@ mams wat een mooie echo's toppie... @kell nogmaals sterkte meid en hoop dat je t een mooi plekkie ken geven en als je er weer klaar voor bent dat je snel maar weer en posi test mag hebben...
hiero mag ik nie eens thuis bevallen dus moet zoiezo in t zieken huis heb geen keus . ma als ik heeel eerlijk ben wil ik eigelijk thuis bevallen lekker je eigen ding doen rondlopen douchen etc in t ziekenhuis lag ik alleen ma aan me bed gekluisterd met me infuus .
zo aangekomen in week 15 dus maar weer ff spammen krijg al een aardig buikkie al zeg ik t zelf had ik in me 2 vorige zwangerschappen nie althans nie zo vroeg al...
@ melanie, in het ziekenhuis in ede kost bevallen wel een stuk meer hoor. en dit krijg ik volgens mij van de verzekering: 193 per dag ( 225 minus 32 voor de eigen bijdrage kraamzorg in het ziekenhuis of andere instelling). maar dan kost het nog steeds zo'n 200 euro. en dat hebben we niet. maar volgens mij is een thuisbevalling helemaal niet minder veilig. mijn vk raadt een thuisbevalling aan in ieder geval.
omdat ik 2 x medische ben bevallen en nu bij de gyn loop dan moet je in t ziekenhuisbevallen maar wil zo graag kijken hoe tis om thuis te bevallen en hoe t is als je weeen vanzelf komen en niet worden ingeleid .maja tis nie anders he zolang t kindje ma gezond is
ik denk dat ik toch voor het ziekenhuis kies. gewoon voor m'n eigen gevoel, het is wel de eerste. @kell: hopelijk kan je het snel een plekje geven. sterkte! @mams: mooie echo's! En wat zal je opgelucht zijn dat het weer zo heerlijk bewoog
Hier ook in het ziekenhuis bevallen. Mogelijk met indicatie vanwege overgewicht. Anders moet ik verplicht beneden in de woonkamer bevallen en dat gaat echt niet gebeuren
@mams wat een mooie echo s en zo veel. @melanie jij woont toch in Tilburg?? Ze zeggen dat kraamhotel daar mooie is om te bevallen. Me vriendin uit Tilburg is daar ook bevallen. Wij hebben hier geen kraamhotel en omdat ik waarschijnlijk wel 15 kilo zal aan komen van de zwangerschaps mag je niet boven bevallen thuis. En beneden is niet echt een optie. Me man wil het liefste in het ziekenhuis en die wordt voor mij zonder mediceindicatie ook vergoed alleen je eigen risico moet je altijd zelf betalen.
Bij mij word zelfs mijn eigen risico vergoed door de aanvullende verzekering. Hoe zijn jullie verzekerd dan?
Bij mij wordt ook alles vergoedt incl. Eigen risico ik heb het uitgebreidste pakket van ozf Achmea Mams wat een mooie echo's.. En wat leuk een meid..!!!
ik heb IZA, meest uitgebreide. krijg wel andere dingen vergoed. en ik ga volgens mij elk jaar wel over het eigen risico heen wel fijn dat zoveel dingen van zwangerschap buiten het eigen risico vallen.
Hier nog niet besloten voor thuis of ziekenhuis. Twijfel wel over een badbevalling. Lijkt me zooooooo mooi!!! OVerigens word poliklinisch bevallen hier door mijn aanvullende verzekering ook gewoon vergoed.
Ik heb een basisverzekering en mag dus van de bevalling alles zelf betalen.. maar ik ga (als alles volgens de planning gaat) wel in het ziekenhuis bevallen dankzij mijn lieve zus die voor mij de kosten betaalt! Verder heb ik vandaag gigantische spierpijn in m'n bovenbenen en m'n kont (gek hè, na gisteren op en neer naar Wageningen te zijn gefietst op een voor mij nieuwe fiets).. Dus vandaag een dagje niks doen - en regelmatig lekker een salmiaklolly eten!
Hier word het verplichte ziekenhuisbevalling en ook verplicht bij de gyneacoloog blijven. Vind dit overigens erg jammer maar is helaas niet anders. Had graag thuis willen bevallen Bij de oudste ook ziekenhuis bevallen (doorgestuurd op moment van gebroken vliezen omdat ze scheeft lag) En bij de 2e thuis bevallen en vond dat heerlijk gewoon.
Melding van hormonen: ik ben echt verliefd op alles! Vooral op mijn man en mijn baby! beetje jammer dat ik zo'n hoofdpijn heb
Ik heb alleen een basisverzekering dus er wordt geen moer vergoed, maar ik vind 200 euro om in een ziekenhuis te bevallen eigenlijk een koopje. Maar waarschijnlijk wordt het toch een indicatie dus dan wordt het alsnog vergoed.
verzekering vergoed alles van de bevalling als ik het goed heb. ik heb het uitgezocht, maar veel is niet blijven hangen gelukkig wel bij mijn man, scheelt mij elke keer weer opzoeken.