Haha buik gaat idd ineens snel ja.. Heb ik ook "last" van.. @evita, ahhww ik hoop dat het meevalt voor je kleintje! Nou nog 2 uurtjes en dan word er weer naar ons beebje gekeken.. Ben benieuwd.. Best zenuwachtig maar ook weer niet.. Vanmorgen beetje woorden met me mannetje gehad haha.. 2 min later hielden we het niet meer van het lachen en zeiden we in koor lekker he die zenuwen haha..
ah Melanie, hier hadden we beide ook erge zenuwen bij de echo met de geslachtsbepaling, zo grappig he. VL had het de dag ervoor al erg. geniet ervan
@ voelen: ik word al zo'n 2 weken compleet in elkaar getrapt van binnen...ik ga het steeds meer voelen en dan ben ik zoooooo trots, haha @ dik zijn: mijn man is ook helemaal gek op mijn buik en geeft 'm regelamtig een kus. Vooral 's morgens 'goeiemorgen babietje' of 's avond 'welterusten kleine baby' Mijn borsten vind ie niet zo bijzonder, terwijl ik die juist super mooi vind. @ cursus: vanavond voor het eerst zwangerschapsyoga. Ik ben zo benieuwd!
anoniem1211: wanneer mag jij voor de pretecho vandaag! have fun..!! wat kletsen jullie veel, ik heb niet de puf om op alles te reageren, sorry!!! ben n btje druk geweest.. va morgen heb ik weer veel tijd, dus dan genoeg tijd om te reageren! ik hou uiteraard wel in de gaten hoe de geslachtsbepaling was bij de dames!! xxxx liefs
ow dat is spannend..!! lijkt me dat je nu echt de uren en minuten aan het aftellen bent! heb je zelf een gevoel wat het wordt?? ik mag zaterdag om 11.15 gelukkig in de ochtend.. dat gaat snel voorbij ik ben nu al zo ongeduldig!!!
Dat is eigenlijk een betere tijd ! we hebben onze 12 wk echo goed bestudeerd en de NUB lijkt een jongetje te zeggen! En jij een voor gevoel?
Spannend hoor. Bij mij op het werk zijn de clienten ook maar steeds aan het gokken. Ze gaan nu een lijst maken met wat het wordt, datum en naam. ben erg benieuwd. de downers vragen elke dag weer, je hebt een baby in je buik he, nu wordt je dik toch? Zo lief!
Hier net terug van de geslachtbepaling.. Wat een wonder is dat zeg om het gewoon te weten.. Zijn super blij en trots.. Echt helemaal te gek! 20 minuten gekeken en 10 foto's van het echobureau gehad.. Zelf nog 105 foto's gemaakt dus ik zoek ze straks even uit en dan zet ik ze op een site.. Mochten jullie het geslacht willen weten stuur me dan even een pb want ik wil het niet open en bloot neerzetten.. liefs Melanie
Nogmaals gefeliciteerd melanie..!! Zo leuk!! Shopse.. Of heb je dat ondertussen al gedaan?!? Hihi Princess: wil jij het wel weten? Zo ja, wanneer krijg je het te horen?! Xxx
Dankjewel allemaal dames!! Hier een foto van ons kleintje in 3D was toch best leuk om even te zien Liefs Melanie
Wij hebben volgende week woensdag 19:35 geslachtsbepaling. Zelf denk ik een jongentje en meerdere deel van de mensen die wij kennen denken juist een meisje maar we zijn heel benieuwd
@ Naomi, ja wil het heel graag weten. Naast dat ik gewoon enorm nieuwschierig bent, lijkt het me ook wel handig met kleertjes kopen e.d. De kamer wordt wel universeel. Het is alleen even afwachten wat mijn man wilt, die blijft mij in spanning houden, want hij twijfelt nog. Heb al wel bedacht dat als hij het niet wilt weten, hem misschien kan vragen of hij het rond 26 weken wel wilt weten bij een pretecho. Goed, we zien wel. De 20 weken echo hebben we met 21 weken, dus eind april.
Lig nu heerlijk in mn bedje en de kleine is druk aan het salto's maken geloof ik Lekker genieten. Ff een rennietje eten, plassen en dan lekker slapen. Weltrusten meiden!
ik zou er niet tegen kunnen om het NIET te weten tot aan de bevalling..!! kon ik bij de jongens ook al niet maar dat wordt voor jou dus nog heel spannend!!! manlief komt net thuis met een kapsalon hartstikke lekker, alleen zat er geen sla bovenop!! maagzuur begon al op te zetten, toch wat gegeten.. maar merkte al snel dat het niet verstandig is en het maar weer afgestaan aan manlief!!! ik zit nu dus ook heerlijk aan de rennie, terwijl er naast mij een heerlijke vette hap naar binnen wordt gewerkt!!! zijn nadeel: ik zit naast hem te boeren... ik ben benieuwd of anoniem1211 een jongen of meisje krijgt... maar geloof niet dat ze het vanaaf nog komt vertellen dus duik mn bed maar in!! ik lees het morgen wel.. welterusten dames!!