September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nena, hoe is het meid??? Beetje geslapen??

2. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wauw, wat knap dat veel van jullie zo creatief zijn! Hier wordt het kamertje straks door mijn vader gedaan. Die is schilder dus dat is wel fijn!

Mag ik als nieuweling een klein beetje zeuren; ik heb hier behoorlijk pijn in m'n onderbuik en met plassen wordt het erger. Net op verzoek van de VK urine laten testen en die was schoon. Dus weer de VK gebeld en nu moet de urine op kweek. Maar ik maak me toch zorgen. Placenta ligt voor waardoor ik de kleine niet voel en dus heb ik geen idee hoe het daar mee gaat:(. Iemand iets waardoor ik me wat beter zou kunnen voelen. Ik had zo gehoopt dat ze even hadden geluisterd maar helaas....

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    nogmaals met de vk bellen en je zorgen voorleggen. vaak hebben ze er wel begrip voor.

hopelijk komt er straks wat uit die kweek. klinkt inderdaad als blaasontsteking

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tuurlijk mag dat!!

Hoe voelt die buikpijn? Het kan ook gewoon bandenpijn zijn? Dat heb ik ook heel veel en dat is echt heel vervelend.

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @pluizigspook, kun je zelf niet voorstellen of ze even naar je beeb luisteren? Lijkt mij een kleine moeite.

liefs

6. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Heb inmiddels al geprobeerd de VK te bellen maar ik denk dat ze daar nu lunchpauze hebben. M'n buik doet sinds 10 uur pijn bij ieder beweginkje, maar na het plassen is het erger en kan ik bijna niet meer recht op staan. De pijn trekt vanuit de zijkant door m'n onderbuik heen. Waarschijnlijk is het ook flinke bandenpijn maar het zou fijn zijn om dat zeker te weten.Straks ga ik het nog maar eens proberen, en anders probeer ik of de huisarts niet heel eventjes tijd heeft. Dat ik pijn heb is lastig maar ik vind het boven alles gewoon heel belangrijk om te weten dat alles met de kleine goed gaat.

7. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Klinkt egt als een blaasontsteking...
    Ik zal gewoon ff de vk bellen en uitlegge dat je je zorguh
    Maak over de kleine Of ze nie ff Willen luisteren doen ze vast wel hoor

8. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties trouwens! Maakt het ook net iets makkelijker om te bellen zonder een enorme aansteller te zijn.

9. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ze hebben liever dat je 3x te veel belt, dan eenmaal te weinig.

10. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    ik heb ff geen puf meer om bij te lezen. maar wilde wel even mijn nieuwe buikfoto's delen ;) beetje schommeling door de darmen. maar bm is nu goed groot aan het worden dus het zal wel een wat stabielere groei worden nu ;)

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    mijn buikje met 18 weken!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavanbo, Buikje?? Zeg maar gerust buik! Wauw daar mag je trots op zijn.

13. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hehe dank je :D

14. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    mooie buikfoto's :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow!! Mooie buiken dames! :D

16. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    mooie foto dames :)
    ik moet er ook weer eens 1 plaatsen is al weer een tijd gelede alleen ik zie geen verschil hahah lijkt wel of me buik is gekrompe zo stom is dat me schoonzussie zei t ook al ....

17. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Dit is mijn buik met 17 weken, eerste kindje en had al een buikje voor de zwangerschap

18. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat een mooie buiken allemaal! Hier net toch nog even naar de verloskundige geweest. Nadat de VK die ik eerder aan de lijn had het afdeed als een blaasontsteking kreeg ik het niet rustig in m'n hoofd. Net bij een ander geweest en die concludeerde dat het flinke bandenpijn is. Daarna ook nog even naar de baby mogen luisteren. Ik ben weer gerustgesteld! De pijn is lastig maar als het met die kleine goed gaat vind ik het verder prima, dan maar wat rustiger doen!

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    @pluizigspook
    Gelukkig ben je gegaan en heb je je beebje weer gehoord.
    Ja bandenpijn heb ik ook de ene x erger dan de andere

20. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Mooi dat je er toch even achteraan bent geweest, pluizigspook en dat je nu gerustgesteld bent :)

@hier: bah, net met moeite het avondeten naar binnen gewerkt. mijn maag vind aardappels nog steeds niet prettig en ik kwam er net achter dat ik boontjes niet meer vind smaken (ik at me er altijd misselijk in :)). morgen maar iets eten waar ik normaal nooit zo dol op was. bloemkool of prei of witlof ;). kijken wat er dan gebeurd

Deel Deze Pagina