neej denk t niet was wel de bedoeling ma ik ben nu tog al 15 weken geweest dus die 4 en halve week kenk nog wel wachte .. nou heel eerlijk gezegt geloof ik het nie egt hoor zal wel leuk zijn , iedereen in mijn omg zegt het wordt een meisje maar mijn gevoel zegt wat anders .endaarbij ik heb nu al 3 x gedroomd dat het een jongen wordt.dus afwachte maar..
Ik ben toch ook wel benieuwd wat het bij mij gaat worden.. Hoe dan ook het is welkom! Ik zelf roep al vanaf het begin af aan dat het een meid gaat worden.. Me vent roept al vanaf het begin dat het een jongen word.. Nja we zijn sowieso tevreden nu het eindelijk is gelukt na 3.5 jaar Liefs
Alleen uit de mond van de vk geloof ik het, dus ben wel blij dat ze het bij mij niet konden zien zou mezelf gek maken! Ik heb ook sterk het gevoel dat ik een jongen krijg.. Maar ik zou een meisje toch stiekem wel heel erg leuk vinden. Al is een jongen ook van harte welkom.. Vooral bij mijn mannentjes Iedereen om ons heen zegt ook een meid, ik wordt daar gek van..!! Heb jij daar ook zo'n last van?!? Xxxx
Ik ben ook erg benieuwd maar krijg me foto niet geplaatst via me iphone maar ik denk ook al een meisje vanaf het begin al spannend he evita26 we zijn wel precies de zelfde dag uitgerekend dus musschien allebei een meid
Ik weet wat het gaat worden! Wij krijgen een knulletje! Ontzettend leuke echo gehad met een heel duidelijk piemeltje! Zal morgen de echos plaatsen.
ja soms best wel ja iedereen maar echt iedereen roept het alleen me broertje niet die zegt evita jij krijgt weer een jongen. weet je een meid zou super zijn ma een jochie ook hou er egt nie minder van hoor als t weer een jochie wordt..
Leuk mama Aniek!!!! Gefeliciteerd hoor XD bij het nub topic dachten ze een meisje bij mij en m'n ouders/ schoonouders dachten het ook te zien weet niet of ik nog 8 weken kan wachten hoor, misschien toch maar een 15 wekenecho aanvragen! Die zijn toch niet zo duur of wel?
Mama aniek wat leuk..!! Gefeliciteerd..!! Evita: hier hetzelfde ik en mijn broer denken n jochie.. Ik ben hartstikke blij met m'n mannen, zijn echte mama's kindjes haha Mij maakt het ook niet echt uit, maar een extra vrouw tussen al die mannen zou niet gek zijn zo af en dan..
Had ik het goed of niet? Of hadden we niet geraden bij jou? Gefeliciteerd!!! Ik betaal 60 euro voor de echo op 15,5 week incl. Dvd
jow sorry hoor maar hebben jullie ook zown last van scheeten :S sorry voor dit onderwerp maar ik vind het echt heel vervelend, en het erge is dat ze echt heel erg stinken. verschrikkelijk. kan het niet stoppen, het is walgelijk voor mijn man maar ook voor mezelf! blaah
@nena, ik heb aan de Clomid gezeten.. Toen had ik wel heeel erg.. Nu sinds ik zwanger ben eigenlijk niet echt meer.. en ach t zijn gassen die weg moeten.. prettig is anders maar hoort bij het leven zullen we maar denken..
hmm ja dacht al dat er niks aan te doen is. mja. voor de rest denk ik dat we nu allemaal beginnen te groeien he meiden! over nacht gewoon!
@nena klopt ik groei ook echt met de dag nu! Vind het zo leuk om de dikke ik te zien hahaha.. Nog nooit ben ik zo dik geweest als nu en tis pas het begin..
Hier betaal je 25 echo met 2 foto's en geslachtsbepaling 40 euro voor 12 foto's geloof ik en langer kijken plus bovenstaande 50 euro bovenstaande plus dvd opname Ik begin ook behoorlijk te groeien, zal dinsdag weer foto plaatsen dan ben in eigenlijk al 14 weken
zo das goed koop naomi hier is t egt duur hoor in denhaag je betaald als ikt goed heb 50 of 60 euro voor 10 min inc geslachtsbepaling das ook ff een rede dat ik t nie doe kijk als t net al bij jou 25 euro was dan zou ik t nog wel doen .. dames volgens mij voelde ik vandaag voor t eerst me kleintje schoppen want voelde duidelijk heel veel plopjes achter elkaar dat kunne me darmen niet zijn was zo duidelijk zo plop plop plop achter elkaar aan de zijkant van me buik ong wat een heerlijk gevoel weer .. wie voelt de baby ook nu????