September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nee indd mijn bekken zijn veel te smal, ook indalen is bij mij erg moeilijk.

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    maar moet wel zeggen dat de ks me heel goed afgaan, ik loop dezelfde dag al rond en de dag erna kan ik alles terug zelf, nooit pijn.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    toch bijzonder dat je dan al 3 gezonde kindjes hebt mogen krijgen en er nog 1 onder weg hebt :D

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat heel zeker!
    ons persoonlijk klavertje 4 :D

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Is je nu dan ook verboden opnieuw zwanger te worden? Een vriendin van me heeft ook 4 keizersnedes gehad en bij de laatste is ze meteen gesteriliseerd omdat een nieuwe zwangerschap te gevaarlijk zou zijn.

6. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Bij ons was het niet helemaal zeker of we wel kindjes konden krijgen omdat mijn vriend vroeger de bof heeft gehad en ik in de pubertijd veel zware hormoonzalf tegen mn eczeem moest smeren (dat je daar onvruchtbaar van kon worden heeft de huisarts nooit gemeld en mn moeder waarschijnlijk overheen gelezen!) Dus twee jaar geleden gestopt met de pil (we zien wel of het mag lukken).
    Afgelopen januari voor mezelf begonnen met mijn eigen Zumba lessen en in februari kwam ik erachter dat ik sinds december in verwachting was! Niet helemaal gepland dus maar zeker wel gewenst!!

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    indd dat gaan ze bij mij ook doen tijdens de keizersnede

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Woehoee onze 20 weken echo is net gepland :D
    2 mei is onze 20 weken echo.. Ben dan wel 21 weken maar dat is geen probleem zeiden ze :D lekker 2 weken achter elkaar 45 min lang naar ons kleintje kijken.

liefs

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh wat zalig Melanie!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavanbo, wow lees jou verhaal net pas.. 4e keer keizersnede.. Heftig!
    Mooi hoe je het zegt je klavertje 4 compleet.
    Geniet je wel van je zwangerschap? of ook wat angst voor de ks?

liefs

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik geniet er zeker van, ook omdat dit zeker de laatste keer is!
    al moet ik zeggen dat het besef van zwanger zijn nu vele later kwam. ik heb ook nog een kleintje rondhupsen van 16maand.

we hadden in het begin heel veel schrik, maar de gyn heeft me zo goed gerustgesteld dat ik nu totaal geen schrik meer heb. moet enkel goed haar advies opvolgen.
    vanaf 28w moet ik het wat rustiger aan gaan doen, maar ben al vanaf februari gestopt met werken, ben dagmoeder.

voor de keizersnede heb ik totaal geen schrik, is eigenlijk best een mooie gebeurtenis ook.

oh ja en het litteken wordt in de laatste weken ook telkens goed opgemeten om te zien of het nog dik genoeg is.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje, vind je dat niet heel heftig dan, dat je ze meteen maar ff steriliseren???

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Weet je nog welke zalf dat was? Ik gebruik ook al jaren hormoonlotions en cremes tegen exceems en mijn dokter heeft me wel 3x gezegd dat het niks met elkaar te maken had, maar heb het altijd raar gevonden.

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ze stelde dit bij de 3de ks ook al voor en toen kon ik het echt niet.
    nu zit ik er niet mee in. misschien maar goed ook dat iemand voor mij beslist hehe.
    nee nu heb ik echt het gevoel van dit is echt de laatste en heb er vrede mee. :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat je dat kunt accepteren!
    Het is natuurlijk wel je lichaam en je wilt wel doen wat verantwoord is.

16. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja indd, ik heb er hier nog rondlopen die hun mama en partner nodig hebben dus geen onnodige risico's ;)
    mag al heel blij zijn met mijn kroost.

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    @geslacht: mijn gevoel zei eerst een jongen, maar sinds de eerste echo spreek ik over een meisje en dat gevoel is zo erg aanwezig nu, dat ik geloof dat ik een meisje ga krijgen

@meeting: hoewel ik straks wel even ga reageren in de club zeg ik hier ook wel interesse te hebben

@mamavanbo: welkom hier, en jeetje wat een verhaal. wel mooi bewoord van dat klavertje 4 :D

@gewenst/gepland: niet bepaald gepland, maar ook niet helemaal ongepland. ik bedoel, als je onveilig sex hebt is de kans er gewoon dat je zwanger raakt :D maar nooit echt bezig geweest om het zwanger worden.

@hier: vandaag controle bij de VK gehad. Frummel (sorry van man overgenomen :D) kwam gewoon even naar voren zetten zodat we haar goed konden horen om na enkele secondes weer te verdwijnen zodat we haar bijna niet meer konden horen. zo apart!
    vk was tevreden (te meer omdat ik een kilo was afgevallen :D (matig overgewicht, mag niet te veel aankomen van d'r)) en ik blij omdat ik het hartje weer heb gehoord.

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dank je Melindy
    en wat leuk van je kleintje om zich even te komen laten horen

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melindy fijn dat je jullie kleintje weer even hebt mogen horen!

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Melindy wat lekker dat je ze even hebt mogen horen!

Deel Deze Pagina