September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Net weer even een foto gemaakt. Ben deze week 1cm gegroeid in omvang maar vind dat je het op de foto niet zo goed kunt zien. Maar dat hoeft ook niet natuurlijk haha..

Hier mijn foto..

2. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ik zie ook geen verschil van die laatste 2, maar je hebt wel een heel mooi buikje :D

3. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hierbij mijn buikje met 17,3 en mijn nieuwe zwangerschaps outfit heb ik afgelopen vrijdag gekocht;):cool:
    alleen jammer dat op moment ziek zijn:) gaan aankomende zat kinderwagen maxi en box halen heb op mp voor een mooi prijsje gevonden:cool:
    hoe is het verder met jullie dan

Bekijk bijlage 233639

4. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    zo jij hebt al een mooi buikje..!! begint nu bij allemaal goed te groeien :D leuk leuk!! :D

zo mn jongste ophalen van school, de oudste heeft een feestje! straks gaat mn kleine man met zn opa zwemmen :D speciaal vrijgenomen.. zo lief!! ik heb hier genoeg te doen in huis, ik was al bezig met de babykamer leegruimen, dat is gebeurd! nu even alles netjes maken! en de kamer vd jongens doen! en dat terwijl mn energie nergens te vinden is... :( HELP..!!!:(

5. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Wat een verhalen weer dames...

Hier gaat alles goed voel steeds meer me kleine knulletje bewegen hihi me zoontje vindt het geweldig zeg die "mama kan ik straks me kleine broertje leren voetballen" aah echt zo lief...

Wat een mooie buiken allemaal.. Ik ga nu ook eindelijk een buikje krijgen :) zijn jullie al veel aangekomen ik echt nog helemaal niks.. :( hoop niet dat het erg is?

Evita voel jij je al iets beter?

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wees blij Milan2009 dat je nog niks bent aangekomen! Super toch :) Eigenlijk ben je dan afgevallen want het gewicht van het bloed, vruchtwater e.d. is er natuurlijk wel bijgekomen.

Hier ben ik 4kg aangekomen, ben er niet dolblij mee maar hopelijk kan ik het totaal rond de 12kg houden uiteindelijk.

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik ben nu alles in totaal iets minder dan 2 kg aangekomen. Volgens mijn FA totaal geen probleem en moet ik er lekker van genieten. Had wel gehoopt flink aan te komen mja dat komt misschien nog wel.

Vanmorgen werd ik wakker.. zetten de kratten van MVM buiten.. lekker terug me bed in. Word me mannetje wakker kijkt ie buiten.. SCHATTTTTT JE KRATTEN ZIJN WEGGEHAALD...

hahaha bleek het me laatste keer te zijn.. stuppid me haha..

Liefs

8. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    ik ben zelf 3 kg afgevallen tot nu toe dat komt door weinig eet lust en charmante ontmoetingen met de wc hoop dat straks rond 70 kg ga wegen en als beval zo 5 tot 10 kg kwijt ben na de bevalling dat zou echt mooi zijn maar jah zien we wel weer
    veel van julllie hebben een geslachtsbepaling laten doen en weten wat het wordt ik wou dat er een gaatje in mijn buik zat dat ik ook effe kon spieken lol. ik moet nog 2 weken tot 20 weken echo en vind het beetje zonde om 100 euro neer te leggen om nu al te weten wat we krijgen en daarbij mijn vriend wil het niet weten dus das de andere reden.... idd iedereen begint een mooi rond buikje te krijgen heeel mooi om te zien hoe verschillend het allemaal is.
    fijne dag geniet van het lekkere weer
    wij zijn jammer genoeg ziek en zitten de hele dagen al in huis

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat kost geen 100 euro hoor Viktoriya. Zelf betaal ik 60 euro en dat is al bij een vrij dure heb ik begrepen. Maar ja die 2 weken afwachten moet ook nog wel lukken :)

10. princess25

princess25 Niet meer actief

Haha, opzich wel lekker toch, hoef je niet meer in een potje te plassen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje zat was. Het is voor een goed doel, daarom deed ik het ook, maar toch, ben blij dat het erop zit.

Hier net naar de huisarts gebeld ivm de uitslag van het bloed prikken. Ik denk, zal toch wel niets zijn, maar er zitten iets te veel witte bloedlichaampjes in mijn bloed?? Huisarts belt me straks op, hoe nu verder.
    Ben meteen weer helemaal zenuwachtig. En natuurlijk ga je dan zoeken op het internet.....dat had ik beter niet kunnen doen.
    Bah, ik vind het nog steeds zo eng, of alles goed gaat enzo en nu dan dit. Please, laat het niets ernstigs zijn!

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Princess grote kans dat het niets speciaals of gevaarlijk is meid!
    ik duim voor je meid!

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wat een mooie buikjes zeg!

Melanie volgens mij zit je beebje anders nu, want de vorm van je buik is wel anders he. super hoor!

wow ik las ergens al 21cm!!! wat groot al zeg!

hier dik 9kilo kwijt maar de gyn zegt er niets van dus ja. ben altijd al enorm afgevallen bij een zwangerschap.

maarja drink nu bijna enkel water in plaats van altijd limonade, eten lukt maar kleine porties en de borstvoeding is ook gestopt dus dan val je ook af. komt helemaal goed!

buikje gaat de juiste richting uit en dat is het belangrijkste :D

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    morgen ook voor mij laatste keer mvm
    ook ik ben blij als ik er straks vanaf ben hoor ;)
    goed doel, deed het graag, maar zal toch wel blij zijn als ik er niet steeds bij stil hoef te staan
    buikje groeit hier langzaam door. gewicht is lager dan ik begon, -3kilo.
    ik weet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik val gestaag af :$ terwijl ik redelijk normaal eet (ontbijt, lunch, avondeten, late avond snack). ik geef de schuld aan het feit dat ik nu tussendoor amper iets neem en als het al iets is, zijn het crackers met kaas. waar ik voorheen nog wel eens snoep wou pakken.
    en ik kan het overgeven ook niet (meer) de schuld geven, al 2 weken geen last meer van gehad. wel misselijk soms, maar niet overgeven.

ik heb sinds eergisteren alleen ontzettend veel last van mijn heup, dusdanig dat ik al twee nachten slecht slaap. ik kijk het nog even aan, maar anders toch maar de huisarts bellen einde van de week. het beinvloed wel mijn loop gedrag met de honden. van een rondje van makkelijk een uur, naar een korte van maximaal een half uurtje.

edit:
    melanie: ik zie ik de laatste 2 foto's ook geen verschil, maar wel met de eerste foto :D je hebt nog steeds een mooi buikje!

eva: hoe gaat het vandaag? beter dan de afgelopen dagen? koorts nog steeds weg?

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    #3614 mamavanbo, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
    wat een mooie buikjes zeg!

Melanie volgens mij zit je beebje anders nu, want de vorm van je buik is wel anders he. super hoor!

wow ik las ergens al 21cm!!! wat groot al zeg!

hier dik 9kilo kwijt maar de gyn zegt er niets van dus ja. ben altijd al enorm afgevallen bij een zwangerschap.

maarja drink nu bijna enkel water in plaats van altijd limonade, eten lukt maar kleine porties en de borstvoeding is ook gestopt dus dan val je ook af. komt helemaal goed!

buikje gaat de juiste richting uit en dat is het belangrijkste :D

OEI DUBBEL

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Viktorya ik betaal zelf maar 25 euro voor de geslachtsbepaling.. Dus het hoeft niet duur te zijn..

@melindy, ik vind het ook maar raar dat ik nogniet veel ben aangekomen, pas sinds 2 weken kom ik een beetje aan.. Dus hoop voor je dat jij ook snel wat mag aankomen..

@princess, weet je al meer meid?

Zoo ik ga lekker even van de verse lasagne genieten die nu in de oven staat.. Zo fijn om met een (oud)kok samen te zijn!

Liefs

16. princess25

princess25 Niet meer actief

lekker, lasagne. Wij moeten nog boodschappen doen. Zag dat ze bij de boni lekker veel fruit in de aanbieding hebben. Dat wordt inslaan!

De huisarts heeft net gebeld. Volgens hem kon het eigenlijk geen kwaad. Normaal is het rond de 11 en bij mij was het 13. Dus minimaal. Ik moest het wel even benoemen bij de vk, maar in ieder geval niets om zorgen te maken. Gelukkig maar!

Moesten jullie lang van te voren een afspraak maken voor de geslachtsbepaling? Vind het toch wel erg lang duren voordat we weer een echo krijgen.

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hallo dames
    ja ik voel me al een heel stuk beter geen koorts meer gelukkig!!1
    en me keelpijn wordt ook minder
    hiero lekker verse sla met komkomer een uitje olijfolie azijn en zout
    en aardappelschijfjes en visticks gegeten lekker makkelijk
    ma met dit weer krijg ik egt geen aardappels groente vlees weg ...

mel wat een mooie fotos meid ik zie ook geen verschil met de laatste 2

@ aankomen
    ik ben in totaal ook maar anderhalve kilo aan gekomen
    woog 60 nu 61en half gelukkig nie zo veel ma dat komt nog wel

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    gelukkig Princess en Evita!

hier lekker hotdogs gegeten met de kids buiten in de tuin :D

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @princess, ik kon eigenlijk vrij snel terecht :) wel een voordeel dus.
    Fijn dat je uitslag verder geen kwaad kan.

@evita wat goed dat je weer beter bent!

@mamavanbo, lekker hotdog.. goed idee voor eind deze week :)

Liefs

20. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ buik: vandaag buikband aan gehad :D was wel een slimme makelaar-man die zei "oh ben je zwanger" ik dacht "nee slimpie, ik vind het nodig om mijn vetrollen te paraderen" ik heb nooit vetrollen, maar wel dikke billen dus misschien lijk ik nu gewoon wat meer in verhouding;) maar er zit toch echt een baby in mijn buik :D

@ gewicht: nog steeds minder dan een kilo erbij :D gaat goed

@ evita: fijn dat het beter gaat!

@ eten vandaag: wij hebben patatjes gegeten. Had ik al heel lang zin in en we waren wat later uit de sportschool dan verwacht en manlief moest om 7 uur weer bij de brandweer zijn. Dus dan kwam het even goed uit :)

Deel Deze Pagina