Een tussentijdse echo gaan wij niet doen. Mijn man wil gewoon liever wachten tot de 21 weken. Ik zou wel graag een echo willen, dat je gewoon even kan zien dat alles goed gaat. Want ik wordt altijd na 2 weken alweer wat zenuwachter met de vraag of alles goed gaat. Erg he? Misschien toch een angelsound aanschaffen.
Pfff mijn buik is vandaag zo onrustig! Banden, darmen, maag, baby.. alles rommelt en kriebelt en borrelt en steekt.... ik zit mezelf gewoon in de weg!
Wij moeten nog 3,5 week wachten tot de geslachtsbepaling. Maar ik ben in oktober uitgerekend, dus zal het dan een meisje worden? In het begin dacht ik heel erg jongen, maar sinds 2 weken weer meer meisje. Al wijzen de "symptomen" op een jongen volgens de meesten, maar dat zijn toch bakerpraatjes. Het enige wat wel zo was is dat ik gedroomd heb over onze zoon en hem ook gezien heb op 2 jarige leeftijd. En we hebben geen enkele meisjesnaam. Dus wie weet
AAAAAAAAAHhhh! ik word gek! Vorig jaar is ons huisje gerenoveert. Nou hebben we sinds vorig jaar echt een mierenplaag.. nu 2 dagen zon en boem de mieren zitten er alweer. Heeft iemand van jullie DE tip om die smerige beestjes weg te krijgen? Heb van alles al geprobeerd.. Koperen stuivers, lokdoosjes, poeder, afwasmiddel, kokend water enz enz.. niets lijkt te helpen.. Dus ik hoop dat jullie DE tip voor me hebben.. Liefs! Melanie
Melanie wij hadden kippen die gek waren op mieren... maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd! Verder inderdaad de lokdoosjes en dat soort dingen.. anders weet ik het ook niet zo goed.
Nou meiden net geweest voor een geslachtsbepaling en hier ook een jongen ) krijg nu echt een mannen huis.. )
Wow september wordt echt een jongetjesmaand! Gefeliciteerd Milan! Lijkt me ook wel stoer, een echt mannenhuis..
Jostafientje en Milan2009 gefeliciteerd..!! Allebei een jongen.. Ik heb het ff op de lijst bijgewerkt! Het zijn nu 6 jongens en 1 meisje + vriendin van mij ook uitgerekend in september, zij krijgt waarschijnlijk ook een jochie.. Echt een jongens maand haha
Hhaha nog een knul super leuk Hier zijn de oudste 2 meiden dus wel gaaf een jongen erbij Over buik groeien is hier eigenlijk al niet meer te missen. Echt al een super buik, maar vooruit is de 3e. En ik zeg al zolang het me kilos niet zijn vind ik het eigenlijk wel gaaf Genieten jullie ook zo van het weer?
Dank jullie wel... Hier groeit de buik ook aardig.. Ik denk inderdaad dat september een jongens maand wordt ) Heerlijk he het weer ik woon in scheveningen dus we gaan Zo lekker bij het strand eten.. En jullie?
Oh ik ben jaloers, ik wil ook bij het strand eten!! Hier zit ik nog op kantoor tot 17:00 en daarna moet ik rennen en vliegen om alles op tijd klaar te krijgen voor mijn schoonmoeder die komt eten.
Hey meid wat leuk een jonge... MAARE over dat jongens huis is super leuk heb ik ook ik ben egt een jongens moeder en is super leuk hoor hiero nog 4weekies wachte....
oe, lekker bij het strand eten. Heerlijk hoor. Hier ook een strand in de buurt, maar daar blijft het ook bij . geen terrasje of iets. En nog vervelender, mannetje belde op dat er een spoedvergadering is, hij eet dus niet thuis.... Als mijn voorgevoel maar niet klopt, dat het slecht gaat met het bedrijf.
@ milan gefeliciteerd met je kereltje ja dames ik denk ook een jongens maand! en mijn gevoel zei de eerste 2 weken een meisje maar op de een of andere manier vertelde mijn gevoel me daarna een jongen en tada de geslachtsbepaling wees hetzelfde uit. iedereen in mijn omgeving zei een meisje maar moeder gevoel is vaak het beste gevoel blijkt wel weer.. mijn eigen moeder (oma) wilde het geslacht niet weten maar verder wel iedereen dus mijn zus wist het al. dus gisteren afgesproken om de dvd te kijken met zijn allen. toen we binnen kwamen was het eerste wat mijn zus zei...zo kunnen jullie lekker een lego trein kopen en ermee gaan spelen!!! oeps... dus vanaf nu noem ik me zus de 3 seconden muts... ja oma weet nu dat het een jongetje word... omtrek valt nog mee.. ben van mezelf erg gezet dus die buik die valt niet echt op, maar gelukkig heb ik nog genoeg tijd om erg rond te worden.. heb wel alvast een broek op de groei gekregen van een vriendin, altijd handig. genieten van het weer doe ik zeker, wel de hele dag vanachter het glas maar zodra ik naar buiten mag geniet ik zeker.. ow en wat lekker bij het strand eten en wonen.. ik moet nogal een eindje rijden voor ik bij het strand ben woon bij nijmegen in de buurt dus dat is nog ff rijden. jammer genoeg.. waar komen jullie ongeveer vandaan allemaal?
ik woon in rhenen.. bekend om o.a ouwehands dierenpark is het dr 1ste kleinzoon?! wel heerlijk dat je nu kan shoppen...!! ik moet nog 2 weken wachten maar dan ga ik ook echt gelijk naar de stad hahaha..! wij hebben 7 april de geslachtsbepaling, volgende dag is het 1e paasdag dus dan gaan we een high tea organiseren met ook extra hapjes in t blauw of roze... heb er zo zin in!!! xxx
hier ook na 2 meiden een jongen (die nu 16maand is) en oh wat een verschil en wat zijn jongetjes lief!!! mijn meiden ook hoor, maar hij komt ook op deze leeftijd zo vaak knuffelen bij me. soms zit hij te spelen en komt dan uit het niets naar me toe gekropen, krijg ik een dikke knuffel en is hij terug weg. ik ben van Belgie
rhenen dat ken ik wel mijn vriend komt oorspronkelijk uit ochten en daar woont de andere oma ook nog steeds. belgie daar heb ik twee vriendinnen wonen in de buurt van kinrooi en neeroeteren. en ja het is voor beide kanten de het eerste kleinkind. dus extra spannend. ik moet me nog even inhouden maar ga 31 maart met mijn zus en moeder winkelen en lekker een beauty dagje houden dus dan ga ik helemaal los ow zo'n zin in! en lijkt me zo heerlijk lekker met mijn jochie knuffelen en kroelen! voor we gaan slapen hebben we een heel ritueel en zeggen we onze uk weltrusten, dan zie ik mijn vent in bed liggen in het donker met een smile van oor tot oor. een hele lange tijd is hij depresief geweest en heeft een moeilijke tijd achter de rug, sinds vorig jaar gaat het steeds een beetje beter, en ik denk dat dit heeft gezorgd voor het volledige herstel moment! hij kan zijn geluk niet op en vertelt echt tegen iedereen ik word papa en krijg een kindje, hij werkt als service monteur dus komt overal en hij krijgt er nu nog niet genoeg van om het overal te vertellen haha toch zo'n 7 klanten op een dag lol.
@jostafientje hier uit Tilburg..! Ennuh herkenbaar over het vertellen van je mannetje tegen iedereen. Die van mij verteld ook echt tegen alles en iedereen dat we zwanger zijn. En ook van die kleine hintjes in de supermarkt.. "Filet american, lekker!! Owneej mag niet he nu je zwanger bent!!" of "een biefstuk lijkt me zo lekker, maarja mag niet he schatje nu je een zwanger buikje hebt" hahaha Vind het super sweet als ie dat doet. liefs!
Hey, best wat mensen die redelijk dichtbij wonen. Is Rhenen een mooie plaats? Ik ken het alleen van dat het heuvelachtig is (toch?) en dat het naast ede en veenendaal ligt. Heb zelf in ede op kamers gezeten. Nu woon ik in Nijkerk, naast Amersfoort ligt dat. Het is een stad, maar ik vind het zelf nog steeds een gat. Straks als mijn mannetje thuis is gaan we ons hoekbank bestellen! Eindelijk. Ik wilde eerst onze oude bank verkopen, dat is nu gelukt. Moet wel zeggen dat tegenwoordig ook via marktplaats je erg weinig er voor terug krijgt hoor. Maar ach, weg is weg. Vanaf morgen zitten we dus met maar 2 faitteuls in de woonkamer. Dat moet maar even. Wat zou de levertijd tegenwoordig zijn? 8 weken?