Nog maar 2 uurtjes dan mag je al. Hoelang duurt een pretecho? (ik ben echt een leek hihi) Wij moeten nog dikke 3 weken wachten voordat we weten wat het wordt! Maar eerst nog ff uit kijken naar de 'schopjes' van de kleine. Geniet ervan!! Ben benieuwd of je gevoel klopt.
Hebben jullie ook dat je banner niet klopt? Al 2x nieuw gedaan en tekst veranderd, maar dan doet hij het 1x...
Wiehoe Naomi!! Echt zooo spannend!!! Hoop dat je het allemaal goed kunt zien en dat alles goed gaat met jullie kindje XD Have fun!!
Net een nieuwe fiets gekocht!! Batavus mambo deluxe 2012 XD Hij is prachtig en fietst heerlijk! M'n eigen fiets was stuk gegaan en ik kon via m'n werk met het fietsplan een nieuwe aanschaffen dus maar meteen een mooie mamafiets gekocht!
Ik vond het heel onduidelijk, jammer genoeg! Maar we weten wel wat het is... Het staat op het besloten deel
Haa Naomi gefeliciteerd met je .....!! Jammer joh dat het zo onduidelijk was? Lag de kleine niet goed ofzo?
Gelukkig ben je er toch achter gekomen, anders zat je nog langer in spanning! Ben ook wel benieuwd! Maar lees het anders later vast wel een keertje
Slecht beeld.. En ......... Had steeds de benen bij elkaar! Ik zal vanaaf wel een foto showen, kunnen jullie gelijk zien hoe onduidelijk! Jammer zeker omdat het zo duur is! En ik vond het ook zo kort.. Ruim 10 minuutjes!! Maar Jan heeft de beeb goed nagekeken en alles zat erop en eraan..!!! helemaal happy! De beeb lag goed, sliep alleen de hele tijd! Slaapkop!!
Huh Nuage jij kan dat toch ook gewoon zien in het besloten deel? Je bent gewoon lid van de club dus je zou het gewoon moeten kunnen zien! @Naomi jammer joh, zeker omdat het niet bepaald goedkoop is! Hoesten werkte ook niet om de kleine even wakker te krijgen? Wel fijn dat alles erop en eraan zit, scheelt weer wat zorgen! Ik ben iig erg benieuwd naar de foto!
Thanx voor de leuke reactie's meiden Was idd jammer! Wij hebben ook het geslacht niet kunnen zien.. Zo jammer!! Over 4 weekjes mogen we het vast wel zien Hij heeft flink zitten porren in m'n buik maar de uk wilde maar niet wakker worden... Werd wakker toen we 3 min in de auto zaten lekkerding..!!!