Nou dat is heel duidelijk een jongen! Wat leuk! Geniet ervan!! En naar mijn idee ben je de 1e die de geslachtsbepaling heeft gehad
MAMAANIEK heeft gister al haar geslachtsbepaling gehad dus die was de eerste.. @ dochter2009! Gefeliciteerd meidd!! geniet er van! liefs
jeeeee it's a boy! Leuk hoor dochter! Zullen we een beetje 50/50 uitkomen met de geslachts verdeling? Duurt nog even voordat iedereen het weet. Moeten we niet een lijst bijhouden?
Ik had zelfs ook al haar gefeliciteerd..!!! Vergeten, vast een zwangerschapskwaal hihi Schaam me wel een beetje, misschien wel handig zo'n lijst en leuk
Jij ook een menneke dochter! Leuk, gefeliciteerd! Ik zag het hier echt gelijk, zelfs toen hij gewoon op z'n rug lag stak z'n pieleke er boven uit hihi. Kreeg ook nog een 3D foto.
oh wat cool. Nou ik zag het eerst niet omdat ik niet wist waar ik kijken moest hhahaa maar het is niet te missen. je ziet zijn zakje echt goed zitten en zijn pielemans. moet zeggen dat shoppen echt een stuk minder leuk is. ben zo het schattige en tutten gewend. moet helemaal switchen hahaha
jeej wij moeten ook tot 20 weken w88. de 23e wel vk afspraak dus daar kijk ik maar naar uit. man lief neemt een big mac voor me mee om dit uur. jay! heb zo veel trek in vet eten niet normaal hehe
Meiden, 2 jongens voor op de lijst! Heel gaaf Jongetjes zijn zoooooo leuk!!!! hahahaahahah Geniet er lekker van meiden.
Gefeliciteerd dames! Tot nu toe geloof ik vooral mannen, of niet? Echt cool dat het al zo duidelijk te zien is! @Naomi, ik ben benieuwd.. "Weet je zeker dat het er geen twee zijn?" (flauw flauw flauw) Ik werd vannacht midden in de nacht wakker omdat ik moest plassen. Dus ik ga naar de wc, krijg ik me daar ineens een steek in m'n onderbuik!! Aan de rechterkant.. mèn ik kon nieteens meer rechtop zitten, ik moest echt even helemaal achterover leunen. Wat deed dát zeer zeg! Zouden dat m'n banden ofzo kunnen zijn (dat alles door de volle blaas een beetje aan de kant gedrukt werd en nu ineens de ruimte kreeg ofzo)? Pfff dit hoef ik echt niet veel vaker mee te maken hoor! Zat me trouwens te bedenken dat ik vroeger altijd dacht dat zwanger zijn zo fijn zou zijn want dan wordt je negen hele maanden niet ongesteld.. nou met alle krampen, steken en gerommel wat je bij de zwangerschap cadeau krijgt is dat ook mooi een illusie minder! Oh en ik droomde vannacht dat ik de baby in m'n armen had.. *zwijmel*
Goed idee Emjay.. Wij willen het voor ons houden, al kan ik het natuurlijk niet laten om jullie het wel te laten weten. dus in het besloten gedeelte lijkt me dan erg goed liefs
besloten deel? mis ik wat? waar is die? @hier: snipverkouden hier. neus zit compleet dicht, het zit zelfs vol onder mijn ogen. keel doet me zeer en ben gewoon moe... heerlijk op de bank nu onder een deken. met de honden op mijn benen
@ Melindy, die is hier te vinden. Er wordt wel niet echt gekletst, maar het is niet openbaar dus je kan er dingen plaatsen die dus niet voor iedereen bekend hoeven te worden.