Hoofdpijn...moah nee niet echt. Ben wel vaak moe, maar het kan ook zo weer over gaan. De ene minuut kan ik wel slapen, en de andere minuut sta ik te stuiteren hahaha
ff een snel ego berichtje (moet gaan koken dus reageer straks nog op de rest) Nou girls, onze echo net gehad.. Zoo mooi om te zien. Kon me tranen echt niet voor me houden haha. Onze uitgerekende datum is 11 september dus netjes op schema. Nog geen hartje kunnen horen maar daar mogen we gewoon voor binnen lopen wanneer we willen dus doen we volgende week even. de foto is hier te vinden Liefs Melanie
Wel meer hoofdpijn dan normaal.. Maar niet zo heel vaak! Ik denk dat ik het vooral krijg door wakker te willen blijven terwijl ik eigenlijk te moe ben.. Want krijg op die momenten vaak last van hoofdpijn.. Melanie wat een mooie echo's meid..!!
Heel mooi Melanie. Hopelijk hier ook zo'n mooie echo morgen!! Al is ons frummelke nog iets kleiner hahaha
Thnx meiden, en mams jij krijgt morgen een hele mooie echo te zien! Weet t zeker..! Geniet ervan.. Liefs Mel
Nouja, vandaag klopte het hartje iig dus dan zit ik morgen niet met mn handen voor mn ogen te wachten tot gyn zegt dat ik mag kijken hahahahaha. En hij/zij dook steeds weg dus ik ga ervanuit dat we morgen een actief kindje te zien krijgen. Mylan* was zo rustig met de echo, dat ik het al niet helemaal vertrouwde..
ons kleintje was vandaag ook rustig haha tot het wakker werd toen begon het heerlijk te bewegen.. Snap wel dat je dan zoiets hebt owjeeh zit het wel goed.
Mooie echo Melanie! Ik heb vandaag ook geprobeerd wat meer te slapen. Ga deze week gewoon optijd naar bed enzo, zodat het dan hopelijk over gaat. Zo niet, misschien fysio? Merk namelijk dat het spieren in mijn nek zijn die het veroorzaken.
ik heb sinds twee dagen ook weer kneiter erge hoofdpijn. kon idd een nacht gewoon niet slapen door die heftige pijn. ik wil geen medicijnen slikken dus nee ik heb geen tips.. weet wel dat paracetamol mag... ik probeer zo veel mogelijk te drinken... maar het is idd zo dat de hoofdpijn tot het ondragelijke toe gaat... succes ermee. zal er wel bij horen
Hier vandaag opeens hoofdpijn en wat kramp in m'n baarmoeder. Niks verontrustends gelukkig. Melanie wat een schitterende echo! Liet m aan hubbie zien en die zei dat het hem geweldig leek als wij ook zoiets mochten zien!
hee meiden, ik vandaag bellen voor een echo voor de geslachtsbepaling. Heeft ze een afspraak gepland voor 15 weken en 3 dagen.... kan dat wel??
Zo! Heb even bijgelezen. Ben een week op vakantie geweest en moest bijna 20 pagina's inhalen. Teveel om op te reageren, dus maar even een ego bericht... @Vakantie Heerlijk op een cruise naar Mexico geweest. Prachtig weer gehad en lekker veel uitgerust. Helaas 2x last gehad van misselijkheid. Of het nou kwam door de zwangerschap of gewoon zeeziek? @ Navelpiercing Ik denk dat ik mijn piercing er binnenkort uit ga halen. Wilde 'm nog inlaten omdat ik op de cruise m'n bikini nog aan zou hebben. Maar vind het nu eigenlijk wel best. @Kraamzorg Hier hebben ze totaal geen kraamzorg, dus hoef ik ook niet te regelen haha. Mijn moeder komt enkele weken voor mijn uitgerekende datum hierheen en blijft dan een tijdje. Ook komt m'n schoonmoeder een week na de uitgerekende datum hierheen voor 3 weken. Dus zij zullen ons gaan helpen. @Sporten Ik probeer veel te wandelen, maar echt lukken doet het nog niet, haha. Ben niet zo sportief aangelegd. Het weer is hier wel al goed, dus als het wat langer achter elkaar warm is, dan kan ik lekker iedere avond na werk en in het weekend wat baantjes in het zwembad trekken. Nu is het water alleen nog veels te koud! @Echo Aankomende maandag onze 12weken echo. Zo spannend! Vorige echo (bij 8 weken) was er niet veel te zien, dus hoop nu echt een mini-mensje te kunnen zien. Helaas is er een hap uit onze 8weken echo... Ik had deze op de spiegel geplakt in onze slaapkamer, zodat ik er lekker vaak naar kon kijken. Maar helaas is onze kitten/poes van net 5 maanden op dressoir gesprongen, foto van de spiegel getrokken en heeft er toen fijn meegespeeld. Gelukkig was het een hoekje wat eraf gescheurd was en heb ik het weer aan elkaar kunnen plakken. Foto meteen maar ingeplakt in het babyboek. Voor alle dames die deze week een afspraak of echo hebben: veel succes en plezier!!
geen kraamzorg???? waar woon je dan als ik vragen mag.....??? ik dacht dat toch iets was wat overal te krijgen was...of ben ik echt zo verwend?
Woon in Amerika... Hier kun je tijdens de zwangerschap allerlei klasjes volgen, met of zonder partner. En daar leer je dan van alles over de zwangerschap, de bevalling, maar ook het verzorgen de eerste paar weken. Volgens mij is het in Nederland wel gewoon overal hoor, maar hier helaas niet. Net zoals zwangerschapsverlof, hebben de meeste bedrijven hier ook nog nooit van gehoord. Ach, ieder land heeft zo zijn voor- en nadelen.
@melanie: super leuke echo! Dat handje is zo schattig! @hoofdpijn: laatstw week wel af en toe. Kan trouwens ook duiden op een hoge bedruk dus houd het ff in de gaten als je veel hoofdpijn hebt. Kan ook spanningshoofdpijn zijn, dan doe ik altijd een pittenkussen in mijn nek (niet te warm) of ga lekker douchen en let vooral op je houding.
Mams héél veel plezier gewenst bij je echo! Hoop dat alles helemaal goed is en je lekker een actief rondbuitelend kleintje mag zien!