Zou je dat wil willen dan... Je man werkt door de weeks en als hij thuis is werk jij? Ben je niet bang dat je compleet langs elkaar heen gaat leven? Heb het bij meerderen in mn omgeving gezien en van die stellen zijn nu alle vrouwen bij huis. Ik ben zelf groot voorstander van een gastouder. Een kindje krijgt dan echt de individuele aandacht de het nodig heeft, is in een huiselijke omgeving en zit vaak toch wel tussen de andere kindjes alleen niet zoveel. Je kunt met een gastouder flexibele afspraken maken, of als je kindje extra begeleiding nodig heeft. een kdv kunnen ze dat lang niet altijd bieden, omdat er zoveel meer kindjes zijn. Ik ben van mening dat in de 1e 2 levensjaren een kindje er totaal geen voordeel uit doet om op een kdv te zitten. Niet in vergelijking tot bij een gastouder waar ook nog andere kindjes zitten. Bovendien is het leren van anderen geen sterk argument. Mijn zoontje is altijd gewoon bij mij thuis geweest en ontwikkelde als een tierelier(liep oa met 11 maanden) Dat soort dingen leren ze op hun eigen tempo...daar veranderd geen papa/mama of ander kindje wat aan. Vanaf een jaar of 2 vind ik het wel weer voordeel hebben tegenover alleen met papa/mama thuis thuis zijn. Leren tussen de andere kindjes te zijn enzo... Maargoed dat is mijn mening hoor. Ik kan me nou eenmaal niet voorstellen dat een leidster op een kdv jou dagritme met je kindje kan aanhouden als zij alleen nog 6 andere baby's op zich moet nemen.Terwijl het ritme zo belangrijk is, zeker met die hele kleintjes. Maargoed...wie ben ik
Evita wat schrikken zeg!! Ik denk aan jou! En ga voor je duimen dat alles gewoon goed is met de beeb. Liefs
Mijn man en ik zien elkaar genoeg. Het klinkt inderdaad of we elkaar dan heel weinig zien enzo, maar dat valt gelukkig mee. Het is nu ook zo en het gaat prima. Het ligt er natuurlijk wel hoe jij je instelt. Wij doen bijvoorbeeld in de vrije tijd echt vaak wat samen en spreken niets af zonder elkaar. Met vriendinnen doe ik gewoon op momenten dat hij het niet erg vind. In de toekomst hoopt mijn man dichterbij huis te werken en meer te verdienen, zodat ik of hij minder kan gaan werken. Gastouder is ook een goede, maar heb gehoord dat hier een paar vreemden tussen lopen. die heel aardig doen tegen jou, maar achter je rug om heel streng zijn en schreeuwen naar die kinderen enzo. Dit kan natuurlijk ook op het kdv, dat is waar. Nou ja, zo heeft alles zijn voor en nadelen.
Je hebt overal rotte appels tussen zitten Maar als er geen klik is tussen jou een de gastouder hoef je er niet mee akkoord te gaan.
Zou zelf denk ik ook eerder kiezen voor een gastouder dan een kdv, zeker als 't kindje nog zo jong is. Grappig, mijn zus kwam vanmorgen langs om wat zwangerschapsboeken te brengen die ze voor mij had opgehaald (Jeuj, Marktplaats!). Zij zat echt naar mijn buik te kijken.. ze zegt "Je staat nu echt helemaal met je buik vooruit, je hele houding is anders dan voorheen. En je buik is ook weer flink gegroeid sinds twee weken terug hoor! Je kan nu goed zien dat je zwanger bent!" Grappig dat zij dat wel ziet en ik dus helemaal niet.
hoi dames nou had me vk gebelt die zei je moet na de gyn bellen heb ik dus gedaan en die zei weer je moet een verwijsbriefje hebben plus dat de vk ons belt want we hebben hier eigelijk wachtlijsten ik dacht egt what the fuck kom op man ik bloed hallo is dat nie erg genoeg wil tog wel graag weten of alles goed zit ja of neej dus ben naar de vk gegaan heb me verwijsbriefje gehaalt en die zei me je kan nu meteen komen dus ben ala minuut gegaan en kreeg dus meteen een echo en daar was gelukkig alles goed hartje kloptje en alles zag er goed uit hij zij zwaaide zelfs nog fze heeft de beeb helemaal na gekeken en mij ook met eendebek pff wat een hel is dat zeg haha , en gevoelt aan me baarmoeder en die zat nog potdicht gelukkig het probleem is dus waarschijnlijk een laag liggende placenta of voorliggende een van de 2 dus wordt extra gecontreleerd bij de 20 weken echo en op 32 weken nog een x anders wordt een keizersnee want je kan dan niet normaal bevallen .. pfff wat een verhaal maar t gaat goed gelukkig en dat is t belangrijkste bedankt voor jullie steun....... *knuf*
Nou dat was even schrikken evita. Gelukkig is alles goed! Ben blij voor je dat de vk metteen wilde kijken.
wat fijn dat alles toch goed is!!! doe vandaag maar lekker rustig aan, je moet toch even bekomen van de schrik. wel naar dat ze bij de gyn zo bot met je omgingen. ze moeten daar toch ook wel weten dat dit echt niet grappig is...sommige mensen houden echt geen rekening met gevoelens van anderen
neej precies ja dat kan je soms echt nie snappen he maar ja gelukkig reageerde mijn vk wel goed en die belde meteen en kon meteen terecht ben echt weer even gerust gesteld voor nu ....
Fijn dat je VK adequaat handelde!! Mijne dacht toen dat het wel mee zou vallen en liet me 3 uur wachten. Daartegenover kon ik wel per direct naar het ziekenhuis. zonder dat daar iemand moeilijk deed.
evita wat was dat even schrikken zeg, goed van je vk dat je direct kon komen en ze een echo heeft gemaakt. Ik heb een schat van een moeder, die volgens mij maar al te trots is dat ze oma wordt we gingen de stad in voor een nieuwe BH, achja je moet wat als je nog maar 1 hebt om aan te trekken... kom ik thuis met een jurk, enkele tunieken en twee broeken en kleding voor mijn broer zijn trouwerij in april. ik ben echt helemaal happy nu. ik kom tot september wel vooruit nu edit: ohja en die BH's zijn er ook nog gekomen
Lief van je moeder!! Hier ook zo'n moeder. Ging laatst voor 1 broek kijken kwam thuis met 3 broeken, 1 shirt en 3 paar hakloze schoenen hahaha
hihi ik had ook al vanalles gekregen van mijn moeder en ik heb heel erg goed nieuws!!!!! WIJ KRIJGEN EEN HUISJE!!!!!!!! we moeten nog wel even op gesprek komen, maar ik kreeg vandaag een mailtje met daarin de fantastische zin "we mogen jullie 1 van de woningen aanbieden" dus nu kan ik echt fantaseren over de babykamer! we moeten wel kijken hoe we rond gaan komen, maar dat moet maar linksom of rechtsom