September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga hier geen zwangerschapscursus doen, bij de vorige 2 kids ook niet gedaan. Heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee.

Over hartje luisteren bij de andere kids hier lukte het pas met de 17 weken, lag ook wel de placenta bij allebei aan de voorkant. Nu weet ik het niet zal het de voglende controle eens vragen bij de gyn ben wel erg benieuwd nu ;)

Was het bij jullie ook zo koud vandaag? word er gewoon depri van, blauwe vingers had ik haha

2. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    @sarah dank je

@ nuage ik snap dat het heel vervelend is, probeer t later nog eens! controleer ff of alles goed is aangesloten. morgen nog niks, bel de VK! daarom wil ik niet zo'n ding. het kan heel mooi zijn, maar ik zou nu ook flipkezen als ik niks zou vinden, en dat wil ik niet...
    Er hoeft niks te zijn!!!!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja hij is wel goed aangesloten, erg moeilijk is dat ook niet. Want ik hoor wel mijn eigen hartslag.

Ik ben nog niet ongerust hoor, ik heb zowel maandag als dinsdag het hartje nog gehoord en het kindje gezien. Ik denk dat ik de hartslag gewoon niet kan vinden. Mijn man wil het vanavond nog een keer proberen en anders kijk ik over een paar dagen wel weer eens.

4. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    psies!

leuk zo'n ding, maar als het niet wil zoals het moet is het heel vervelend....

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Nuage is het je mannetje gelukt om het hartje te vinden? Hoop van wel! En die apparaten zijn leuk als het lukt idd maar als het niet lukt toch een rot gevoel.. Herkenbaar!

Ik ben weer aan mijn nachtdienst bezig.. Nog 4 te gaan.. Kom ik hier net op me werk aan krijg ik gewoon een rammelaartje van mijn collega! Echt zo super lief! hahaha... Ik vind cadeautjes voor ons kleintje krijgen toch wel erg leuk hoor.. voel ik me toch gelijk nog zwangerder.. (is geen goed woord maar jullie snappen het )

Nou girls slaap lekker en tot morgen middag uurtje of 4 haha..

liefs!

6. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Hey Nuage ik kon hem toen ook niet vinden en heb hem een week in de la gegooid. Had er ook even genoeg van (vooral van dat lawaai en dan weer je eigen hartslag horen.. Pff!! van de week nog eens geprobeerd en toen vond ik hem na 5 min zoeken! Maar ook toen was het weer snel foetsie. Volgens mij zijn ze nu al verstoppertje aan het spelen ;)
    Hoop dat je het binnenkort wel kan horen :)

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bedankt voor het medeleven meiden en de tips!! Superlief!
    Had er geen zin meer in dus heb manlief niet laten proberen. Van het weekend misschien weer :)

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Je moet echt net boven je schaambeen zoeken en in de buurt van je eigen hartslag waarschijnlijk vind je hem dan wel. en zorgen dat je blaas goed vol is dan ligt de baby hoog

ondanks mijn voorliggende placenta het hartje altijd gevonden

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nuage, ik denk ook echt niet dat je BM al zo hoog kan liggen, dat zou echt niet kloppen met de termijn.
    Ik denk echt dat je heeeeeel laag nog moet zoeken.

Maar je hebt het goed dat je em weer in de la hebt gemikt.

10. mamaseptember

22 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een angelsound. De verloskundige had het hartje gelijk gevonden. Maar toen we het in het begin zelf wilde proberen waren we hartstikke lang bezig. En dan ook nog even het geluid van het hartje en weg was het weer. Je moet er echt even de tijd voor nemen. Wij hebben ook een paar keer gehad dat we het nog niet gevonden konden krijgen en dan een paar dagen later zaten we gelijk op de goede plek. Soms kunnen de baby's al lekker dwars zijn zie je wel.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Misschien ligt de kleine wel heel ver naar achter?

Die van mij ook zei de vk gister...En dat is helemaal niet erg, als ze groter worden komen ze vanzelf naar voren.

12. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Wij mogen over een week weer hartje luisteren bij de vk :) vorige keer vind muppet het wel interessant en zwom naar dat ding toe;) net zo nieuwsgierig als mama ;)

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat heb ik niet zelf verzonnen, dat heeft de VK gemeten. Zelf kan ik het niet voelen. En zoals ik zei, zij vond het hartje echt niet heel laag.

Maar ik vind mijn eigen hartslag ook alleen als ik m op mijn borst zet, in mijn buik ben ik blijkbaar dood. Stom ding.

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Gewoon even in de kast mieteren, dat ding. Komt wel weer!

15. princess25

princess25 Niet meer actief

Als je het toch niet vetrouwt, lekker de verloskundige bellen. Die willen vast wel even kijken voor je. Wel kans dat ze zeggen dat je de angelsound niet meer mag gaan gebruiken ivm dat je je dan druk gaat maken.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd gewoon wegmieteren.

Ik zeg ook niet dat je het verzint hoor.
    Maar hier had ook een VK de vorige zwangerschap de bm veel hoger gevonden dan de andere, en hij zat toch echt laag.
    En ja die andere was ook gediplomeerd VK. Ze had het toch echt mis.
    MAar als ze het hartje hoog heeft gevonden zal het wel kloppen.

Gewoon in de kast laten liggen dat ding.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Maar de zorgen vallen wel mee hoor hihi eigenlijk maak ik me helemaal geen zorgen :) Ik werd gewoon agressief en kwaad van dat apparaat, maar dat komt door mijn lieftallige hormoontjes :p
    Ik heb gelukkig afgelopen maandag en dinsdag echo's gehad en de hartslag gehoord dus ik ben echt gerust. Het ligt gewoon aan het apparaatje, aan mijn dikke speklaag of gewoon aan mij. Of allemaal tegelijk :D

18. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier nu ook de angelsound binnen, maar wow wat is het moeilijk om goed het hartje te kunnen vinden zeg! Ik deed het bewust nu, omdat ik hem gisteren nog gehoord heb. Daardoor raak ik niet zo snel in paniek, maar.......uiteindelijk heb ik wel gevonden, maar wel zacht, niet zo duidelijk als bij de vk.

19. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    16weken 4dagen :) -9kg :s maar wel al leuke buik :)

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    leuk!
    net als hier -9kilo en een aardige buik
    geniet ervan!

Deel Deze Pagina