dat zijn inderdaad de dingen die hij ook doet en zegt... alleen lust ik gelukkig veel dingen die je niet mag ook niet. pff levertijd van een bank, kan soms denk ik wel 12 weken worden.. mijn vriendin moest ook 3 maanden wachten op de nieuwe bank... sorry maar dat is nog niet zo erg als bij ons, zijn momenteel aan het verbouwen en slapen al 2 maanden in de woonkamer.. dus ook geen bank en maar 2 fauteuiltjes werk prima hoor! ach en bij bezoek gewoon lekker op het bedje neer ploffen met het excuus tja waar moet ik anders zitten
hihi mijn man doet dat ook, hij vertelt het aan iedereen! En als ik erbij ben, aait ie ook nog even over mijn buik, zo schattig
vandaag bij de VK geweest! 1e keer hartje gehoord, VK zei dat het perfect was mijn bloed is goed en mijn bloeddruk helemaal netjes, eigenlijk alles positief!! wat ik wel grappig vond was dat toen de vk mijn buik ging voelen gelijk zei van woow die groeit goed! ik zo¨uhm ja ik dacht al het word een super grote baby´ toen zei de vk´hij is niet abnormaal groot hoor´ conclusie hij is dus groot. tja, dat dacht ik al wel. ooh ik ben zo blij ben helaas alleen thuis maar heb net een gyros schotel besteld, lekker ongezond voor een Xtje. maar dat mag ook een keer..
Nou woon dan wel een stukje van jullie vandaan.. Ik woon in scheveningen 3 min lopen van het strand echt heerlijk ) Iedereen reageerde echt heel leuk op het nieuws dat we weer een jongen krijgen alleen me zoontje wou een zusje hihi maar nu wijs gemaakt dat hij ze broertje gaat leren voetballen hahah en nu is het goed )
jostafientje.. ochten is dichtbij jah.. ik heb in lienden gewoond tot mn 10e en mn mannetje in opheusden.. uit de klei dus whuahaha princess25: ik vind rhenen wel een mooie plaats, ik wil hier ook echt niet weg.. het was wel even wennen.. vanwege dat heuvelachtige, het is veel klimmen hier, maar goed voor de lijn & conditie whuahaha nijkerk ben ik nog nooit geweest.. maar de meeste wonen wel redelijk centraal zo te horen! mijn zonen willen beiden een broertje en absoluut geen zusje, dus dan zit ik goed in de jongens maand hihi nog precies 2 weekjes.... whuaaaa ik zou de afspraak wel een week naar voren willen verschuiven... (doe ik niet hoor) ik heb de laatste paar dagen iets teveel gedaan en getild ik heb nu zo'n last van mn buik! tijd om rustiger aan te doen misschien vandaag even een heerlijk stukje fietsen fijne dag vandaag dames..!!
Pfoe boel om bij te lezen! Gisteravond een hele rare pijnscheut. Vanaf mn navel omhoog. Kon amper inademen oid. Man wat deed dat pijn. Net geprobeerd om het hartje te luisteren maar dat lukte niet. Hoorde wel van allerlei bewegingen *woesj* dus tzal wel goed zijn ,maar helemaal gerust ben ik er niet op. Kent iemand die pijn die ik gister had??? Gister lekker gebbqt met manlief en een vriendin(haar vriend werkt ook buitendienst dus ze was alleen) erg gezellig. Daarna filmpje gekeken met manlief. Vandaag een druk programma incl bruiloft vanavond dus vanmiddag maar ff een tukkie doen. Hihi ik woon ook behoorlijk uit de richting zo in het uiterste hoekkie van de achterhoek
Jeetje waT is t toch heerlijk wakker worden met dat zonnetje heeeeeerlijkkkkkk Net weer wat zwangerschapskleding binnen zo leuk... En fijn het meeste past gewoon gelijk (uiteraard met nog groei opties voor de buik)
Wat een verhalen weer allemaal! @mams: lijkt niet alsof het uit je baarmoeder komt. Zullen je darmen zijn. Ik weet niet hoe lang het na het bbq-en is geweest en of je veel hebt gegeten, maar zou dat het kunnen zijn? @woonplaats: ik kom uit alphen a/d rijn en ben in wageningen gaan studeren. Mijn man komt uit west-friesland (noord-holland) en studeerde in delft en den haag. Hij is naar wageningen gekomen zodat we niet steeds 2,5uur hoefden te reizen om samen te zijn. ik wilde eigenlijk niet mijn kinderen op laten groeien in mijn studenten stad, maar we kwamen hier niet weg. En nu krijgen we een mooi huis dus blijven we maar opzich zouden we het ook wel moeilijk vinden om onze vrienden te verlaten (en mijn man de brandweer). En onze vrienden zijn ook wel blij dat we blijven
Maak me ook niet druk want de pijn zat te hoog. Boven de navel ,in de buurt van het middenrif. Heb niet superveel gegeten, maar wel meer dan de laatste dagen gemiddeld genomen. Misschien dat het idd dat wel is geweest.
@ woonplaats ik woon dus ook een stukkie uit de buurt ik kom uit denhaag @ pijn boven de navel ik had dat gister ook niet egt bovern me navel maar meer net onder me ribben net alsof er een band zat die werd aangetrokken en ging ook liggen en was misselijk voelde me ff heeel raar maar moet eerlijk zeggen was maar heel even ong kwartiertje en nu nergens last van ,, wat gaan de dames doen met dit lekkere weer?? hiero gaan we lekker naar het zuiderpark is een heel groot park waar je ken en mag bbq en speeltuintjes en dieren zijn is egt super voor de kids!!!
Wat kunnen mensen erg zijn zegt pfff... Ooh wat jammer dat jullie geen meisje krijgen en ik ben superblij met me mannentje en dat alles gezond is.. Jullie er ook last van gehad pff word je moe van dan!! Moes het even van me afschrijven hoor!!
Maar wij gaan vandaag naar voetbal heerlijk kan me ventje zich heerlijk uitleven met dit mooie weer en ze papa moet voetballen.. en vanavond lekker weer eten bij het strand we moeten er maar van genieten.. ) en jullie?
Hoi meiden, ik schrijf vooral in september 2012 mama's, maar kom hier af en toe ook eens gluren. Bij deze spam ik even een foto van m'n buik op 12w+5
dat is inderdaad een rare reactie! Alsof je als moeder per definitie niets anders dan een meisje wilt. Waat maakt het nou uit! Geniet lekker van je ventje hoor!
Ik heb je weleens verteld over zo'n pijnscheut mams maar doe ging vd navel naar beneden dus dit moet wel iets anders zijn.
sorry, ik heb niet alles bijgelezen. ik weet niet wat het wordt, wil het ook niet weten (als een van de weinigen denk ik ) maar mijn gevoel is echt ijzersterk in een meisje sinds de eerste echo. wel grappig om te zien hoeveel jongens er verwacht wordt trouwens. en als ik naar buiten kijk, wordt het weer een geweldig dagje vandaag. straks maar weer heerlijk buiten zitten, misschien zelfs een stukje fietsen met de hond. ik krijg echt een zomer gevoel... en de kriebels voor een grote lente schoonmaak. denk dat ik die morgen maar plan, kan manlief mooi de ramen doen (heb ik mooi kans om de vitrages en gordijnen te wassen) en de meubels verplaatsen terwijl ik de rest doe... en als we toch bezig zijn, ook gelijk even de woonkamer anders inrichten
Oh de reacties hier heb ik ook al gehad. Wij hebben al 2 meiden en nu dan een knul. Echt de reacties van OHHH geweldig eindelijk een jongen wat leuk zeg! ZO heb ik dus van de week een lange discussie met iemand gehad ik zeg maar een meid had ik ook geweldig gevonden. 3 meiden op een rij het maakte ons niet uit. Waarop de reactie was:'' Maar nu een stoerre jongen erbij dat is toch veel leuker dan nog een meid?'' Ik zeg wat is er leuker aan dan? Ik zeg het belangrijkste vinden wij dat het gezond is! En zelfs als het niet gezond is, is het meer dan welkom! Waarop dus een hele discussie bleef dat een jongen dus nu leuker is omdat ik al 2 meiden heb... nou pfffff wij hadden totaal geen voorkeur, allebei helemaal super gevonden. Dat begrijpen mensen niet. Onvoorstelbaar... Hier trouwens de pijn in me buik weg. Had paar dagen terug het hier nog neergezet maar alle dagen nu rustig gedaan en gelukkig over. Wel als ik me druk maak om iets of stress heb komt het direct terug. Kortom dat vermijden en gaat het vast goed
Goeiemorgen meiden!! Iedereen het klok verzetten goed doorgekomen??? Hier de kleine man netjes om kwart voor 8 wakker. en hij is bij me komen liggen televisie kijken tot kwart over 9...Dus heb ik nog ff lekker kunnen dommelen. Gisteravond een feestje gehad, en heb nu barstende koppijn. In de zaal van de bowlingbanen, dus elke keer dat geknal aan de kop. En er mocht ook binnen gerookt worden en het was er bloedheet. Recept voor koppijn. Was niet al te vrolijk toen ik opstond, maar heb mn Angelsounds gepakt en het ding op mn buik gezet, en meteen op de goede plek! Daar kwam het sneltreintje langs. Een heerlijk begin van de dag! Aankomende donderdag weer naa de VK, dan mag de kleine man mee om naar de baby te luisteren. En volgende week maandag weer naar de gyn, en dan mag de kleine man ook mee. Hopelijk kan hij dan ook meekijken naar de baby. Ik neem terug dat ik weinig buik heb, het ligt er maar net aan wat voor kleren ik aan heb. Gister heel veel felicitaties en complimenten gehad dat ik er zo goed uit zie en dat er al zo'n mooi bolletje zit Toch fijn om er gewoon lekker mee te kunnen pronken. Vandaag een strak t-shirt aan met breedte streepjes, valt ook lekker op! hahahha Morgen weer een plasje naar de HA brengen. Zouden ze daar potjes hebben om in te plassen?Ik heb namelijk niets meer thuis en weinig tijd om ff te gaan halen. Moet kwart over 10 weer op de peuterzaal zijn, de kleine man neemt afscheid. Nu ff snel eten en naar het voetbalveld, heb kantinedienst van 11 tot 2. Daarna verjaardag en daarna de traktaties voor morgen afmaken.
Ola chica's!!! Wat een heerlijk weer is het toch hè?! Heb er nog niet veel van kunnen genieten omdat ik het veel te druk had met werken enzo maar hoop vandaag toch even de tuin op te kunnen ruimen samen met jur! We hebben vorig jaar tegels in de tuin gelegd en op 1 stuk moeten nog houten planken komen zodat we daar een loungeset op kunnen zetten maar dat stuk ligt nu nog vol met rotzooi... Wilde donderdag en zaterdag al posten maar de pc liep vast en gister deed het internet op m'n mobiel het ook niet Echt leuk al die jongens!! Vriendlief krijgt steeds meer hoop (in september worden de beste voetballers geboren zegt ie lol alsof meisjes niet kunnen voetballen) Hoe gaat het met reusje en mams? Ik heb donderdagmiddag de uitslag van de combi test gehad en alles ziet er heeeeel goed uit! Dus ik ben weer helemaal gerustgesteld! Vind alleen m'n Vk niet zo .. Toen ze zag dat ik van de 52,5 kg naar de 58 was gegaan kreeg ik of ik wel gezond at enzo. Ok 5,5 kilo maar ze weet ook dat ik aan het begin van de zwangerschap medicijnen gebruikte voor ADHD die de eetlust verminderen. Dus waar ik eerst met moeite 2 broodjes wegkreeg eet ik er nu 4 tussen de middag! En ik heb ' smorgens ook honger dus nu ontbijt ik gewoon iedere dag! En toch ga ik me dan onzeker voelen als ik lees dat anderen niet aankomen of juist afvallen hè..
heey dames wat een super weertje he buite?? gister egt een ongelofelijke drukke dag gehad eerst ff na de stad geweest was egt super druk!! leek wel of heel dh er liep haha toen ging ik ff na de v&d ff spieke bij de baby kleeren werd ik aan gesproken door een vrouw dat ze een speciale actie hadden voor een foto shoot nou daar had ik wel oren na dus ging meej en er zulke moie foto's gemaakt van me 2 binkies en van mij met me zwangere buikkie en de kids er bij was egt superleuk en over 2 weken ken ik de resultaten gaan bekijken .. en daarna waren we nog ff na het zuiderpark gegaan was ook egt knetterduk de kids hebben lekker gespeeld en daarna een ijsje gegeten en toen na huis ma was egt kapot heel de dag gelopen dus vandaag lekker rustig aan doen ff me huissie opruimen en voor de rest helemaal niks ....