September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hahaha, ik heb juist zin om de tuin helemaal op te knappen ! Terwijl ik echt geen groene vingers heb. ;) Maar je mag best een taart voor me bakken hoor :p

2. princess25

princess25 Niet meer actief

Die tuin is bij mij ook herkenbaar. Ik heb echt enorm zin om hem helemaal aan te pakken. Laatst bij het eerste zonnetje stond ik al buiten te vegen haha. Vandaag de voortuin wat opgeruimd.

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Nena, hier ook weer heel erg moe ineens en misselijkig. Val rustig met mijn dochter op schoot in slaap na het eten die vervolgens aan me loopt te sjorren dat ze nog een keer zandkasteel wilt kijken. mijn vriend is er wel dan hoor haha valt hem ook op dat ik zomaar ineens in coma lig. en ik heb weer wat opstart problemen. Ach, de 12 weken voorbij, hou het dan nog maar voor me dat het een maandje duurt haha

Hier: Hele rare eetgewoontes. De ene dag honger, de andere dag niet. De ene dag eet ik kroketten donuts enz (ook wel fruit omdat het moet), de andere dag alleen maar gezond. Geen pijl te op te trekken. Verder kan ik helemaal niet echt zoete dingen eten want dan krijg ik zo n zure gore smaak in mijn mond. Dat heb ik vanaf het begin al. Zo ranzig! hahaha

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja had vanochtend iets raar. werd om half negen wakker, ik ging plassen en zag toen in een bijkamer (de future babykamer) een hoop zooi. allemaal onopgevouwen kleding (had me man daar dus gedropt, maar wist ik niet) en toen ging ik weer liggen... kon ik echt niet meer slapen joh ik MOEST gewoon opstaan en de kleding opvouwen, daarna de keuken schoon maken.... schoonmaak drang!! wel handig trouwens..

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nena, ja dat noemt men nou nesteldrang hahahahaha

Hier gister naar de beurs geweest met mn 20weken zwangere dinnetje.
    Gingen met de trein en moesten optijd weer terug omdat ik een feestje had gisteravond dus hebben alleen de 9maandenbeurs en de culinaire hoek gezien van de HHB. Maar het was erg gezellig ondanks de gigantische drukte.
    Was gisteravond echt gesloopt toen ik om 12uur eindelijk in bed lag.

Vandaag een relaxed dagje. Wou voetbal gaan kijken bij manlief maar ga niet in de regen staan.

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Goodmorning girls,

gister heerlijk weggezwijmeld toen we op kraamvisite gingen bij een vriendin van ons.. Haar meisje is nu bijna 4 weken.. en zo ontzettend knap..! Heerlijk het flesje mogen geven.. Vind het daarna wel moeilijk hoor om te beseffen dat dat soort dingen voor mij nog een half jaar duren..
    Maar goed geduld is een schone zaak!
    Gaan jullie vandaag nog wat doen?

Ow en nog ff een vraagje, hebben jullie oook last van rug pijn? en dan vooral onder in de rug?

Liefs Melanie

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oooh heerlijk, dat getuttel met die kleintjes.
    Ach wat is nou een half jaar meid...stelt toch niks voor.

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    het lijkt idd niks een half jaar.. maar als je 3,5 jaar oefent en het is dan eindelijk zover dat je een posi test hebt dan word je best ongeduldig hahaha ben gewoon trots dat het gelukt is!

9. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    melany hier ook veel onderrugpijn. schijnen ook je banden te zijn had het vanaf half week 11 en nog steeds. kleine maakt een groeispurtje denk ik:)

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wie hebben er trouwens een angel sound? Daarmee kan je het hartje van je kindje horen. Ideaal voor mensen die zich soms zorgen maken. Ik luister af en toe eens een paar seconden. Zo leuk!

11. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo me buik gaat groeien nu hoor. bij jullie ook? echt in 2 weken ff mooi naar voren gaan staan. gek is dat.
    k heb wel meer energie :) voelen jullie je langzaam maar hand ook weer beter?

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @nena, bij mij is dat ook zo haha hij groeit nu echt..!

@dochter, ja ik heb ook een angelsound.. soms duurt t even voor we het horen maar als we het horen is het zo mooi!

Liefs Mel

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    goedemiddag mama,s

hier gaat alles goed nog stteds met vlagen misselijk en overgeven hopelijk word het snel minder.

angelsound ga ik niet aanschaffen ik ken mezelf dat op het moment dat ik het hartje niet kan vinden dat ik zelf hellemaal in de stress ga schieten terwijl er niks aan de hand is ,werd tevens ook afgeraden door mijn vk ze had liever dat ik wat vaker langs kwam dan dat ik zelf ging lopen zoeken!

voor de rest druk bezig met de laatste voorbereidingen van ons huwelijk vandaag nog schoenen gekocht en nu zijn we bijna klaar!

14. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ik heb ook gigantisch last van mn rug, maar ik heb dan ook wel een grote cupmaat :( slaap ook heel slecht doordat mn borsten groot en gespannen zijn sinds 2 weken!!
    af en toe ook blauwe aderen, zo lelijk!!

ik snap best dat je ongeduldig wordt als je al zo lang probeerd zwanger te raken en het dan eindelijk zo ver is..
    bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik gelijk zwanger.. zonder planning!
    bij deze zwangerschap heeft het maanden geduurd, en na een maandje er even niet aan te denken ben ik zwanger.. ik ben dan ook erg nieuwsgierig nu.. maar het wachten lijkt nog lang, maar dat gaat straks heel snel voorbij vliegen ;)

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Goh ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met pijn in de onderrug.
    Mensen zeggen dat ik me aanstel omdat t kindje nog geen 5 cm is :(

Das wel zo maar toch pijn, voel het toch zeker zelf ??
    Bandenpijn heb ik ook last van en ook daarmee stel ik me aan pff...

Hebben jullie ook van die mensen (die hun eigen zwangerschap meten met die van jou) in jullie omgeving of valt het mee ??

Liefs beautevil:p

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Haha 6,5 damn vandaar die rugpijn :p

Tis nu stuk minder dan vanmiddag hoor, kon bijna ons bed niet verschonen zo'n pijn. Heb het maar laten liggen voor manlief.

Zag je post over de angelsound. Ik schaf hem ook niet aan. Morgen ga ik weer naar de VK en vraag ik of ze me het hartje willen laten horen. Hoop niet dat ze moeilijk doen.

18. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    jow ik voelde net wat in mijn buik!! alsof mijn hart in mijn buik klopte???? eeehh?? baby???

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Haha tja daar komt de rugpijn vandaan.......;)

die 6,5 cm is trouwens van kop tot kont beentjes nog niet mee gerekend!
    ik zit natuurlijk in een rolstoel en als ik de hele dag heb gezetten en ik over loop naar de bank voel ik inderdaad mijn rug ook super erg....
    achja we moeten er maar wat voor over hebben.

aan een kant vind ik de angelsound een mooie apperaart maar moet er gewoon niet aan denken dat je zelf het hartje neit kan vinden terwijl het kindje nu gewoon ergens anders ligt te chillen ;)

ik mag dinsdag weer naar de vk om het hartje te luisteren , maar ik heb het afgelopen donderdag nog gehoord bij de gyn:)
    als het goed is gaat de vk wel luisteren horen ;) doen ze vanaf dit termijn wel .
    het zou wel kunnen zijn dat ze even moet zoeken want het kindje is nog zo klein en heeft zo,n groot zwembad Hahah

20. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    hihi ja heb ik ook, ik krijg echt al een buik en zie er volgens anderen zwanger uit!

Soms voel ik me wel beter.
    Maar nu ben ik nog steeds moe, gisteren naar de 9maandenbeurs geweest, en al dat geslenter.....

En donderdag supermooie echo gehad...
    Ik ben wel vooruit gezet, kzit nu op 31 augustus, maar door m´n iui zou het 4 september zijn, dus of het nou natuurlijk is of een snel groeiend kind weet ik niet....
    Mag ik hier wel blijven?

Deel Deze Pagina