September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    wat een heerlijk gevoel toch, een echo en kunnen zien dat alles goed gaat. we hebben ook het hartje gehoord vandaag, heerlijk geluid was dat!
    alleen.... verloskundige zag een scheidingswand :$ dus een tweeling :(
    ze heeft even lopen zoeken, maar kon verder niet vinden dat er leven in zat. ze gelooft dat het vruchtje is gestorven en opgenomen door het lichaam (gezien het feit dat ik geen bloedverlies/bruine afscheiding heb gehad), maar wou het niet helemaal compleet uitsluiten.
    hemeltje, ik schrok toch wel even hoor, voor het eerst zwanger en heel misschien een tweeling ;)
    maar frummeltje bewoog goed, groeide lekker. het zwaaide zelfs even voor het ging slapen :D ze liet zien dat ze twee handjes had en twee voetjes en ik ben helemaal verliefd: opnieuw :D
    toegevoegd: echo van week9 en echo van nu, week 12. ze is goed gegroeid

oh en hebben jullie ook dat jullie partner alleen maar zwarte en witte pizels zien en geen klein mensje?

(en ik praat weer over een zij als het om een echo gaat, lol :D)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melindy, mooie echo meid!!!
    En wat appart, een scheidingswand. Heb je geen eerdere echo's gehad??

Hier een man die het allemaal prima ziet op de echo's.
    Maargoed het is natuurlijk al wel de 3e keer.

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    de 9week echo,m aar daarop had ze het niet gezien.
    de verloskundige was zelf ook verbaast hoor, juist omdat ze het 3week geleden nog niet had gezien.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heel appart zeg!!
    Maar er zit een gezond kindje :D Dat is het belangrijkste.

5. princess25

princess25 Niet meer actief

Mooi echo Melindy,

Jammer van het 2e kindje, mocht dat inderdaad zo zijn. Maar gelukkig ook een heel gezond kindje, leuk hoor!
    Geniet er van.

Hier zo nog even snel fris halen, straks komen 2 vriendinnen op bezoek. Heb soesjes met blauwe en roze muisjes gemaakt. dan komt de hint vast wel over, haha.

6. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    jow wie o wie heeft ook tijdens de 12e week weer meer moeheid en zelf misselijk weer? he bah, ik voel me weer naar ofzo :S

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik zegt de gek :(

8. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb wel dat sinds een paar weken ik echt crea in de keuken ben. probeer veel lekkerder en smaakvoller te koken! ben er altijd wel van maar nu wil ik eigenlijk elke avond iets speciaals maken. en dat lukt aardig (geef er niks extras aan uit hoor, gewoon crea met wat je hebt). en wil ook vet veel taarten bakken hahaha. ik heb volgens mij het bakkersyndroom. misschien moet ik maar een lekker recepten topic open voor de moeders met dit syndroom haha

9. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Je kunt ergere syndromen hebben Nena88.....;)

10. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik vind het juist super leuk! afgezien van de moeheid en de misselijkheid hehe en de domheid natuurlijk

11. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @emjay: jij ook nog gefeliciteerd!!! Hier komt vandaag ook de familie langs. Wel grappig want normaal komt er echt niemand op mijn verjaardag (vorig jaar alleen mijn schoonouders) maar nu ik zwanger ben wel iedereen ner ineens heel graag zien ;) krijg vandaag mijn kado pas omdat mijn man de kosten heeft gedeeld met angeren. Ik weet stiekem al dat het een e-reader is, alleen weet ik niet welke.

@felicitaties: bedankt!!!

@melindy: mooie echo!

@negenmaandenbeurs: vond het wel leuk, vooral een beter beeld gekregen over wat we wel en niet willen. We hebben draagdoeken gekocht :D van bykay. Die had ik op internet gezien, maar nu konden we ze even uitproberen. En dat beviel goed! En bij 2 doeken kreeg je er 1 voor onder de douche of in het zwembad gratis. Best de moeite

@nena: ik vind het met taarten bakken zo jammer dat je het deeg/beslag niet mag snoepen:(

12. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik duik straks de keuken in om een appeltaart te bakken voor het bezoek van vanmiddag.. en idd: niet snoepen van het deeg! :(

13. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja heb het deeg nooit lekker gevonden echt dus niet erg.. maar oei oei bakken is echt een nieuwe verslaving. moeders taarten zijn toch het beste hahaha

14. smamag

smamag Nieuw lid

25 feb 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog geen buikje en ben 12weken hahaha zelfs nog me buikspieren te zien.. en het is me 2e

15. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    wehe mijn buikspieren bestaan bijna niet dus bij mij zie je het wel al nu :S begint te komen. ik had geen buikje hiervoor dus het buikje wat er nu zit is volgens mij niet alleen maar darmen... het is schattig alleen ik had het liever nog een tijd uitgesteld... maargoed veel wijde kleding dragen..

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Mijn buikje begin je nu toch echt te zien, en ben er trots op ook haha! Ik was zo plat als een duppie maar nu heb ik echt een buik.. En dat gaat alleen nog maar groeien.. dus gaat helemaal goed komen..

Buikspieren zag je bij mij gelukkig nooit want dat vind ik echt lelijk bij een vrouw.. (sorry)

17. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    ik denk dat als je getrainde buikspieren hebt, je minder snel een buikje krijgt omdat je darmen wat beter in hun kooi worden gehouden. Wel leuk dat de darmenbuikjes nu bij iedereen plaats maken voor voor echte baby buikjes :D bij mij is het nu echt een bobbeltje. Mijn baarmoeide groeide al goed omhoog, maar nu gaat hij ook naar voren :D ik sta ook heel veel naar mezelf in de spiegel te kijken :p

ik ben trouwens benieuwd wie de eerste is die de baby voelt.

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    dat is ook geen probleem :)
    en inderdaad, gelukkig zit er nog een gezond kindje daar binnen die groeit en beweegt.

@taarten bakken: het valt me eigenlijk mee hoeveel zin ik daarin heb gehad afgelopen tijd, maar ik denk ook dat het kwam door misselijkheid. want nu dat langzaam afzakt, begin ik toch meer trek te krijgen in taart bakken of cupcakes of koekjes.
    gelukkig mag ik morgen appeltaart bakken voor mijn man, want die wil het vertellen op zijn werk morgen :D

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik bak hier nooit taarten cupcakes of koekjes.. Daar heb ik me mannetje voor hahaha.
    Hij heeft een koksdiploma dus onze keuken is zijn domein..

Dus ik laat me lekker verwennen. Gister heerlijke brownie vlaai gegeten jamjam!!

20. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    heerlijk he.. zo'n man in huis..!!
    mijn mannetje is ook kok geweest, hij is er mee gestopt vanwege de feestdagen.. sinterklaas, kerst etc.. was hij altijd aant werk.. ben blij dat hij gestopt is :)
    hij heeft nu een goede kantoorbaan.. betaald ook veel beter :D na al die jaren omhoog klimmen dan..

maar ik ben altijd al meer van de gebakjes en hapjes maken..
    en hij meer met het koken.. vooral gerechten van de franse keuken :p:p

Deel Deze Pagina