September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ja dan is het zeker goedkoop. Bij de 50 euro krijg je hier zeker wel een half uur aan opname.. :)
    Ik voel af en toe wel iets, maar niet overduidelijk! Jammer genoeg, kan niet wachten om dat echte gedraai en geschop te voelen :D

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ scheten, mijn man had het boekje van kluun gelezen dus hij was er op voorbereid. En je kunt ze beter maar lekker laten vliegen:p bij mijn gaat het pijn die als ik dat niet doe. Echte vrouwen laten ook scheten :p

@ geslacht, nog even geduld voor ons. 1 mei 20 weken echo. We gaan toch nog geen spullen kopen voor de verhuizing dus dan heeft het ook niet veel nut om het eerder te weten. Daarbij houd ik niet van roze voor een meisje en blauw voor een jongen. De babykamer krijgt accessoires in een aantal felle kleuren. Dus dat is prima voor een jongen en een meisje. Scheelt ook als ze het verkeerd zien;)

@buik, gaat hard. Ik voelde gister in het zwembad ook dat er toch al wat gewicht in zit, werd ineens verlicht :) andere mensen vinden dat ik nog bijna geen buik heb. maar normaal heb ik echt een platte buik en nu toch duidelijk niet meer! En ben er zelf lekker trots op :p vandaag maken we nog een foto en dat zet ik die van week 12, 13 en 14 even naast elkaar

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren echo laten maken. (zelf betalen)
    Die man zei dat die het geslacht ook wel kon zien. We hadden zoiets van het zal wel hahaha... we gaan er gewoon heen om de kleine weer even te kunnen zien. (soms nog bloedverlies dus ook voor het gevoel even)

Maar hij wist ons met 100% zeker het geslacht ook al te vertellen. Was duidelijk in beeld te zien. Bij de 16 weken weer afspraak bij de gyn hoop dat ze dan even willen kijken of het nog hetzelfde is. Maar heb het zelf ook vrij duidelijk gezien :D dus ben erg benieuwd. Werd ook gezegd je kan zeker gaan shoppen haha

4. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Wat dacht je zelf te zien dan!?! Want het schijnt dat je het zelf niet kan zien tenzij aan de nub?!?
    Zie dat je al 2 Kids heb, jongen? Meisje? Xxx ff nieuwsgierig hoor :D

5. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Oh ik word nu zóó nieuwsgierig wat het wordt!! Maar ook wij moeten nog op de 20wk echo wachten.. dus nog 4,5 week wachten.. en dan zou ik het het liefst van de daken schreeuwen maar we hebben er (samen) voor gekozen om het geheim te houden tot na de bevalling.. oef, dat wordt nog wat!
    Eerst vrijdag weer langs de vk en dan kunnen we eindelijk de afspraak maken voor de 20wk echo!

@scheten, ach mijn man vindt het geloof ik niet zo heel erg zolang ik het maar niet in gezelschap doe. Kan ik mee leven. :D

@baby voelen, nog niet elke dag maar wel steeds vaker. Lekker gewoel in m'n buik!

Verder heb ik soms zo ontzettend honger! Maar als ik dan naar de keuken loop heb ik nergens zin in. Uiteindelijk gisteren voor de lunch twee borden pasta gehad - heerlijk! De rest van de dag geen honger meer gehad! :)

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomi pb je even ;) Ivm meelezers :p

7. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Noy ben ook wel erg benieuwd hihi... ;)

8. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik heb hem inderdaad ook al gevoeld zo lekker gevoel :)hihi

Ik heb een afspraak gemaakt bij babyworld in leidschedam daar betaal je voor 10 min en 2 foto's 40 euro (geslachtsbepaling) ben ook er benieuwd..
    Waar woon jij dan evita in den haag ik kom uit schevingen :)

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik betaal ook 60 euro hoor ;) inc dvd en cd het is veel geld maar goed :)

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    pfff net even ruzie zitten maken met de huisartsenpost.. Me ventje heeft al dagen lang last van zijn keel.. Maar goed je denk ach een kleine ontsteking gaat wel over..

Maar na alle huis tuin en keuken oplossingen te hebben gezocht vandaag toch maar even gebeld.. Hij kan haast niet slikken of dergelijke dus ja echt prettig is het niet..

Ja dat vinden we niet noodzakelijk om naar te kijken zei die muts aan de tel.. dan heeft ze aan mij dus een verkeerde haha.. Je gaat gewoon naar me vent kijken en geeft hem de oplossing die nodig is.

Nu mag ie om half 2 laten kijken.

Liefs

11. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    hey dames,

ik hou dit topic nauwlettend in de gaten, ben een stille lezer..
    maar vind het erg gezellig om lekker mee te lezen en soms wat te posten.

heb niet zoveel te vertellen namelijk, mijn zwangerschap gaat voorspoedig tot nu toe en heb eigenlijk nergens last van of gehad.

ik ga aankomende woensdagavond om 19.45 naar http://www.echobureaujankoning.nl/
    voor de geslachts bepaling en gewoon om ff lekker te spieken, laat ook gelijk de dvd opnemen..
    kan je tenminste goed bewaren en de rest van de familie kan ook even mee gluren.
    iemand ervaring met hem? en enig idee hoelang zo'n dvd is?

ik moet 10 april langs bij mijn eigen gyn voor de controle.
    en 13 april moet ik langs bij het Radboud in nijmegen voor de 20 weken echo... spannend allemaal..

momenteel wel erg last van nesteldrang... wij zijn thuis aan het verbouwen en heb momenteel geen badkamer (over 3 weken kunnen we weer), de zolder is bijna klaar en dan de slaapkamers en beneden verdieping nog.... alleen kan het me allemaal niet snel genoeg gaan terwijl mijn kerel zich helemaal in het zweet werkt in de vrije uurtjes haha gemeen he..

kunnen jullie het ook niet laten om gewoon met sommige dingen te helpen? voelen jullie je soms ook zo nutteloos?

12. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Jostafientje.. Ik heb Jan de koning al eerder gehad bij m'n jongste zoon en loop nu weer in de praktijk bij hem in Ochten. Dat heeft hij naast het Echobureau voor de pretecho's.. Hij is heel spontaan en aardig! Echo met dvd was 6 jaar geleden ong 30 minuten.
    Hij heeft in 25 jaar nog nooit het geslacht verkeerd geraden.

Xxxx

13. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    ik pb je wel ff oke
    welk ziekenhuis ga je bevallen?
    ik ga in het mch is lekker dichtbij voor mij jij cker in bronovo dan als je in scheveningen woon...xxxies

14. princess25

princess25 Niet meer actief

hey meiden. Hier ook niet veel te melden.
    Alleen idem dito. hoofdpijn, hoofdpijn en nog eens......
    en wat doe je er tegen?.....
    Paracetamol helpt maar voor even en ik wil die dingen niet constant slikken. Lijkt me gewoon niet goed.
    Hopen dat morgen de huisarts een tip heeft.

15. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Is goed zie hem wel :)

Ja ik ga bij het bronovo.. We konden ook bij het rode kruis maar daar zijn me ervaringen niet zo goed :( en met me eerst kindje was bronovo top!
    Geloof je de nub theorie? Wil het ook wel neerzetten.. Alleen geloof het niet echt... Denk wel dat september meisjes maand wordt, want augustus worden het allemaal jongentjes (hihi even gespiekt) Xxx

16. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    hier mijn foto's van vandaag, vorige week en de week daarvoor. Wow dan zie je ineens hoe hard het gaat :D toevallig belt mijn schoonvader net "ja normaal gaat het pas vanaf 20 weken groeien" ik "nou ik heb toevallig net wat foto's naast elkaar gezet en je ziet toch echt duidelijk verschil" hij "ja nou dat kan eigenlijk nog niet" eigenwijze drol. ik zal hem de foto's ff sturen :p mijn moeder zit ook al de hele tijd te lachen om mijn 'minibuikje'. in vergelijking met die van haar is ie misschien niet zo groot, maar ik heb nog nooit zo'n dikke buik gehad! zelfs niet toen ik op mijn zwaarst was. Ik ben er lekker trots op :p

17. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Sarah zo groot leek 'ie niet hoor, afgelopen donderdag! Zo ziet 'ie er een stuk zwangerder uit, hahaha!
    Mooi hoor! Nog eventjes en je haalt zelfs Naomi nog in!
    Ik kijk gewoon nog even vanaf de zijlijn mee, maar alstie dan gaat groeien... moehahaha! :D

18. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    dat lag ook wel een beetje aan de kleding die ik donderdag aan had en de kleding die ik hier aan heb ;)

19. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ik ga dinsdag een nwe foto maken en erop zetten.. Dat wordt schrikken, want ik ben alweer wat gegroeid :D OMG.,!!

20. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36

Deel Deze Pagina