September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja hier ook wel, doelde meer op het middenrif.
    Heb ff gegoogled en het kan van het eten komen. Teveel of te vet ofzo...
    Gezien de zwangerschap zal het wel te veel zijn geweest.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Evy, mooi buikje al meid!!!

Wow idd al veel jongens op de teller! Ben benieuwd of het nog gelijk gaat trekken.

Bailatamara, fijn dat de uitslag goed was meid!
    Als je nu geen medicijnen meer slikt en ineens meer eet dan je lichaam gewend is, dan is het wel logisch dat je meer aankomt. MAar 5,5 kilo is voor deze termijn idd wel erg veel. Misschien proberen meer fruit te eten als tussendoortje??

Evita, wat leuk zeg die shoot! Ben benieuwd naar het resultaat!

3. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland

ja ik eigelijk ook wel
    hoop zo dat er mooie fotos uit zijn gekomen ben gelukkig niks verplicht stel dat ik ze om de een of andere rede niet mooi vind hoef ik ze nie te nemen ma ga er van uit dat ze wel mooi zijn geworden...

4. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    op een andere site staat dat het in week 15 normaal is als je tussen de 2 en 4.5 kg aan bent gekomen.. ik zal me er niet zo druk om maken, en zeker niet als er een verklaring voor is zoals met de medicijnen ;)

ik was eerst ook al zo'n 4 kg aangekomen, door het stoppen met roken (denk ik) en de enorme eetbuien.
    nu is dat allemaal wat rustiger, maar ben toch zeker ook wel in totaal zo'n 3 kg aangekomen.. (dus toch nog 1kg er af.. ) zolang de beeb het maar goed doet :)

vandaag voor het eerst een heel duidelijk schopje gevoeld.. ;)GEWELDIG..!!!

ik kan niet wachten tot hij/zij meer gaat bewegen, voel het meestal in de ochtend en avond.. en dan ook maar even! :(

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Cool Naomi!!! Lekker vroeg ook!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben ook al 4 kg aangekomen en mijn vk zei dat ik daar helemaal niet naar moest kijken. En ik ben te dik dus "mag" maar rond de 10 kg aankomen. Jij hebt zo te lezen een prachtig gewicht dus volgens mij is er niks met die kilo's die je bent aangekomen!

Wauw een schopje! Lijkt me heel gaaf!

7. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    @ mams: ik eet weinig slechte dingen; heb veel meer trek in mandarijntjes, sinaasappels, aardbeien, mango's en kiwi's. En brood en yoghurt! M'n borsten zijn wel super groot al: van een kleine A naar een behoorlijke C! Misschien wegen die zoveel haha
    Ook sport ik nog steeds 6 uur per week dus ik blijf het gek vinden.
    Ik weet zeker dat m'n gewicht zo weer laag zal zijn maar ik wil ook niet dat het in dit tempo door blijft gaan! Misschien toch minder brood op m'n werk eten maar als ik zo'n honger heb krijg ik er gewoon buikpijn van als ik niet eet!
    Dus 'smorgens een broodje ei, om 10 uur een broodje sandwichspread en een banaan, om half 1 drie broodjes sandwichspread en een kop yoghurt met muesly, om 4 uur een mandarijn, om 6 uur warm eten (veel groente!) en na het sporten nog een bakje yoghurt of melk met muesly en fruit. Heeft iemand nog een tip wat ik zou kunnen doen?

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier 9 kilo afgevallen, ik val telkens enorm af tijdens een zwangerschap. maar kan ook geen kwaad volgens de gyn.

pfff de zenuwen komen opdagen hoor, morgen om 10u moeten we bij de gyn zijn en hopelijk laat ons wondertje zien of het een jongen of een meisje is.
    spannend!!!

9. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ik schrok ervan.. het was tot nu toe ook maar eenmalig ;) misschien de hik gehad ofzo :) maar voelde wel heel prettig!!

ik ben ook niet superslank hoor, heb normaal maat 40 maar heb ook maat 38 in de kast hangen omdat ik zo'n jojo ben! altijd bezig met lijnen (vooral tegen de zomer aan)
    :) ik maak me nog niet zo druk om de kilo's...

10 kg is niet veel om aan te komen..!! ik kwam bij beide kids 14 kg aan gemiddeld.. dat is volgens mij redelijk normaal!

hier ook veel trek in fruit en brood en fruitijsjes :) (solero)
    warm eten gaat er niet zo goed in.. dus groenten krijg ik niet zo heel veel binnen :(

@mamavanbo heel veel plezier straks..!! ben benieuwd of je een jongen of meisje krijgt!!!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He meid, dat is ook heftig zeg!!

Ff denken, vorige keer. gestopt met roken - +3 (58k)
    En vanaf toen zwangerschapskilo's - +16
    Na de bevalling - -10 :D
    Hield toe 64 kilo over en met mijn lengte is dat prima, ben 1,75.

Nu ben ik 1,5k bijgekomen maar ik eet ook niet zoveel.

11. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Niet zo'n goede morgen :( heel naar gedroomd. Ze gaden mijn man en mijn baby bij me weggehaald en toen bleef ik alleen achter...dat is pas een nachtmerrie :(

Nou ja, het was maar een droom. Vandaag een spannende dag, we hebben het aanbiedingsgesprek van ons nieuwe huis. Dan wordt het officieel, maar ik ben ergens toch een beetje bang dat het niet door gaat

@bailatamara: volgens mij eet je best gezond hoor! Niet iedereen heeft hetzelfde "groeischema". Misschien trekt het wel weer bij :)

@gewicht: hier nu 1 kilo eraan volgens mij. Ik mik ook op 10kg. Is idd niet veel, maar ga ook niet depressief worden als ik er overheen ga.

@mamavanbo: nog een uurtje! Veel plezier!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Bah zo'n droom..

Ik heb zo'n lolbroek naast me liggen die heel zacht in me oor fluisterd terwijl ik slaap "schat! ze pakken de baby van je af.."
    Schrik me steeds een hoedje haha.. Kan er daarna wel om lachen hoor want ik weet hoe hij is maar hij weet dat ie dat nu niet meer moet doen.

Succes bij het tekenen van de papieren voor jullie woning!

@gewicht, Ik eet gezond en ben nu iets meer dan 1 kilo aangekomen..

13. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    net dan eindelijk wat foto's gemaakt..!! ik ben weer behoorlijk gegroeid :)

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Mooi buikje Naomi! Mag je trots op zijn!

Liefs

15. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    mooie buik

16. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ naomi: je bent zeker hard gegroeid! Niet alleen je buik trouwens;)

17. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    #3537 naomi1986, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    thanx meiden, ben er ook trots op ;)

@sarahh: klopt mn borsten zijn al 2/3 cupmaten groter..!!! :$:x
    normaal verbloem ik het ook een beetje met kleding.. zover dat kan!! in de zomer zal dat wel niet meer kunnen!!:)
    het is behoorlijk pijnlijk en gister ook voor het eerst gehad dat er wat melk uitkwam.. dat had ik dus nog nooit meegemaakt!!! :(
    soms voelt het net alsof het gaat ontsteken, zo zeer!!
    dit is mn laatste zwangerschap en zodra het mogelijk is laat ik ze verkleinen! dit is echt niet grappig, zo'n zere rug ook!! :(

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    meiden super bedankt om aan me te denken!

mijn twee meiden en zoon krijgen er een BROERTJE bij!!!

19. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    van harte gefeliciteerd..!! het is dus echt een jongensmaand..!!!:D geniet ervan..!!;)

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja echt he!
    en nu hebben we van elk 2!
    oh ow wat geweldig!!!

Deel Deze Pagina