Bekijk bijlage 230200 Mijn buikje met 11 weken en 4 dagen Bekijk bijlage 230201 Zo was mijn buikje net na de test
Wauw deniesje! dat gaat lekker snel zeg! heb vandaag mn buikfoto's in een ander topic over septemberbuikjes geplaatst maar bij mij is nog niet heel veel te zien tenminste, 's avonds lijkt ie veel op jouw buikje haha! mooi hoor @ princess25 ik hoop volgend jaar minder te gaan werken zodat ik maar voor twee dagen opvang nodig heb. Waarschijnlijk worden dat mn moeder en schoonmoeder en anders waarschijnlijk de opvang die in onze school zit. Ik zal eens kijken hoe het zit met opvang voor kinderen van personeelsleden die in hetzelfde gebouw werken....
mooi zeg die fotos weer helemaal super.... hiero niet veel gekke eet gewoontes niet meer als normaal haha alleen meer chocola haha volgende week spamm ik weer ff een foto dan ben ik 15 weken dus weer een week geleden dan ,,
sorry voor de radiostilte was even een paar daagjes weg en ben thuis druk bezig met opruimen zodat we minder hoeven te verhuizen straks ga niet alles terug lezen want dan ben ik daar de rest van de dag mee bezig hoe is het met iedereen? zitten alle kleintjes nog waar ze horen? ik heb nu echt een buik, en manlief is er helemaal verliefd op! leukste is dat gisteravond de rechterkant wat boller was dan de linker en vanochtend was het andersom oftewel, muppet is even naar de andere kant gezwommen. Voel hem/haar nu ook wel steeds regelmatiger (zijn nog steeds maar vlinders als ie zich even omdraait ofzo, maar toch). wel echt leuk dat het contact met je kleine zo steeds beter is heb bijna geen klachten meer, behalve hoofdpijn en hele nare obstipatie. dus nu maar even wat gedroogde perzikken op de markt kopen en wat lijnzaad voor door het ontbijt. en dan hopen dat het beter wordt. heb vrijdag trouwens wel voor het eerst het hartje gehoord, moest wel een beetje huilen. vond het zo bijzonder, het eerste geluidje van de baby. Morgen krijg ik leuk bezoek namelijk van naomi1986 en emjay. ben benieuwd of ze in het echt ook zo gezellig zijn /edit: oh, zie net dat kell de kleine is verloren dat is verdrietig! heel veel sterkte meis
Mooi he dat hartje horen ? Moest ook wel ff huilen hoor hihi. Veel plezier morgen dames. Ik ga me geestelijk voorbereiden op een zware dag werken pffff.
Net de HA gebeld, Urine was niet schoon maar de HA had er zelf nog niet naar gekeken, dus na 2 uur nog ff weer bellen om te kijken wat e er aan gaan doen. Kan ik dat iig zo aan de VK doorgeven als ze hier is.
hallo dames! Ik dacht even kijken hoe het er hier aan toe gaat! Wat een mooie buikjes krijgen jullie allemaal al! Kell wat klote zeg! geef het tijd, ik merk dat ik te snel weer alles opgepakt heb omdat het hormonaal toch allemaal nog niet op orde is. Rustig aan meid, en sterkte! Ik blijf gewoon nog langs komen om te kijken hoe het met jullie gaat, de 22ste moet ik weer terug naar de gyn en dan kunnen ik en mijn vriend ook weer verder!! Geniet er allemaal van!!
Gewoon langs blijven komen Enjoyce. Hopelijk kunnen jullie vanaf de 22ste ook weer verder. Hoe gaat het nu met je/jullie?
Vk is geweest en een prachtig kloppend hartje gehoord!! Heb ook idd een urineweg infectie en kan straks een kuurtje ophalen.
Goed dat je Duidelijkheid hebt MAMS! meiden ik ben dik aan het worden EINDELIJK!! hahaha wat vinden jullie van me buikje? liefs Melanie
@nuage, nee idd haha ik ben net daarom ook maar de stad ingeweest.. Al moet ik zeggen tis wel fijn dat ik veel tuniekjes heb.. Die passen natuurlijk nog wel.. Heb er zo'n zin in!!
Wij hebben vandaag maar even de kledingkast opgeruimd. Alle kleding die voorlopig niet meer past, in een koffer naar de berging gedaan. Is er weer wat ruimte voor mijn positiekleding! Wel veel kleding op moeten ruimen. Maar ja, broeken die niet meer dicht kunnen en shirts die meer naveltruitjes worden hebben we niet zo veel aan heh
Hey mel Wowwww wat super om te zien dat je ook al egt een buikkie krijg Mooi is dat he. Hiero loop ik t liefst in me trainings broek of van die spijkerbroekleggings van pieces met elastiek er in Die rekken aardig meej want me ouwe spijkerbroeken pas ik allang nie meer Die tijd is nu ff voorbij.
@evita, klinkt herkenbaar.. Ik deed het in het begin met een elastiekje om me knoop heen maar dat helpt echt niet meer... Tuniekjes kan nog wel maar heb een paar zwangerschaps broeken gekocht en dat zit toch wel errug lekker! liefs!