@princess: ja dat woorden haspelen heb ik ook, vooral als ik nog moeier ben wij hebben heel erg geld problemen (is een lang en ingewikkeld verhaal, maar door domme fouten van de DUO wordt onterecht een groot deel van het salaris van mijn man ingehouden) en nu heb ik geen geld om kleding te kopen, maar heb het echt nodig want alles word krapper. Nu heeft mijn moeder voorgesteld dat ze maandag even langs komt om samen online wat dingen uit te zoeken op haar kosten vet lief!!!
woning ruil? kan dat met een huurwoning dan? lijkt me namelijk niet... ik ga mijn man voorstellen dat ik fulltime blijf werken en hij huisvader wordt. het lijkt de enig mogelijke oplossing. ik vind het zelf nogal kut trouwens, wil bij de kleine zijn! alleen hij heeft een lager salaris en een nul uren contract en ik heb een stabiele baan.... dus na lang wikken en wegen heb ik ingezien dat dat de enige oplossing is. + verhuizen, dat moet wel na veel rekenen en nog eens rekenen... moet er nogsteeds met manlief over praten.. ik wacht op een goed moment want ik weet dat hij heel gestressed word... hij overziet de situatie helaas niet... nóg niet..
ja ik zie het net! maar wel vaag want ik denk niet dat onze makelaar daar gelijk mee akkoord gaat ik bedoel wat als het geen goede huurders zijn :S maargoed ik ga me zeker hier orienteren want het is een mooi huurhuis dat we hebben en dat wil misschien iemand wel hebben! goed idee, thanks!
worden hier 54 nieuwe huurwoningen opgeleverd. mensen met kinderen krijgen voorrang. Dus ik heb nu de woningstichting gesmeekt om ons ook voorrang te geven. We hebben een kind het moet alleen nog ff geboren worden. zou zo fantastisch zijn! zijn huizen met een tuintje en nieuwbouw dus energiezuinig en 3 slaapkamers is beter dat 0 slaapkamers hoop sowieso dat er flinke doorstroom komt door die nieuwe wijk. Ook heel veel koopwoningen voor starters dus die komen ook voor groot deel uit huurwoningen.
Bekijk bijlage 228081 Haha sorry hier foto materiaal, helaas down under maar wel mijn eerste buikwaardige foto jeej
Nena, mooi buikje meid! maar voor straf wel ff me nek komen maseren, moest hem helemaal draaien haha.
Haha ja niet echt handig volgende keer beter. Maar bizar joh er zit een bult en mijn maag is leeg, moet maar eens gaan koken,na het eten is ie tien keer dikker maar das logisch hehe
Beeld omdraaien heeft geen zin met de iPhone.. Draait gewoon mee..!! Dus hier ook graag een massage Morgen eindelijk de termijn echo Ik kan niet wachten...!!!!
Nou dan gaat het je vast lukken met de bv.. Het is idd heel fijn.!! En het is beter voor je kind, en goedkoop Zodra ik kan, ga ik zeker voor de verkleining!! Lijkt me leuk om een x af te spreken.. Verder hier ontzettend last van mijn borsten!! Hopelijk wordt dit straks wat minder!! En nog steeds veel moe! Morgen even bloed laten prikken of ik geen ijzer tekort heb.. Hebben jullie dat soms ook dat je rond 15.00 heel moe wordt en dan s'avonds weer rond 20.30?? Liefs
Dit is ook mijn 3e zwangerschap maar dit heb ik nog niet eerder gehad... Voelde me altijd kiplekker Bij de 2e had ik het trouwens wel heel kort.. Toen had ik ijzer tekort, dan krijg je medicijnen en dan is het meteen weer over!! Zolang de beeb maar gezond is!! Deniesje1 wat een late intake... Veel plezier straks! Mams136 jij ook zo veel plezier bij de vk...
Succes bij de vk! Ik vraag me af of ik een blaasontsteking heb. Had vannacht zo'n pijn omdat mijn blaas vol was...