@mel super mooi echo meid wees er maar trots op !! @hoofpijn heb ik in t begin ook heel erg gehad werd er gek van maar nu gelukkig ook nie meer ,en ook geen puisjes meer enzo had ikint begin ook zijn gewooon de hormonen. @mams suc6 bij je echo vandaag !!! hiero net kraamzorg geregeld nu komt allemaal wel erg dicht bij wat ik me af vroeg waneer gaan jullie op jacht na een baby kamer ik ben namelijk al bezig met zoeken heb egt de drang dat t er moet komen ondanks dat ik maar bijna 14 weken ben wie heeft dit nog meer??
Niks teruggelezen. Ga mn theetje opdrinken, aankleden en de kleine man naar mn vriendin brengen om dan door te gaan naar de gyn. Ben zenuwachtig!!!!
Succes mams! En veel plezier! Ik kom net bij de tandarts vandaan, alles piekfijn in orde. in augustus nog een keer voor de zekerheid. Maar ze zegt dat als ik het zo goed bij blijf houden er niets aan de hand is
Hier vanmiddag naar de vk. Heb nog steeds enorme hoofdpijn en ben ontzettend moe. Ze willen mijn bloeddruk controleren. bah, raak meteen weer ongerust. Wil zo graag genieten, maar steeds komt er weer wat tussen . Mams, succes met je echo!
Veel succes bij de echo mams! En alle andere die in de komende dagen wat hebben staan ook veel succes trouwens! @ navelpiercing mijn navel komt nu al helemaal naar buiten, ziet er echt raar uit. Ik heb twee navelpiercings gehad en nu zitten er twee hele rare bobbels bij mijn navel. haha @ zwangerschapsdementie Ik heb van de week mijn telefoon in de koelkast teruggevonden en mijn sleutels in de vriezer. volgens mij was ik een beetje moe na het boodschappen doen. @ hoofdpijn Ik heb vandaag wel hoofdpijn ja. Maar ik ben dit weekend dan ook naar een concert geweest. Dus ik zal wel gewoon iets te veel gedaan hebben. @ princess Misschien heb je wat ijzer tekort. Ik zou me in ieder geval echt niet druk maken. Al is het je bloeddruk of je ijzer, daar kunnen ze meestal makkelijk iets aan doen. Met een supplement of een dieetaanpassing. Je er druk over maken werkt averechts want dan wordt je bloeddruk hoger (ja, je hebt makkelijk praten Karin )
Net terug van de gyn. Mooi bewegend frummeltje gezien. Foto is helaas niet zo duidelijk maar zal ik dalijk ook ff spammen als ik achter de laptop zit(nu op telefoon) Termijn klopte dus blijf op 25september staan. Volgende week donderdag de nekplooimeting en de woensdag daarna de uitslag bespreken en weer echo Wel weer heerlijk gerustgesteld! Nu zondag het grote nieuws bekend maken!!
Super mams! Ben erg benieuwd naar de foto. Wel jammer dat die minder duidelijk is dan gehoopt, hoe kan dat nou? Oude echo apparatuur?
Nou ik denk dat jij het helemaal niet erg vindt dat het kindje zo beweeglijk was! Super meid, ben heel blij voor je!
Ik sta hier op uitbarsten op mijn werk... Mijn ene collega is al 4 weken overspannen thuis en was er vandaag weer. Wilde haar het nieuws vertellen want heb het mijn andere collega ook verteld. Maar uiteraard wist ze het al want die collega had het zelfs doorgeluld aan haar terwijl zij thuis zat! Maar nog mooier: in plaats van een gefeliciteerd krijg ik te horen nou wacht jij maar tot je 13 weken ofzo bent want ik ben 7 keer zwanger geweest en heb maar 3 kinderen dus mijn ervaring leert dat nu wel. ............................... ik wist gewoon niet eens hoe ik moest reageren. Ik ben gewoon ZO ontzettend kwaad nu! Op allebei... de ene om het WEER doorlullen en de ander om haar reactie. Wat een rotwijven zeg... zit hier gewoon te janken.
@ Nuage: geniet....laat die wijven lekker in de stront zakken! Tuurlijk is het leuk als je een leuke reactie van ze krijgt, maar blijkbaar zit de wereld zo niet meer in elkaar. Jij bent zwanger, jij bent er blij mee, laat ze toch lullen! Jij moet het doen, dus jij moet ook genieten... Laat je de kop niet gek maken
Oh Mams zie nu je echo!! die is toch best wel mooi hoor!! Gefeliciteerd met jullie heerlijk bewegelijke kindje!
Nuage ik kan het me he-le-maal voorstellen. Wat een trutten zeg! Ik zou er ook even flink klaar mee zijn hoor! Maar... (waarom komt er toch altijd een 'maar'? ) het is jouw zwangerschap, jouw geluk en dat zij zich niet kunnen inleven zegt meer over hen dan over jou! Laat ze lekker lullen... het is jammer dat 'wij vrouwen' elkaar zelfs op dit soort geweldige momenten (JE BENT ZWANGER!) niet meer kunnen steunen en dat het zelfs teveel is om enthousiast te zijn / doen. Maargoed nogmaals het zegt meer over hen dan over jou. (Wat overigens niet wegneemt dat ik het een ontzettende rotopmerking vind van je ene collega en ik vind dat je daar ook absoluut wat van mag zeggen. Dat soort dingen doet gewoon ontzettend pijn, en het is niet alsof het voor jou allemaal over rozen is gegaan.) Meis wij zijn er voor je en wij zijn wél blij voor je hoor! Dikke knuf!
Thanks Emjay Ik ga er ook zeker iets van zeggen. Tegen allebei. Want die andere (die alles rondbazuind) heeft ook al een vervelende opmerking gemaakt. Toen ik uitsprak dat ik het wel eng vond met het oog op mijn baan hier (werk hier pas 3 maanden als uitzendkracht) begon ze een heel verhaal over hoe fijn het is om thuis te zijn als je kinderen jong zijn... Dus die weet meer. En ik heb geen zin in ontslag als ik al te "dik" ben om te solliciteren. Ontsla me dan nu gewoon ofzo... of in ieder geval pas over 3 maanden dan heb ik nog recht op WW in het ergste geval. Ppfff ik ga denk ik even praten met het uitzendbureau hierover. Het zit me hoog.
gewoon naar het uitzendbureau stappen en de situatie uitleggen en vragen of je ergens anders heen mag. enne: gewoon solliciteren hoor. je weet maar nooit wat er uit komt. straks vind je wel je droombaan terwijl je zwanger bent @mams: wat een mooie echo en heerlijk dat het weer zo bewegelijk was. @babykamer: dit weekend kunnen we ons kamertje (lees: ledikant, commode en kast) ophalen. hopelijk weten we binnenkort ook wanneer de huurbaas begint met de verbouwing, want ik sta te popelen om te beginnen met de babykamer hoe eerder het klaar is, hoe rustiger ik ben.
vandaag ook weer een controle gehad bij de gyn, alles helemaal perfect was zijn antwoord! bloed, urine en bloeddruk waren helemaal goed. sta onder extra controle vanwege mijn gewicht maar hoef nu pas over 5 weken terug te komen omdat alles er heel goed uit zag.. hartje gehoord en even snel gespiekt! Bekijk bijlage 228502 en het gezichtje Bekijk bijlage 228500