September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Sarah, wat super voor je!!!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @SaraH Gefeliciteerd meid geniet er van!

@evita Super dat het goed gaat lieverd! Lijkt me behoorlijk schrikken!

@kdv, weet niet meer wie het zei maar volgens mijn was het Mams, het is wel zeker erg goed voor de ontwikkeling van je kindje om hem zelfs in de eerste 2 levensjaren naar een kdv te doen. Juist in deze periode leert hij ontzettend veel. Dit hebben ze mij een paar jaar terug op school geleerd, en word nog steeds genoemd.
    Ik heb zowel op een kdv gewerkt en ben ook een tijdje gastouder geweest, maar een kdv heeft bij mij toch wel de voorkeur. Als ons kindje naar een kdv gaat zal dit hooguit voor 1 of 2 dagen zijn.

@Melindy super zo'n moeder! Ik was gister met die van mij in de stad. allemaal leuke kadootjes voor ons kleintje gehad! Helemaal blij!

pff wat een klote dag weer.. Mannetje was bij een nieuwe baan begonnen 4 weken terug.. Maar vanaf dag 1 riep hij al dat is niets voor mij.. Wij zijn een heel simpel volkje en daar zaten allemaal kakkertjes.. Niet echt ons type mens dus... Maar goed hij buffelde door omdat hij het werk zelf wel leuk vind en ook echt erg goed in is.. Krijg ie vandaag zijn eerste coachings gesprek en dat was gelijk het laatste.. Hij is een topverkoper maar bij PostNL mag je alleen inventariseren en geen verkoop maken. Dat is hem nooit duidelijk gemaakt maar word hem nu wel verweten.. Hij kan dus weer op zoek naar een nieuwe baan! Vreselijk kut bedrijf.

Ik ga lekker koken, risotto word het vandaag.

liefs Melanie

3. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    @SaraH Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws. Nu lekker wegdromen over het kamertje, hihi.

@Evita Gelukkig dat alles goed is en wat een mooie echo heb je!

@Melanie013 Wat balen van je man's werk! Dus nu op zoek naar iets anders. Hopelijk vindt ie gauw weer iets!

Hier niet veel nieuws....zit wachten op 12 maart haha.
    En maak me vandaag een beetje zorgen om alle visite die over wilt komen als de baby geboren is. Wij wonen in het buitenland en er zijn nu al heel wat mensen die direct op vakantie willen komen om de baby dan te komen bewonderen.

Allemaal super lief natuurlijk, maar ik zie er nogal tegenop om meteen na de bevalling (of met een beetje pech zelfs nog voor de bevalling) met logees te zitten.
    Het ligt allemaal nogal gevoelig, ook omdat mijn man denkt dat het allemaal wel goed komt en we makkelijk mensen over kunnen hebben.

Maar ben ik nou zo gek om te zeggen dat ik daar niet op zit te wachten?? Als mensen over willen komen en bijvoorbeeld in een hotel gaan zitten oid, dat is helemaal prima. Maar meteen bij ons in huis logeren???

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie, wat rot zeg:( Wat een slechte timing ook.

Melissie, nou ik kan het me heel goed voorstellen hoor meid.
    Moet er niet aan denken, allemaal volk in huis als ik net ben bevallen.

5. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Sarah wat onwijs goed meid! Gefeliciteerd!!

6. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Gefeliciteerd Sarah..!!! Wat een goed nieuws!! Xxx

7. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    @SaraH Gefeliciteerd , duimen draaien heeft geholpen dus!geniet ervan.

@evita gelukkig alles goed, nu lekker genieten.

@kdv, wij doen hem ook 2 dagen naar het kdv toe ( wel bewust gekozen voor een kleinschalig kdv met max 8 kindjes in 1 groep en 2 begeleiders ), wij werken beide fulltime op het moment en na de bevalling ben ik eerst 4 maanden thuis, eerst verlof daarna genieten van mijn vakantie.. daarna past 1 dag in de week oma op, 2 dagen kdv, ik zelf blijf 4 dagen werken ( ben de groot verdiener thuis) en mijn vriend blijft 1 x in de 2 weken thuis en die dag deelt hij met mijn zus.
    ze wil zelf graag kinderen maar haar man niet. dus vroeg ze me of ik het vervelend vond als ze 1 dag in de 2 weken ons kind gruwelijk mocht verwennen! ze zei wij verdienen genoeg om leuke dingen te kopen haha altijd welkom dus. ze heeft zelfs al een kamertje ingericht om het kindje te laten logeren.

@Melindy van de week ook op stap geweest met toekomstige oma.... die kon het ook niet laten dingen te kopen voor de kleine haha

@melanie013 ik ken het mijn vriend zit ook al 6 jaar baan in en baan uit te gaan.. gelukkig heeft hij nu eindelijk iets gevonden waar hij zich thuis voelt.. hopelijk vind die van jou ook snel iets.

8. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @Sarah super meis gefeliciteerd ...
    @mel das kut sgat maar hij vind vast wel wat wat egt bij hem past
    @iedereen tanx voor jullie support vind t super lief:)
    Ik ga lekker rustig an doen voorlopig.en ma hopen dat ik nie weer ga bloeden.
    Ik ga nu lkkr me mandje op zoeken ben kapot..

9. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat moest ik weer bijlezen.
    @evita fijn dat het allemaal goed is! Geniet ervan.
    @ Kdv ja ik werk er zelf dus dan hoef ik mijn mening niet te uiten denk! Hihi wil heel graag dat mijn kindje naar het Kdv gaat, maar helaas niet mogelijk ivm openingstijden. Oma gaat nu 2 dagen oppassen en manlief is 1 dag thuis. Ik zelf blijf 3 dagen werken.
    @ wie heeft er binnenkort weer een echo? Ik heb as maandag de 12 weken echo, vind het zo spannend.
    @ fruit&groente vragen jullie je ook wel eens af of je genoeg binnen krijg? Ik ben de laatste weken veel ziek geweest, waardoor ik bang ben dat ik veel te weinig vitamine binnen heb gekregen. Ook gaan er de gekste gedachten door mijn hoofd. Komt iemand dit bekend voor??

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier aankomende donderdag de nekplooimeting.
    Ben erg benieuwd hoe hard ons kleintje nu gegroeid is!!!:D

Zo nu snel een gezicht opsmeren ;) En de kleine man naar de peuterzaal doen.
    Moet boodschappen doen voor manlief zn verjaardag.
    Gelukkig gaat mn mams mee...in mn eentje krijg ik dat noooooit mee!

11. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ fruit& groente: absoluut bekend! Had vanaf het begin een afkeer tegen fruit, dat trekt nu wel wat bij. heb wel zin in de zomer, lekker kilo's aarbeien en kersen eten. Ook gekookte groente staan me tegen :S slik gewoon vitamine tabletjes. Moet toch wat...

12. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag vanmiddag weer voor een echo :):)!

13. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL

Ow gelukkig. Mijn probleem is alleen dat ik die op het moment niet weg krijg!! Best lastig..

14. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow spannend!! Geniet er van en laat je weten hoe het was?? Wij lopen trouwens precies. Hihi

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    jaaa, ik wacht ook al weken met smart op de lekkere aardbeien! ik zag ze laatst al in de winkel liggen (niet gekocht, ze zijn nu nog niet lekker) en kan sindsdien niet meer wachten! heerlijk op beschuitjes :D
    hopelijk hebben mijn frambozen- en bramenstruik de winter overleeft en krijg ik weer voldoende frambozen en bramen. heerlijke tussendoortjes.
    ik eet wel genoeg fruit trouwens, appels, bananen, af en toe een ananas of perzik. en sinaasappels en mandarijnen, maar die zijn voornamelijk vers geperst met een citroen (straks weer een kan maken)
    groenten krijg ik ook amper weg. nog steeds. boontjes, wortels en zuurkool(schotel) gaan nog maar de rest ;)
    dus ik slik ook trouw elke dag mama-vitaminen. zo krijg ik wel redelijk wat binnen wat ik binnen zou moeten krijgen.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Veel plezier bij de echo!!!

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    goeie morgen dames
    ik wou weer ff spammen :D
    hiero een nieuwe foto van me buikkie met 14 weken is van vanochtend ...

18. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie het, wat grappig! Laat vanmiddag nog wel even weten hoe het was. Ondanks dat ik al voor de 5de keer mag, vind ik het toch nog spannend!

19. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    wat een mooie buik al evita!!! *jaloers* :( mijn eis nog steeds een beetje plat. toch te veel gesport denk ik ;) ik voel wel elke dag verschil, maar hij komt nog niet zo naar voren. wel naar boven dus mijn organen hebben weer ruzie vandaag :p hebben jullie dat ook? van die dagen dat je het idee hebt dat alle organen in je buik elkaar in de weg zitten en maar even een nieuw plekje gaan zoeken? heb vanochtend wel ook weer groeipijn, dus mijn baarmoeder groeit wel heel duidelijk ;) straks groepsbegeleiding bij de vk en dan ook even bloeddruk meten, hoogte van de baarmoeder meten en als het lukt het hartje beluisteren. zou echt wel fijn zijn als ik die even kan horen!!! en dan vanmiddag op vakantie :) wel 3 nachten zonder mijn man slapen :$

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @evita, wauw wat een mooi buikje heb je!!
    mag je trots op zijn!

Ik kan het nu iig ook niet meer verbergen. Heb echt een bolletje. maar dat bevalt me heerlijk!
    Voel af en toe een jeukend gevoel in me buik.. zou dat het kindje kunnen zijn?

Liefs Mel

Deel Deze Pagina