September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Zo Evita dat gaat ineens hard..!! Maar heel mooi buikje meid ;)

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Bah, ik ga een weekendje weg en vlak voor mijn man naar zijn werk gaat en we elkaar dus ruim 3 dagen niet zien, laat hij nog even een bom vallen en krijgen we ruzie. We hebben echt nooit ruzie, maar je gaat toch niet op zo'n moment ff een nare mededeling doen? ( kan even niet vertellen waar het precies over gaat). Heb hem verteld dat als ik terug ben hij zijn troep moet hebben opgeruimd. En dat moet dan vader worden:x beetje verantwoordelijkheidsgevoel zou geen kwaad kunnen... Iemand nog wat? Goed nu eerst naar de vk en dan ff een paar dagen zonder hem. Zou bijna zeggen dat ik blij ben hem ff niet te zien:(

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow, mooi Evita!!!:D

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hey dames,

ik ga jullie clubje toch verlaten, weet niet of iemand de club van me wil overnemen?
    had sinds gister bloedverlies wat steeds erger werd!had ook wat stolsels en last vd buik. vanmorgen vk gebeld, kon meteen komen voor echo.
    helaas was er geen hartactie meer!ik ben nu erg bang voor wat er komen gaat, moet nu wachten totdat miskraam vanzelf op gang komt.
    ook zijn we erg verdrietig maar proberen positief te blijven.
    het had dan gewoon dit keer niet zo mogen zijn maar binnenkort zal t vast goed gaan. misschien had ik het toch goed gevoeld toen ik van 10 wk naar 5 wk werd gezet. toen had ik het gevoel dat het niet klopte en maybe niet goed zat!
    dames ik wens jullie t allerbeste en verder een hele fijne zwangerschap en mooie kindjes gewenst!xxx

5. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    sterkte kell84!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte Kell.. blijf vooral praten he hier om dit te verwerken. Dat is echt heel erg belangrijk. Een hele dikke knuffel meis!

7. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Wat een vervelend nieuws Kell84....:(
    Heel veel sterkte toegewenst!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Kell84, wat ontzettend klote nieuws meid!!
    En idd blijf er over praten want het is niet niks. Dikke knuffel voor jou maar ook zeker voor je mannetje.

liefs Melanie

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @kell84,
    wat onzettend verdrietig, geef je gevoel ( verdriet ) de ruimte en geef het de tijd om dit verdriet een plekje te geven.
    dikke knuffel van mij voor jouw en je man

hier gaat het reddelijk , ik heb een beginnende blaasontstekking ( geen ontstekking in urine te zien maar wel beginnende onstekkingscellen ) en omdat ik zwanger ben toch anti biotica gehad .
    ondertussen heb ik in me leven al zoveel blaasontstekking gehad dat ik de symptomen snel herken gelukkig maar.

net nog het hartje gehoord van de baby , maar ik kan het zelf niet vinden .
    maar zodra mijn vent de doppler vast pakt lijkt het kindje het wel te voelen en horen wij binnen een seconden een hartslag .
    pak ik de doppler over is het weer weg en pakt mijn vent hem dan weer en dan komt hij weer dus ik denk dat de kleine al een voorkeur heeft of echt een papa,s kindje is !

10. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Kell84 wat een vreselijk nieuws..!!! Heel veel sterkte voor jou en je man!!

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Kell84, ik wens je heel veel sterkte :(

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pffff onwijs drukke dag gehad maar wou toch ff Kell nog heel veel sterkte wensen. Wat ontzettend verdrietig meid.
    Neem de tijd om je verdriet een plekje te geven.

Liefs.

13. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden,

gisteren even niets gelezen, maar helaas weer een naar nieuwtje gelezen. Kell, doe vooral rustig aan en idd. praat er veel over! Veel sterkte in ieder geval komende tijd.

Ik las ook iets over aardbeien die nu in de winkel liggen. Dacht ook dat ze niet lekker waren, maar had er zo'n zin in. Nou echt, ze waren nog niet helemaal rijp, maar al wel super lekker! Zeker niet zuur ofzo, gewoon heerlijk zoet. Die kwamen bij de boni vandaag trouwens. Ga ze morgen denk ik weer halen. hmmmm

Groenten krijg ik ook te weinig binnen. Sinds ik zwanger ben lijkt het wel dat ik anti groenten ben. Wordt er meestal misselijk van en krijg het niet weg. Probeer het natuurlijk wel te eten, maar voldoende....nee helaas niet.

14. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte kell. Hoop dat je het een plekje kan geven.

15. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @Melisse: meid doe lekker waarvan jij denkt dat goed voo rje is want je kraamtijd en de weken erna krijg je NOOIT meer terug! Dus je kan ook zeggen dat je het super lief vindt maar liever na een week of 8 na je bevalling. Je weet niet eens hoe je bevalling gaat, straks heb je veel bloedverlies ben je hardstikke moe en herstel je traag, zit je met een hok vol.Ik noem maar wat. Wie weet beval je wel twee weken later etc. Ik zou lekker de tijd voor julliezelf nemen en de mensen erop wijzen dat je het belanrijk vindt om de eerste weekjes lekker op te starte en dat iedereen daarna van harte welkom is. Zeker vrouwen en mannen met kinderen moeten dat toch kunnen begrijpen. Ik vind het zelfs een beetje brutaal eigenlijk dat ze het zo neerleggen zo kort na je bevalling. Ik ben zelf meer van het afstand houden omdat ik het zo indringerig vindt om meteen te komen. Laat de vrouwen nou eerst maar even herstellen en allemaal wennen aan elkaar. haha

zo hallo praatstoel?

Verder gaat het hier wel lekker. Eindelijk over die misselijkheid heen. Vette vreetbuien om 15 uur dus spaghetti erin. Ik moet ook niet veel van groente hebben en zeker geen vlees. Pasta s vind ik lekker en heel veel appels. Brood....gadver! maar ja ik eet het maar wel. Verder moet ik geregeld echt zoete winegum hebben. Slecht...En die moeheid...pfff die blijft hangen. maar dat kan ook komen door een slecht slaapritme van peuterdochterlief:)

Kell heel veel sterkte meid.... bah!

KDV/Gastouder: Ik heb voor mijn dochter een gastouder en het bevalt prima. Mijn dochter kan totaal niet tegen al die onrust en drukte dus voor haar is het ideaal om gemiddeld met 4 a 5 andere kinderen te zijn. En ook van 0 tot 4 jaar en soms ouder. Erg leuk om te zien hoe wijs ze is tegen de groters en zorgzaam naar de kleintjes. Zelf werk ik op een KDV. En zou mijn kind er zelf ook niet naar toe bregen. Puur om het feit dat het toch een beetje lopende band werk is en blijft. Wij werken nu wel met een methode dat je extra veel aandacht besteed tijdens verschonen en eetmomenten, zodat ze lekker zelf kunnen spelen en rustig gaan slapen. Zoals ik bij mijn dochter ook altijd doe eigenlijk. heel natuurlijk en fijn. Kinderen reageren er goed op. Daarbij is er wel veel controle op het personeel en op elkaar als collega's. Zeker na alle verhalen!

Meiden fijne avond en spam zo nog even een foto. x

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
  17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Kell heel veel sterkte.

Dochter, mooie buikfoto

Ik lees altijd mee maar post nooit wat eingelijk.. maar nu moet ik iets kwijt!
    ik heb net het hartje gehoord met de angelsound!:D nu geloof ik het echt en durf ik te genieten, ben helemaal hyper haha

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Heel veel sterkte kell:(ook voor je mannetje natuurlijk.
    En cker er over blijven praten dan kan je t een plekje geven.
    Ik weet dat t moeilijk is .....

19. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte kel, wat naar. dikke knuffel..

20. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ik wil verhuizen..!! Ik woon hier prima, maar heb een vreselijke buurvrouw erbij gekregen.. Laat de honden lekker buiten overal los rennen en schijten!! En vannacht had ze dr honden niet onder controle.. Schreeuwen, schelden en daarna gillen en schreeuwen omdat ze door dr eigen hond gebeten werd.. Schreeuwde om hulp, wij kijken.. Zit ze bang in een hoekje :( en daar moeten mijn Kids langs op lopen?!?! Ben nu serieus bang voor die honden.. Zo agressief die honden, niet normaal!!
    Toch maar ff kijken voor particulier huren of anders toch wat kopen.. Want ik voel me hier niet meer fijn..

Moest t ff kwijt!

Deel Deze Pagina