September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga komende zomer voor een tankini.
    Een badpak vind ik voor oude wijven...En een bikini nogal Ordi met zo'n dikke buik.
    Tuurlijk mag je pronken, maar dat vind ik leuker met een stofje met een leuk printje eroverheen.
    Heb al hele leuke gezien..MAar wacht nog ff met aanschaffen want in de zomer heb ik misschien wel NOG een cupmaat meer hahahahaha

Ego: 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
    Ben de dubbele getallen ingegaan meiden :D YESYESYESYESYES!!!!!!

2. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    goeie morgen dames
    allemaal een lekker weekend gehad
    hiero was t lekker druk was op visite bij mijn broer was kei druk maar wel gezellig hun hebben nu net ook een kleine van 6 maanden zo sgattig hoe die van mij voor haar zorgen flesje geven spelen etc alvast oefenen voor hun broer/zus haha
    morgen eindelijk weer na de vk toe,kenk t hartje weer horen maar wel voor de laatste x want moe na de gyn...
    wat een mooie buiken zijn der weer voorbij gekomen super!!!!
    xxx

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Waarom moet je naar de gyn Evita?

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik heb een kopie van de echo op het kluisdeurtje op mijn werk geplakt haha. Ook 2 collega's/vriendinnen kijken elke dag even haha !!

Ik tankini, heb er al 1 gezien maar wacht net als Mams136 even met aanschaffen. Mijn boobs groeien nog steeds. Ben van cup C naar D gegaan :(. Dus.. ;) Heb wel een gave gezien een legergroene, eens iets anders dan zwart.

5. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb een hele mooie gespopt in turqua... turquia... *sprint naar google* turquoise. wie heeft zo'n naam bedacht...
    maar ik wacht ook nog even met de aanschaf, ook hier groeien mijn borsten nog

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik durf hem ook nog niet aan te schaffen hoor :)
    Maar ben wel bang dat me maat uitverkocht is straks :( Heb lastige maat altijd. Maar wacht nog even af :) Maar denk dat ik ook voor tankini gaat, las dat je buik in de zon niet goed is voor de kleine. Dus wil me buik toch gaan bedekken dan.

Blij dat ik niet de enige ben die de hele dag echo foto kijkt haha

7. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    vind het heel jammer dat onze echo foto erg onduidelijk is :( maar kijk er wel veel naar. Ik ga denk ik ook voor een tankini, maar ga even kijken of een badpak misschien lekkerder zit. Gaan jullie ook een meerbadenkaart kopen van het zwembad? lijkt me heerlijk om met het warme weer dagen lang met je dikke buik in het zwembad te hangen :)

ik bedacht me vanochtend ineens dat ik zaterdag de magische 12 weken bereik. wat gaat het hard zeg! voor je het weet is het September :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Neuh...wij zetten zelf het zwembadje in de tuin :) heeeeeeerlijk!!!
    Hebben een afdak met daaronder een loungeset en een buitenkeuken.
    Dus hoef nergens heen met mn dikke buik.
    Glijbaan in het zwembadje zetten en de kleine man is ook tevreden!

9. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    dat is wel ideaal inderdaad :) ik denk dat op ons balkon alleen een voetenbadje past :p

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik kwam hier m'n buik showen, maar lees over tankini's. Die wil ik ook gaan halen, voor onze vakantie in mei / juni. Maar goed idee om even te wachten ivm de cupmaat :D
    Ik wil ook sowieso niet teveel met blote buik in de zon, lijkt me niet helemaal lekker.

Nou daar komt de buik dan, met 9+2

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw mirjam wat een mooie buik zeg. Die kan je waarschijnlijk niet meer verborgen houden ook :)

12. mirjam2112

hoeft ook niet, iedereen weet het al :D En dat is maar goed ook, als ik 's ochtends in de spiegel kijk haha

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Afdak hebben wij ook ! En in de avond gaat de bbq aan. Oost west thuis best zeg ik dan maar haha !

Zet ook gewoon een groot zwembad op, op mijn werk gaat het ook weer lekker heet worden in de zomer! Met al die kookketels (vleesfabriek). Ga dan in de pauze wel pootje baden in een emmer koud water haha !

Hebben jullie al nagedacht over verlof enz? Gezien de zwaarte van mijn werk denk ik dat ik 6 weken voor die tijd verlof neem. Mijn verlof valt in de verplichte bedrijfssluiting dus hou mijn vakantieuren.
    Die plak ik er dan gewoon achteraan ;)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd oost west, thuis best :D

Verlof...ik werk als gastouder en ga net zo lang door totdat ik niet meer kan hahahahaha
    Bij Tygho was dat tot 38 weken.

Mirjam, wow!!! Mooi buikje alweer meid!!! Gaat hard!

15. mirjam2112

Beatevil: Dat is best pittig werk ja ! Dan zou ik ook 6 weken van tevoren gaan, zeker als je vakantiedagen er achteraan kan plakken.

Ik ga denk ik ook 6 weken van tevoren. Kwam eigenlijk een collega mee, gezien de drukte die we krijgen omdat het onze derde is. Denk dat ik het wel kan gebruiken. En mocht ik nog vakantiedagen over hebben, dan probeer ik het te rekken tot 2013 :D

Zomer: Hier op het balkon helaas. Wel ruim, maar geen BBQ dus.
    Tenzij we nog voor de zomer gaan verhuizen ! Let's hope so !

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mag ik mee komen kletsen?

ik merk dat het hier wat rustiger is geworden, nu kan ik het vast bijhouden.
    Mijn dochter is 13 maanden en ik ben 19 september uitgerekend van de 2e.

17. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    hey leeuw86 :) welkom, klets lekker mee. de drukte gaat een beetje in een golvende beweging ;)

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    omdat ik 2 x medische ben bevallen dus 2 x ingeleid toen kwam ik bij de vk en ik haD ME 2E AFSPRAAK GEMAAKT EN DE VK ZEI MAAR MEVR u mAG helemaal niet meer bij de vk om dat u 2x medische ben bevallen dus moet vanaf nu na de gyn ...
    dus morgen laatste x vk

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hiero wordt t lekker t strand van de zomer woon er tog vlakbij hahaa want bij ons op me balkon kenk niks kwijt is veeel te klein hahahah

20. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    als het weer warm wordt zet ik het pierebadje weer op, die ik twee jaar geleden voor de hond heb gekocht (ze is doodsbang voor de tuinslang en binnen was het toen ook veel te warm voor d'r)
    lekker pootje baden.
    of ik ga naar mijn schoonouders die een bad in de tuin hebben staan, standaard omdat ie ingegraven is. vind mijn schoonmoeder ook nog gezellig ook :D

Deel Deze Pagina