hahaha die van mij kwam vorige week vrijdag thuis na een week van huis en zei: ZO wat ben jij dik geworden zeg! Maar hij vind me zwanger nog mooier dan anders. Hij zegt ook altijd, oh ik hoop dat je aan het eind net zo mooi zwanger bent als bij Tygho.
vandaag was de kleine iets rustiger dan gister. hehe hij was vast moe van het heen en weer gesalto van gister! hoe dan ook mijn man heeft ook wel eens vreemde opvattingen... k ben zelf nogal een betweter en tja dan weet ik het natuurlijk beter vaak is dat natúurlijk ook zo.. maar irritant idd als ze zown ´domme´ mening hebben. tja net alsof zij bijna 24 7 achter het internet zitten uit te vogelen hoe een kindje groeit... de mamma over het algemeen namelijk wél.. maargoed. zie er echt zwanger uit jeetje. bizar he meiden.
Wauw! Is dat een 3D echofoto? Ziet er gaaf uit zeg Mijn vriend zegt constant dat ie me mooi vindt en smeert heel lief iedere avond m'n buik en borsten in met pcle crème! Zo vanavond met Zumba toning tijdens een circuitnummer iets te enthousiast meegedaan met opdrukken. Voel het in m'n buikspieren! Pff m'n vriend doet ook mee in die les en zag het meteen aan m'n koppie! Ben meteen gestopt met meedoen maar voelde het wel even! Pff volgende keer zeg ik ze alleen wat ze moeten doen lol!!
ja indd een 3D echo. mijn gyn probeert altijd eens of het al een mooi beeldje opleverd. wel leuk als je bij een gyn loopt, elke keer een echo en elke keer een fototje.
Vind ik leuk! Morgenochtend wordt ik mishandelt door de tandarts (( Waarschijnlijk krijg ik meerdere verdovingen. Weet iemand of dit kwaad kan? Dacht dat ik volgende week moest maar het is morgenochtend half 9 al..
Ik zou wel even aangeven dat je zwanger bent jaaa! Niet alle verdoving mag namelijk.. Het komt in je bloed en je bloed komt weer bij je kindje... dus niet echt goed.. Pff meiden nog 894 minuten.. Dan krijgen we onze echo.. Maar ik ben niet zenuwachtig ofzo hoor hahaha.. Net nog lekker even wat op het terras (onder een hittelamp) gedronken.. Vanaf morgen weten we of we ouders worden van een zoon of dochter.. Toch wel spannend!! Nja nu lekker me bedje in. Heb trouwens nog (zoals wekelijks) een foto gemaakt van me buik en opgemeten.. 81cm inmiddels.. weer 3 cm gegroeid en dat in 1 week super blij mee.. Foto volgt. Slaap lekker girls! Liefs Melanie
Gisteren weer afpsraak gehad bij de gyneacoloog. Was echt een super leuke afspraak. Ze heeft lang naar ons kleintje gekeken. Was ook erg nieuwsgierig waar me placenta lag en die ligt dus achter Bij de vorige zwangerschappen een voorliggende placenta gehad. Ook heeft ze nog even gekeken wat het word BIj de 13.4 weken werd al gezegd 100 % een jongen en het is nog steeds een jongen Ook gelijk de 20 weken echo ingepland die hebben we als ik precies 19 weken zwanger ben dus is alweer bijna. Zal ook even foto plaatsen van me buik van het verschil van 12.4 weken en nu met 16 weken.... haal hem alleen wel weer weg straks Bekijk bijlage 235578
Weer heel de tijd meegelezen, maar weinig gepost! Zie dat veel van jullie al een geslachtsbepaling hebben laten doen. Wij hebben hem vanavond, maar lees dat het met 16 weken vaak nog verkeerd "gezien" wordt, zijn jullie daar niet bang voor?
Dank jullie wel. Maar nee ben niet bang dat het straks een meisje is. Heb het nu tot 2x toe heel duidelijk gezien, en als het straks toch een meid is ruil ik de kleertjes weer om haha
goede morgen allemaal! melanie: succes vandaag! ik hou de club/fb in de gaten zodat ik kan zien wat het wordt @hier: ik schrok me vandaag lam. waar komt die buik vandaag!
Ik weet niet of de link goed werkt, maar in dit topic komen er toch meerdere voor waarbij het niet goed voorspelt is: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/346380-wie-klopte-de-geslachtsbepaling-rond-16-weken-niet-meisje-bleek-toch-jongen.html#post12454806 Ben wel blij om te lezen dat jullie niet twijfelen!
Hoi wij wisten het met 13 weken al en met 17 weken is het weer bevestigd. mijn vk heeft me vertelt dat je een jongetje veel sneller kan zien en vaak bij een.meisje verkeerd word gezien.. Succes iig vanavond
Ik had die link ook gelezen, maar die zie ik toch dat er ook gepraat wordt over NUB voorspellingen en een geslachtsbepaling op 12/13 weken. Dat is ook compleet onbetrouwbaar natuurlijk. Het ligt er denk ik ook aan waar je het laat doen. Ik maak me geen zorgen
@ mel spannend meid ....ik denk aan je kom net terug uit t ziekenhuis me me grote kerel die moet 1 mei aan zijn amandelen geopereerd worden .dus hij meost vandaag onderzocht worden of tie helemaal gezond was een een prik voor bloed afname was zo trots op me binkie geen kik gegeven dacht egt dattie ging huilen ma hij was zo stoer me sgat..
Thanks voor de reacties! Misschien de combinatie dat ik het ook weer erg spannend vind, ondanks dat ik afgelopen maandag het hartje weer gehoord heb! Heb idd ook gehoord dat een meisje vaker verkeerd voorspelt wordt dan een jongen! Volgens de NUB is het een jongen, dus ik ben benieuwd ...