelten onder de tong.

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    neej heeft ze niks van gezecht ,maar ik doe t zelf als ik ong 4 maanden ben heb ik bij de andere 2 zwangerschappen ook zo gedaan heb toen een plastikke gekocht bij de tattooshop speciaal voor de zwangerschap,,,

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    @kraamzorg ik heb bij mijn vorige zwangerschap yunio gehad en was daar super blij mee ..maar is voor iedereen anders natuurlijk..
    hiero weet ik het nog moet nog kijken welke goed is in dh
    en welke er bij mijn zorgverzekering zit ...

19. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Thanks meiden! Vandaag zo lief, kreeg van de dame bij de Jumbo een gratis bosje rozen voor m'n verjaardag! Ben weer helemaal gelukkig (wat zijn die hormonen dan handig om je blij te maken, haha!)

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gefeliciteerd meis !!

Haha ik kreeg mn loonstrookje daar was ik ook blij om. Gewoon 1 loonschaal en periodiek omhoog! *blij*:D:D:D:D:D;)

Deel Deze Pagina