September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk!!! spannend he!!! we worden rond en bol!!!

2. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    hihi... en we zijn trots op die bolle ronde buiken!

is weer eens wat anders dan normaal opletten of je buik niet te dik word ;)

3. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hey meiden,,
    hoe is het met iedereen zo te lezen nog steeds goed alleen last van kwaaltjes nou hier ook nog steeds heel erg misselijk en ben afgelopen 2 weken ook 2 kg afgevallen das wel beter aangezien ik al vrij stevig van mezelf ben dus die kg mogen er wel effe af hihi hier ook een buik groei spurt gehad wel leuk om te zien en nu idd is die mooi rond mijn schoonmoeder zei vandaag ook al wat ben jij in een week gegroeid terwijl zelfs ben afgevallen hihi verder gaat wel goed
    fijne avond allemaal groetjes

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Yep, normaal camoufleer ik mijn buikje altijd. Nu hoeft dat niet zo nodig meer haha laat maar zien die buik! :D

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heey girls,

Hier weer een foto van mijn buikje..

Flink gegroeit als zeg ik het zelf..

6. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    siempre me siente como de ti.. kan wat ervoor is niet lezen. want nu is het een beetje uit zijn verband getrokken de zin hehehe

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Nena, er staat "Donde quiera que este, Siempre mi siento cerca de ti.."

Oftewel "Waar ik ook ben, ik voel me altijd dicht bij jou."

8. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hehe okay das mooi, ja ik spreek wel spaans vandaar dat ik het geheel anders las :p alleen dan zou er staan... altijd voel ik me zoals jouw.. en ik dacht huh?
    maar ik moet zeggen een prachtige tattoo!

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    maruhm ff wat anders, zie dat je je navel pierce nog in hebt, ik heb die van mij vorige week (voor de echo) eruit gehaald en ook niet meer in gedaan... wel raar hoor nu een navel met een naakt gat :S maar wanneer ga jij hem eruit halen? op een gegeven moment gaat het natuurlijk trekken.. alleen ik weet eig. niet wanneer..

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik ga hem helemaal niet uithalen haha.. heb een zwangerschapspiercing gekocht dus die mag mooi mee groeien..
    Kreeg er gister nog 5 bij van een vriendin van me.. Dus kan nog afwisselen ook.
    Vind jij het niet zonde dat je hem nu "kwijt" bent?

11. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja ik laat het zo voor de zwangerschap, denk dat na de zwangerschap ik nog wel kan doorsteken. bij mij bijven gaten altijd eeuwen open... (overdreven van die eeuwen hahaha) maar ik hoop wel dat ik het niet mis heb :p

12. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    12 weken en 2 dagen. Deze jurk droeg ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook toen ik een week of 25 was haha verbaasde me dat ie al zo lekker zat!
    Bekijk bijlage 226537

13. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Zo, na een druk weekend meld ik me ook weer:)

@dochter: mooie buik en leuke jurk!

@buik: het gaat nu echt hard:D elke ochtend zeg ik tegen mijn man "wo moet je boeken!" Wel fijn dat hij nu ook echt mijn buik ziet en voelt bollen. Dan beseft hij het wat meer.

@pijn: vooral als ik te lang in dezelfde houding sta of zit. Ben nu ook verkouden en moet dus hoesten en niezen; is geen pretje met die bandenpijn! Ik heb trouwens ook steeds zere voeten.

@vergelijken: zijn bij mij vooral mannen die mijn zwangerschap vergelijken met die van hun vrouw.dan willen de boze hormonen wel eens oplaaien " wat weet jij als man nou van zwanger zijn?! Ga vissen ofzo"

Heb wel lekker een dagje sauna gepland voor over 3 werken. Inclusief massage en mijn moeder betaalt;) verder gaan mijn tante en nichtje ook mee:D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow wat een mooie buik al zeg!!!

Hier nog niet ermee pronken...Ffkes wachten nog.
    6mrt de termijn echo en dan 11 maart het bekend maken, dan mag ik ook pronken.

Morgen een mijlpaal, duik de dubbele cijfers in!!!!!

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    11 maart is het zo meis. Snel gaat dat he die weken haha ! Ik morgen 13 weken alweer.

@ Dochter 2009 : Mooie buik en mooie jurk ook !

Hier vanmorgen naar de vk geweest, alles was goed en heb het hartje mogen horen. Die klopte mooi regelmatig :D. Ben weer helemaal gerustgesteld.

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zei het toch dat jij het hartje te horen zou krijgen ;)
    ik mag gelukkig morgen weer :) en dan de 19 maart geslachtsbepaling .

hier gaat alles goed , gisteren maar mee groeibh,s gekocht en wat een verademing....
    alleen echt sexy zijn ze niet Hahah ;)

17. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    oh trouwens nog over hartjes luisteren...wij mogen van de VK gewoon binnenlopen als we er behoefte aan hebben om het hartje even te horen :) en aangezien het nog geen 5 minuten lopen is zullen we daar vast wel eens gebruik van gaan maken. Maar 9 maart heb ik weer Centering Pregnancy (is begeleiding van 2 vk in een groep van max 10 vrouwen die ongeveer even ver zijn) en dan gaan we bloeddruk meten, wegen en de vk gaat even baarmoeder voelen en hartje luisteren. Heb ik wel zin in want we hebben het hartje nog niet gehoord.

18. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Nou dames met een mooie echo gefeliciteerd.. En wat een mooie buik weer :)..

Ik was vrijdag 12 weken en heb weer een echo gehad het is nu al een echt mensje zo gaaf om te zien.. Hij/zij zwaside naar ons :) <3

Ik je ook zo last van me rug.. Maar ook savond aan me buik omdat die ineens zo groeit :) echt een lekker bolle heb ik nu! Zal vanavond er een foto op zetten...

Jullie al een idee wat het wordt ik ben zo benieuwd?

19. princess25

princess25 Niet meer actief

20. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    @ wat het wordt.. ik ben nu al zo vaak heen en weer geslingerd tussen jongetje en meisje, ik durf er geen uitspraken meer over te doen! Mijn zus is overtuigd dat het een jongetje is, zij denkt een piemeltje te hebben gezien op de echo, maar volgens mij kan dat helemaal niet bij 11.4wk. Anyway, ik wacht lekker af tot 20wk!

Ik heb net eventjes gespiekt bij de augustus mama's... wat een mooie buikjes komen daar voorbij! Kan niet wachten tot we hier ook zover zijn!

Verder heb ik vandaag twee buikbanden besteld via buikbanden.com, ben heel benieuwd! Buik doet wel constant zeer, beetje een hangerig gevoel en regelmatig gewoon spierpijn! Groeit heel hard! Ben alleen bang dat ik net zoals m'n moeder aan alle kanten rond word, bij haar kon je zelfs vanachteren nog de buik zien want die zat echt helemaal rondom! Nouja, we zien wel! Kan er toch weinig aan veranderen! :cool:

Deel Deze Pagina