September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ breien: is heel makkelijk om te leren hoor :) ik doe het gewoon lekker tijdens het tv-kijken. zag vandaag in de la place ook twee vrouwen die zaten te breien :) dus het is echt hip. maar ik vind het vooral erg leuk om zelf dingen te maken voor mijn kleintje.

@ Jostafientje: ik ben ook naar de prenatal geweest vandaag :) we hebben een badje + onderstel + slang gekocht, een kapsetje, manicuresetje, stopcontact beschermdingen, aankleedkussen, 3 shirts voor mij, een linnen broek voor mij en een vest voor mij gekocht :D dit waren de dingen die we nog moesten kopen (veel lenen we) en waarvan de kleur niet veel uit maakt ;) voor andere dingen wachten we even tot we het geslacht weten. wij hebben dus ook bij de V&D geluncht ;) zit in veenendaal ook naast de prenatal dus dat kwam mooi uit :)

2. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    @sarahH ik ben in nijmegen geweest haha ik dacht al misschien hebben we elkaar wel tegen het lijf gelopen, was het in veenendaal ook zo giga druk? ow en een manicure setje heb ik ook incl neuspeertje haha

3. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    ik heb het veels te druk om zelfs maar aan breien te denken.. en al had ik de tijd dan zou ik het zonde van mijn tijd vinden.. ga liever winkelen :):):)
    is er al iemand in het nieuwe filiaal geweest in amersfoort? van prenatal?!

4. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    breien vroeger kon ik dat wel en vond ik dat hardstikke leuk deed t altijd same met me moeder
    nu weet ik n ie eens of ik t nog kan hahah is al zo lang gelede
    hiero druk daggie ff voorbereiden voor morgen want dan wordt ik al weer een jaartje ouder ..
    ff taartje kopen en lekkere hapjes iemand nog wat ideetjes??

5. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    joh meiden ff intiem dingetje... bij het bedrijven van de liefde heb ik nu wel wat meer pijn en ook pijn in mijn buik/banden. Niet dat ik verga ofzo maar we zijn dan toch wel druk bezig en daarna kan ik me niet meer bewegen door de banden pijn. is dit normaal of moet ik hiermee oppassen?

6. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Hoi meiden ik mag een roze kleurtje toevoegen aan de lijst

We hebben een geslachtbepalingsecho gehad en het is een meisje
    :) manlief was overtuigd van een jongen ikzelf had geen gevoel
    Wel hadden we wel de jongsnaam en niet de meidennaam lol....

Met de 20 weken zien we het hoop ik nog een keer maar dat zal vast wel... Wat een onwerkekijk gevoel om te weten wat. In je buik zit qua geslacht lol.....

7. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    geen idee, geen last van... ik wil t nu wel elke dag doen, haha!

breien...leuk, maar het duurt zo lang....heb ik geen geduld voor. kvind t knap als je wel hele dingen kan maken!

8. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    reusje wat leuk..!! van harte gefeliciteerd..!! nou er komen ineens een hoop meiden achter elkaar erbij! :) geniet ervan meid!

9. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    reusje wat leuk! de meiden gaan een inhaal slag maken :D

betreffende sex: ALS we het doen geen last. Ik heb alleen moeite om zin te vinden...

breien: ik kon het wel... vroeger. zou niet weten of ik het nog zou kunnen eigenlijk. maar als ik iets gebreid wil hebben vraag ik schoonmoeder wel :D die is er zo handig in

10. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vond het eerst ook lastig om zin te vinden. nu valt dat wel mee. alleen jammer dat we heel erg uiteenlopende tijden hebben waardoor we nooit ´tijd´hebben.. als ik savonds moe ben ben ik moe. kan ik echt niet meer wakker blijven - dus doen we het vaak niet maarja.

11. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Reusje gelukkig heb je nog een hele tijd om een leuke meisjesnaam te verzinnen/ zoeken :)

Gister m'n haar geverfd en het is net zo blond als anders! Dus daar ben ik blij mee! Was al bang dat het groen zou uitvallen lol

Seks daar mOet ik echt nog zin voor maken aangezien ik vaak super moe ben als we naar bed gaan (niet in m'n hoofd maar wel in m'n lijf. Dat betekent vaak dat ik nog steeds wakker lig maar toch geen kracht in mn lijf heb om nog heel actief te zijn)

12. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    momenteel ook niet echt de "zin" maar dat komt ook mede omdat we nog steeds geen badkamer hebben en ik het wel fris vind om mezelf daarna lekker te douchen..

13. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
  14. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ nena: ik herken je problemen. Wij moeten het midden op de dag doen als we het doen.en dat is ook niet praktisch. Ik heb ook wel pijn erna en tijdens...beetje vervelend is dat. Maakt het niet echt uitnodigend...maar weet niet goed wat eraan te doen.

@ reusje: gefeliciteerd met je kleine meis!

@dochter: wat ben jij mooi zwanger zeg :D

15. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    :) Dank je wel Sarah!!

16. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Prachtig dochter2009 dat buikje

En sex moet zeggen dat ik wel veeel zin heb :D

En thx voor de reacties

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    mooi buikje!

pffff sex moet er ni aan denken, kan echt geen zin vinden en vriendlief is er niet altijd even happy mee :(

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    SEX?? gelukkig mankeert hij niks aan zijn handen whahahah

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nena even intieme graag terug, maar ben je dan ook klaargekomen? Dat kan namelijk voor kleine weeën zorgen, soort reactie op de samentrekkingen. Niks ergs, maar voor mij de reden om dat even te ontlopen want het doet erg pijn bij mij.

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @dochter prachtig buikje!!

@sex tja ik ben toch heel eerlijk ben zo verslaafd als het maar zijn kan en ga nu inhalen wat we de afgelopen weken net wat minder hebben gedaan haha..

Hier aan mijn laatste nachtdienstje bezig! Wil morgen met mijn leidinggevende bespreken of ik niet minder nachten kan gaan werken.. het word een beetje zwaar om eerlijk te zijn..

Nog maar 3 daagjes en dan weet ik wat het gaat worden :) zin in!

Liefs

Deel Deze Pagina