ik +1 en een schattig buikje leuke schoentjes/ sokjes niekenie!!! ik ga binnenkort mijn eerste paar breien ik brei nog niet zo lang (heb het opgepikt omdat ik heel vaak rustig aan moet doen en dan toch iets om handen wil hebben) dus ben benieuwd hoe het eerste paar wordt maar eerst mijn beenwarmers maar afmaken
Breien lijkt me ook wel heel ontspannend om te doen! Maarja, de hobby taarten bakken wilde ik ook al oppikken haha. Zit nu trouwens met mijn haar in de verf. Hoor veel dat dat niet mag maar van een aantal kapsters hoor ik dat het wel mag en wil er nog wel een beetje verzorgd bijlopen
ik zou graag willen beginnen haken. dat zie je nu ook weer veel terugkomen. dekentjes enzo haken voor de kleine
haken doe ik ook wel ja, ben ik alleen nog iets minder goed in vooral als het een meisje is ga ik dat meer doen. maar voor een jongen staan gehaakte dingen wat truttig @ mamaAniek: kan gewoon hoor!!! tegenwoordig zitten er niet zo veel nare stofjes meer in haarverf. schijnt wel dat de kleur wat anders kan uitvallen door de hormonen ik wil ook nog een ander kleurtje als mijn haar eraf is. hoop dat het allemaal lukt voor de bevalling want mijn haar moet eerst nog wat langer voor ik er 25 cm af laat knippen
Hee meiden, hier met 9 weken en 3 dagen al een hartje gespot met mijn eigen ding. en bij mij kon ik het eerst heeeel laag horen aan de linkerkant. Heb hem eigenlijk altijd kunnen vinden en nu zet ik dat ding op mijn buik en hoor ik hem gelijk. Ik gebruik hem eigenlijk niet meer want hij schopt al zo hard! week 15 kon ik hem voelen maar de laaste week echt op mijn volle blaas of richting stuit! heerlijk. Ik voel hem ook al tegen mijn hand. meer meiden dit ook al?
Ja cker ik heb dat Al ong 2weken dat ik hem /haar tegen mijn hand voel Ik voel dan als t ware iets bewegen dan komt t omhoog en voelt heel hard maar ozo fijn mijn zoontje heeft t vandaag ook gevoeld Zo mooi ma moet Eeelijk zeggen schopjes Of plopjes voel ik nog nie Mss ben ik wel te druk dat ik t nog nie merk....
haha nou ik merk het ook echt als ik zit. of in bed lig. anders ook niet hoor. Hebben trouwens meer meiden zodanig last van vastzittende darmen dat je maagpijn ervan krijgt? Ik heb 2 dagen niet gewerkt omdat het veel te zeer doet en ik een overvol gevoel heb en maagzuur. Nu een laxeer drankje van de dokter gekregen en maagzuurbende. Gelukkig vandaag wel weer gepoept, maar wat een lucht zeg!! heb nog nooit zo gestonken bleh! lucht wel iets op, maar wat een drama. zo anders dan met mijn dochter...
@MamaAniek, ik heb me haren eergister nog laten verven.. Er is idd een kans dat de kleur anders uitkomt.. Moet zeggen dat het bij mij gelukkig wel gelukt is.. Hoop bij jou ook? Nog steeds blond trouwens? Liefs
heb ze uit een kinderwinkeltje in antwerpen was er metteen zot van ,kan momenteel t gevoel van wol niet verdragen dus breien s op de moment niets voor mij
@ dochter: mijn darmen schieten baan het ene uiterste in het ander. Echt irritant is dat! Maag heb ik ook veel last van, maar had ik ook al voor ik zwanger was. Nu is het iets erger en niets lijkt te helpen dus ik ga toch maar een keer naar de ha. @ niekenie: voor de baby brei ik met 100% katoen is wat lekkerder voor een gevoelig huidje
Breien... Ik heb de hoop opgegeven op de een of andere manier kreeg ik het voor elkaar om er de ene regel steken bij te maken en op de volgende weer een paar minder lol! Gelukkig heb ik allemaal breiende oma's en tantes haha heb nu al 5 paar witte slofjes zoo schattig XD Gisteravond trouwens niet meer naar de kapper dus ik ga vanmiddag m'n haartjes knippen en bijkleuren. Hoop dat ik daarna nog blond ben en niet groen ofzo! Nu eerst m'n mooie batavus mambo deluxe fiets halen met het fietsplan!!! Hij is prachtig en rijd heerlijk XD
@breien, mijn moeder breidt nu voor ons kleintje.. Hebben al een paar leuke truitjes/vestjes en dat maakt ze dan met speciale babywol. Erg leuk vind ik zo iets.. Al zou ik het zelf niet kunnen ben er veel te ongeduldig voor.. Liefs
Kapper: Ik durf dus mijn haren niet te verven tijdens de zwangerschap. Bij de 1e (miskraam) wel gedaan, paar weken voor mijn bruiloft. Kreeg toen opeens uitslag, wat ik normaal nooit had. Met de bruiloft zelf niets meer aan de hand hoor, maar wel vervelend.Het stomme was, dat het blonde plukjes waren, wat niet direct op je hoofdhuid komt. Nou ja, kijk nog even aan, wordt het echt lelijk dan de gok misschien toch nog wagen. Breien: Is dat nou leuk? Ik denk dat ik het geduld niet heb om te gaan breien. Als klein meisje gingen we altijd met de oma van een vriendin breien en daarna zelf, waren we super trots op! Zou niet eens meer weten hoe het moet. het schijnt erg hip te zijn weer. Kindje voelen; Ik voel af en toe nu wel dat ie beweegt. Maar van de buitenkant? Nee echt totaal nog niet. Heb ook een aardige vetlaag nog ervoor. Ach ,het komt vanzelf wel. Net klaar met werken, morgen nog een dagje. Ga nu lekker genieten van de avond.
vandaag even lekker wezen shoppen met toekomstige oma en tante... haha zijn bij de prenatal geweest en heb wat inkopen gedaan. wat leuke kleertjes, dekentjes en lakentjes, badcapje, wat kleine handige dingetjes.. een flesje, speenkoord, kruikzakken, en dat soort dingen. ook een ondersteunende buikbandgekocht , wel leuk 20% korting moet ik zeggen scheelt een hoop. verder nog even geshopt bij de H&M voor een zwangerschapsbroek en lekker gelunched bij de V&D. vanmorgen lekker naar het beauty centrum geweest voor een fish spa , ff lekker de voetjes ontspannen! en nu lekker gaan genieten van mijn aardappel ovenschotel met spercieboontjes en kip..
hier ook met de dag meer en meer beweging, geweldig gewoon!!! maar indd langs de buitenkant nog niets te voelen. breien doe ik niet, ooit wel eens geleerd maar dat was nog op school.
Hier drukdrukdrukdruk vandaar dat ik weinig aanwezig ben. Gisteravond concert van het koor van mn vader die de taak van koorleider/dirigent over heeft genomen. En vanavond concert van het koor van mn schoonmoeder. Busybusybusy!!!! Verder iig alles goed, groei goed en krij veel complimentjes over mn buik Vanavond nog ff geluister maar mn kleine mopje <3 Fijne avond meiden!