Iemand hier nog goed in NUB raden? http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/346962-wie-hier-nub-ontdekken.html
He meiden! ff niet geweest....veel terug lezen.... ik had me te druk gemaakt....t gaat hier financieel niet voor de wind en misschien hebben we het huis verkocht....maar dan...... Dus druk, stres, janken.... Maar goed, gisteren naar de VK geweest. Zit nu 1 vinger onder m'n navel. Ik voel t kindje steeds vaker. Hartje luisteren ging super, zo gevonden, maar 't draait zich steeds om als we gaan luisteren. Wel grappig. Nog een paar weken en dan alweer de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd!
Nou ik heb mijn hele onderbuik gehad... Geen hartje... Probeer me voor te houden dat dit mogelijk is maar tranen stromen eruit
Heb je geprobeerd de angelsounds een beetje schuin naar beneden te houden, beetje drukken, net iets boven je schaambeen?
Ik heb alle plekken gehad vanaf schaambeen/lies tot aan mijn navel. Heb er buikpijn van nu. Helemaal niks. Alleen keihard geluid in m'n oor de hele tijd bij verplaatsen waar ik ook nogal gek van werd.
Probeer em eens precies op de rand van je schaambeen te zetten en dan schuin naar beneden drukken. Daar vond ik het ook met 12-13 weken.
dit is zo slecht voor je... je raakt gestresst en overstuur van het zoeken. ik heb bewust niet zo'n ding aangeschaft, ik zou mezelf ook gek maken!! ik denk dat om deze reden de vk die dingen ook niet aanraadt.. meid blijf rustig, waarschijnlijk is alles gewoon goed! bel morgen gewoon ff je vk xxx
Niks hoor. Maar mijn baarmoeder zit al halverwege mijn navel zei de VK. Wat een rotapparaat ik gooi 'm straks het raam uit.
Nuage, ik snap dat je helemaal in paniek bent, maar probeer rustig te blijven. beeb heeft alle ruimte van de wereld daar binnen, probeer de tip van zowel mams als flowerpower eens. Lukt het niet? Niet stressen (ik weet het; makkelijk praten), rustig blijven ademen, eigenlijk is kalm en bewust ademen even beter. alle spieren ontspannen... en probeer het later op de avond nog eens, rustig. wat ik heb begrepen na vanalles lezen en dergelijke, kan het vinden van de beeb met 12 weken lastig zijn. edit: zelfs met 16 weken kan het nog lastig zijn. bij mijn laatste controle zei de vk namelijk dat het wel even kon duren voordat ze hem kon vinden.
Maar mijn VK vond m in 2 seconden. Erg frustrerend. Volgens mij is dat apparaat gewoon bagger want ook mijn eigen hartslag klinkt zacht.
Meid, ik kan et ook nog steeds niet elke keer vinden. Je moet er wel een beetje sterk voor in je schoenen staan. Wat bij mij altijd wel is, is dat ik het savonds moeilijk vind en sochtends voor het opstaan heb ik het meteen te pakken. Niet gelijk de moed in de schoenen laten zakken meid! Het zit echt wel goed!
zullen we daar maar vanuit gaan? dan is je paniek ook nergens voor nodig. trouwens wel gek dat ook je eigen hartslag vaag klinkt weggooien dat ding en niet meer stressen! (dit is precies de reden waarom ik niet zo'n ding koop, hoe nieuwsgierig ik ook ben en hoe graag ik het hartje ook zou willen horen)
Toen ik 13 weken was zei de vk "we gaan even kijken of we het hartje kunnen vinden, geen paniek als het niet lukt hoor, het is nog vroeg" dus met 12 weken het zelf niet kunnen vinden is helemaal geen rede voor stress. gooi dat ding ff achter in de kast voor over een paar weken zou ik zeggen
Het kan ook heel goed dat je navelstreng bijvoorbeeld aan de voorkant ligt en dat je kleintje zich dus verschuilt achter jouw eigen hartslag.
Vanochtend in bed lukte het ook al niet. Ben er klaar mee ook. En ik had nog wel de "goede" gekocht. Tranen zijn niet eens omdat ik bang ben dat er iets mis is, maar gewoon uit frustratie over dat baggerapparaat en die herrie. Heb nou eenmaal een kort lontje nu haha ik ga maar even eten Bedankt voor de hulp!
het kan ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt en dan kan je ook het hartje minder horen. heb ik namelijk ook gehad...
Nope, placenta ligt bovenop zei de gyn eergisteren nog als een dakje haha ik weet het ook niet meer. Ik denk toch te dik?
Vanavond controlle gehad. Kreeg al informatie mee over borstvoeding en de bevalling enz. Voor mijn gevoel duurt het nog zo lang, haha. Was daar nog niet echt mee bezig. Maar wel goed denk ik. En Nuage, vanavond was het ook zoeken hoor, en ik ben al 17 weken. Eerst had ze hem gelijk, maar ons kind had geen zin en zwom meteen weg. Voordat we hem gevonden hadden, was het zo een paar minuten verder. Dus echt het ziet vast helemaal goed! Het ligt zeker aan het apparaat. ( Heb er vanmiddag nou net 1 besteld, haha) Gaan jullie ook een zwangerschapscursus doen? Ik ga zwangerschapsyoga doen. Eind april ga ik al beginnen ivm feestdagen die er tussen vallen. Ben erg benieuwd, want lenig ben ik niet!