meiden met een goede echo gefeliciteerd!1 hier hebben we de babykamer al alleen staat hij nog niet in elkaar. manlief is ook al met de babykamer bezig geweest, verven etc. ook al is het nog erg vroeg maar we hebben allebei zoiets van het kan maar alvast gebeurt zijn! en bovendien is het super leuk om te doen natuurlijk. liefs melanie
gefeli met de mooie echo's!!!!!!! wij hebben een wieg, die had mijn opa gemaakt voor de geboorte van mijn moeder en daar hebben ook haar broertjes en zusje ingelegen en daarna ook bijna mijn hele generatie (met uitzondering van 1 want die werd een maand na mijn broertje geboren). Dus heel bijzonder dat wij die nu voor de 3e generatie kunnen gebruiken!! verder weer spannend huizen nieuws! morgen worden inschrijvingen voor nieuwbouw huurwoningen verwerkt. Mensen met een kind (en na navraag blijken wij daar ook onder te vallen ) krijgen voorrang en het is sociale huur dus er is een inkomenslimiet. Er zijn 44 woningen, dus we maken echt een grote kans! er zijn daarna nog gesprekken dus daar moeten we ook nog doorheen komen. Maar we zijn geen tokkies dus ik verwacht geen hele grote problemen Willen jullie voor ons bidden en/of duimen?! het zou zo geweldig zijn om onze kleine gewoon te krijgen in een huis met een tuin en 3 slaapkamers (überhaupt slaapkamers!!!) en een grote zolder Daar kunnen we ook met gemak ons gezin nog verder uitbreiden!
Oh Sarah dat zou goed nieuws zijn! Ik bid met je mee hoor! Word bijna jaloers... een tuin! Ik wil zó graag een tuin maar iig de komende 6 maanden moeten we het met een balkon op 7 hoog doen. Ach, we hebben wel mooi uitzicht! Jostafientje mooi hoor! Heerlijk als je nog even tussendoor kan spieken! Hier nog 6 weken wachten.. Ik heb zojuist in m'n eentje het babybedje in elkaar gezet. Dat is het bedje waar ik zelf als baby ook in heb gelegen, en mijn neefje. Dus ook echt bijzonder! Voor de rest kunnen we voorlopig helaas weinig aan de kinderkamer doen, want ik heb geen idee hoe en wat na september! Man z'n contract loopt in juni af en dan .... afwachten! Ik heb geen werk en kan ook niks vinden (behalve lopendebandwerk maar dat lijkt me geen strak plan met 14 weken zwanger, lekker de hele dag staan) en manlief heeft straks geeneens recht op een uitkering! Dus het wordt voor ons nog erg spannend hoe het allemaal gaat lopen. Hij solliciteert zich suf dus statistisch gezien zou het goed moeten komen! Verder nemen de symptomen bij mij flink af. Vandaag alleen zeurende hoofdpijn en kramp in m'n nek, denk dat ik m'n kussen verkeerd had liggen. Maar geen misselijkheid meer, m'n energie komt ook weer terug.. kom maar op met dat tweede trimester! Iedereen zegt dat het zo prachtig is en dat het de beste drie maanden van de zwangerschap zijn, dus ik ben benieuwd!
Ook al zo'n mooie echo! Wij hebben het kamertje ook al. Nog van de vorige keer. Gaan hem na de 20 weken echo opzetten. Ben heel benieuwd!!
thnx emjay!!! een tuin is inderdaad grote luxe symptomen zijn bij mij ook echt rap aan het afnemen!!! vandaag nog niet misselijk geweest. Heb vandaag best veel gedaan (en moet nog even door want vanavond weer kring). Ik moet vooral echt heul veul plassen!!! en volgens mij is mijn baarmoeder al tot net onder mijn navel. Mijn man dacht dat ook al te voelen maar die dacht "nee, dat kan vast nog niet" maar toen zei ik zelf "huh volgend mij zit hij al bijna tot mijn navel!!!". als we allebei dat idee hebben zal het wel kloppen. en hij is al vrij breed. Mijn buikje is echt van het ene heupbot tot het andere. <3 <3 <3
ik zal voor je duimen sarahH niets is zo lekker als een grotere woning! heb ook een tijd op 25m2 gewoond en dan zonder kind dus succes. wij zitten momenteel ook in de mega verbouwing, de zolder is bijna klaar op wat kleine dingen na..het enigste nadeel is dat we waarschijnlijk nog 6 weken zonder badkamer zitten! zijn bezig met opbouwen en alles klaar maken voor het tegelen.. zelf kan ik niet veel doen omdat het voornamelijk eenmans werk is maar als de muren aangesmeerd zijn kan ik gelukkig weer helpen, voel me zo nutteloos en heb enorme last van nesteldrang... haha verder nog steeds geen last van zwangerschap kwaaltjes alleen moet ik ook al 4 weken heul veul en nog veul meer naar de wc om te plassen... dus ja het kan zeker! verder gewoon een leuke uitzet gekocht op marktplaats. ledikantje met commode en een box..helaas geen mooie herinneringen zoals jullie. mijn ouders hebben helemaal niets bewaard van mijn baby tijd. en emjay jij succes met het vinden van werk en ook voor je man
mams wat fijn dat je kleine zo beweeglijk was..!! op je echo is iig een mooie beeb te zien jostafientje wat leuk weer nwe echo foto's.. hier ook weer een echo vandaag gehad... ik ben helemaal in love met mn beebje alles was goed, hartje klopte goed! hij/zij was aan het zwaaien, en flink aan het wiebelen en het duimpje ging naar het mondje.. maar was er ook weer zo uit! zo trots! mijn 2 zoontjes waren mee en kregen beiden van de vk een eigen echo foto van het broertje/zusje wat schattig!! in totaal vandaag 5 foto's mee gekregen.. de uitgerekende datum stond nu op 20 september.. dus 3 dagen eerder.. dus ben dan vandaag 12 weken..!! maar ze laten gewoon de oude datum staan omdat het maar 3 dagen scheelt..!!?!?! hierbij dan de echo foto's:
erg mooie plaatjes hoor! en leuk he dat hij/zij zo lekker beweegt. deed die van mij ook en natuurlijk het hartje luisteren is ook altijd bijzonder. leuk dat ze ieder een eigen foto hebben gekregen blijft altijd bijzonder een broertje of zusje erbij.
ja blijft bijzonder.. vooral omdat het onze laatste is..!! 3 kids en dan is ons gezin compleet de jongens waren ook erg trots.. nuage: weet niet of ik het verkeerd zie.. maar ik lees toch echt bij jou dat je al 3 echo's hebt gehad?? dan heb je toch ook al een mooie beeb gezien?!?!
Mooie echo's allemaal weer! Heb zo'n zin in onze 12 weken echo aankomende maandag. Hoop dan ook een mooie beeb te kunnen zien. Bij de 8 weken echo was er voornamelijk alleen een flubber/vlek te zien, haha. Wij zijn nog helemaal niet bezig met het kamertje eigenlijk. We krijgen de hele maand april logees, dus die logeren dan in die (nu nog lege) kamer. Ik denk dat we alles gaan uitzoeken en kopen na de 20 weken echo. Hopelijk weten we dan ook wat het wordt, en kunnen we wat gerichter kopen. Vind het wel apart. Ik ben altijd super georganiseerd en wil alles altijd maanden van tevore gepland en geregeld hebben. Maar ben nu met de zwangerschap nog zo rustig. Heb nog helemaal niks gekocht of geregeld, oid.
Hahahah een geroosterde kip! Nou das dan meer vorm dan die flubber die wij gezien hebben haha. Ik zie dat we allebei de 12e weer moeten voor een echo. Spannend he? Heb er zo'n zin in!
leuke vergelijkenis.. whuahahaha het is zo 12 maart.. nog ff geduld! ik zat vorige week ook elke dag af te tellen.. tot de echo! maar ging achteraf toch wel heel snel. en nu wachten tot de 20 weken echo..?!?!?! 8 weken wachten...ECHT NIET!! ga mooi eerder voor de geslachtsbepaling denk met 17 of 18 weken
Ja ik kan ook niet wachten tot maandag En daarna 17 april geslachtsbepaling op 15,5 week. Zoooooo spannend!! Ons kippie
ik vind dat toch wel vroeg met 15.5 weken..!! hier kan het v.a 16 weken... maar ik wil zekerheid dus ga voor 18 weken.. misschien als ik toch te ongeduldig wordt met 17 weken...
ik kijk ook erg uit naar maandag...mijn 2e echo!mag van mij wel al maandag zijn!spannend... het geslacht blijft voor ons een verrassing
Thanx, hier kost het 25 voor een pretecho en dan kan hij gewoon zeggen wat het wordt. Mijn vk is een man en gay