@dochter: wat ben jij mooi zwanger zeg..!! Jeej..!! Ff broodje eten met m'n Kids, Kids straks naar school en dan gelijk door naar de vk controle en hartje luisteren voor het eerst!!
@naomi: en en en? wast mooi? @melanie: ik hoop voor je dat je wat minder nachten kan werken, helemaal als het zo vermoeiend is nu.
@melindy, ik ga vandaag en anders morgen even met mijn leidinggevende zitten. Misschien iets minder werken idd..
Instagram Hier mijn echo van 16.6 weken. We weten niet wat het wordt. Het is wel een druktemaker lag steeds helemaal dubbel. Sorry dat ik weinig post. Lees wel mee. Zal proberen wat meer actief te zijn
ik ben verliefd..!!! Wat geweldig om voor het eerst het hartje te horen!! En wat gaat dat snel, was ik ff vergeten. Ik had Jan koning zelf! Ook leuk na al die jaren en As zaterdag weer naar Jan voor de pretecho.. Ben zo benieuwd..!! Iemand zei me laatst dat de hartslag v een jongen sneller gaat als van een meisje dus denk nu helemaal dat het een jochie is we zullen zien of het een fabel is..
hier was de hartslag van de meiden tussen de 140 en de 150 en nu is het een jongen en was de hartslag 160
De hartslag van ons kleintje zat op 146 p/m.. ben benieuwd of het klopt of dat het idd een fabeltje is.. Liefs
Bij ons op 150bpm dus dat kan dan nog beide kanten op denk ik. Maar ik denk het wel te weten (man ook) maarja..... nog bijna 4 weken wachten!
hey dames sex ja eerst in t begin nie nu komt me drive gelukkig wel weer terug vandaag weer een jaartje ouder joehoeooe ....
Ben weer terug. Alles was weer goed en fftjes mogen gluren. Werd eerst een beetje angstig omdat het kindje in dezelfde houding lag als Mylan bij de echo toen ik te horen kreeg dat hij niet meer leefde, maar dit kindje lag lekker te slapen (zoals elke echo hahaha) Mooie galopperende hartslag gehoord en uitgebreid gekeken. Hersentjes,maagje, blaasje,zelfs de aansluiting van de navelstreng naar het buikje op beeld gezien. Heel bijzonder. Wel in alle spanning vergeten te vragen of ze misschien al wat kon zien hahhaah. Helaas pindakaas. Over 2 weekjes weer terug en dan hoop ik dat ze het gewoon kan zien. Wouden eigelijk een pretecho tussendoor, maar manlief is deze EN volgende week volledig weg (muv vandaag en volgende week vrijdag ivm Tygho's verjaardag) Dus dat gaat niet lukken. Een pretecho gaan we sowieso nog wel doen... Misschien toch volgende week ofzo of met 18/19 weken. Of misschien...wachten we wel gewoon tot de 20 weken echo hahaahahaha en doen we een latere pretecho... De tijd gaat toch al zo snel. Overigens...Nog maar 1x (over 2 weken) naar de gyn en dan mag ik helemaal over naar de VK
Evita gefeliciteerd!! Hier beide vorige keren jongens, Tygho :148BPM en Mylan: 152BPM. Deze weet ik niet...volgende keer eens vragen.
yay mams! dat is goed nieuws. is de kleine nog wel wakker geworden/gemaakt? en fijn dat alles goed is. Dit moet je wel geruststellen, niet?
Nou opzich wel...heb gezien dat et kindje leeft, heb het hartje gehoord en het heeft wel een beetje bewogen, maar wakker wou het niet worden. Het lag op kop zeg maar met het handje tegen de baarmoederwand aan en het koppie lag bovenop de arm. Beetje in een knik, dus ze kon ook niet echt meten hoe lang het nu is. Koppie is wat aan de kleine kant maar dat zegt niks (kon een paar dagen in zitten) Alleen die houding,...nee daar word ik niet blij van... Ga morgen tussen de middag even bellen of ik begin volgende week nog ff een x erbij tussen kan bij de VK denk ik. Gewoon gezien de termijn en dat ik nu toch wel echt wat angstiger word.
gewoon bellen ja, ik snap best dat je het niet lekker zit, helemaal nu langzaam (nouja wat je langzaam noemt) de termijn dichterbij komt waarin je Mylan* hebt verloren. ik denk ook wel dat ze er begrip voor hebben en ze je nog een echo geven. en dat de kleine dan weer lekker beweegt
ja hoor meid gewoon bellen en het uitleggen, ze zullen je wel begrijpen! ik had het de vorige echo's ook, de houding hoe het er lag stond me ook niet aan. er zat nooit beweging in en lag altijd helemaal op een hoopje. maar nu met de 16w echo zat het geen 5 minuten stil. maar heb natuurlijk geen verleden als jij