Hier staan inmiddels de meisjes en jongens naam vast. Jongens naam al lang.. Meisjes naam paar dagen terug weer eens gezien en nu beide erg enthousiast. liefs Melanie
Jongensnaam staat vast meisjesnaan geen idee. ik weet en kom echt geen leuke namen tegen voor een meisje. Dat kind zou naamloos door t leven gaan hihihi
heej meiden, jongensnaam staat hier nog niet vast, meisjesnaam wel zo goed als. We hebben in elk geval een aantal leuke namen. Wat betreft vertellen, onze ouders, broers/zussen en 1 stel vrienden weten het,. Vanavond het andere stel vrienden vertellen. Ze hebben in dec onwijs meegeleefd met de miskraam en veel steun aan gehad, dus willen het weer op tijd vertellen. Hebben we in november toen ook gedaan. Ik ben al wel met kaartjes bezig, zwangerschapskleding, commode kijken, etc etc.. haha! Maar ben toch nog onbewust aan het wachten op de mooie echo volgende week vrijdag. Dan wordt t pas echt helemaal genieten!
Schaakkoningin: Met 7 weken kun je nog niks zien, op darmen buikje na. Je kindje is nu pas 1 cm dus daar groeit je buik echt niet van. En vooral bij een eerste kan het best even duren voor je buik echt door de baby groeit. Bij een 2e en meerder kindje gaat dan dat wat harder. Zo had ik bij zwangerschap van de 2e vorig jaar met 10 weken echt een baby buik, dus verwacht dat dit keer ook rond die tijd. Karin: Hahaha, gewoon pure yoghurt? Veel te zuur joh Melanie: Nee nog niet in gewicht, maar bij vorige zwangerschap kwam ik ook weinig aan de eerste 20 weken. Erg mooie tattoo trouwens! Vertellen: Schoonmoeder, 2 schoonzussen en 3 vriendinnen weten het, verder wacht ik tot na de eerste echo rond 11 weken. Eten: Lekker makkelijk frietje op
Of het nou volle darmen zijn of niet der groeit wat haha... En die darmen groeien ook niet zomaar dat is ook door de zwangerschap Ik ben dus wel aangekomen, ging daar straks bij de ha op de weegschaal staan. 3 weken terug 45.4 en nu 47.. Ben er zo blij mee! mag van mij best blijven zitten. Liefs Melanie
Melanie: Ja tuurlijk groeien die nie voor niks, maar groeit echt nog niet door de baby Karin: Oh oke haha, nee lijkt mij niet wat
@AtraVim ik eet wel raardere dingen tegenwoordig...geen idee waar het vandaan komt. Ik pak gewoon alles wat ik lekker vind en eet dat op.. Het leid tot de meest rare combinaties
zijn er nog meer meiden met mooie buikjes?? Oh Mel: Je bent wel duidelijk gegroeid!!!! en je tattoo blijft mooi, maar dat had ik maanden terug ookal gezegd hihih.. Ik hoop dat ie ook mooi blijft tijdens je zwangerschap
meiden, Ik wil POEPEN!! hahaha mijn buik doet zo megazeer. Het zit helemaal verstopt! Morgen de laxo maar halen. Weet iemand nog iets?.... Mijn buik volgt zaterdag weer. xxxxx
Ik ben een augustus-mama maar wilde toch even reageren. Zelf kan ik ook heel slecht naar het toilet. Mij helpt het om 's ochtends standaard te 'ontbijten' met twee kiwi's, 's middags een glas roosvicee laxo en ook nog voor het slapen gaan. En daarnaast natuurlijk vezelrijk voedsel en echt genoeg drinken.
yoghurt helpt bij mij super goed ik ben nu 3 dagen yoghurt aan het eten en ga sinds 2 dagen goed naar de wc. daarbij heb ik ook de rovicee laxo en drink ik op de nuchtere maag actimel @Ronja bedankt voor je tip!!! kiwi had ik al geprobeerd maar dan hang ik gelijk over de wc heen...dat kan me maag echt niet verdragen
Thnx Karin! voor beide complimenten haha. Ik hoop ook dat me tattoo mooi blijft, vrees haast van niet.. maar weetje leuk cadeautje hoor voor me 21 verjaardag.. maar dit is een nog zoveel mooier cadeautje haha... laat hem maar verpesten.. dan laat ik hem wel bijwerken (of niet..) dit is een zoveel mooier iets.. Liefs Melanie
Hoi Dames! Heb in het andere september mama's topic al een tijdje terug gereageerd maar dat topic gaat me veel te snel haha. Ik zal me even voorstellen. Ik ben naar eigen berekening 2 september uitgerekend en het wordt ons eerste kindje. Ik ben 21 jaar en kom uit Tilburg. Helaas lig ik al twee weken misselijk op de bank word gelukkig wel lekker verwend door mijn vriend! Zal zo snel mogelijk een buikfoto maken!
Liever wat later, anders komt het veel te vroeg haha. begin juni jarig.. dus dat doe ik liever niet haha. Liefs Mel
goeie morgen dames welkom mamaAniek en gefeliciteerd hiero echt kotsmisselijk pfff werd vanochtend wakker en ging ff koffie zetten en maakte het blik van de senseo open en ik rook het en ik kon me bijna nie meer inhouden en me oudste zoon zei mama heb je de hik ik moest egt kokhalzen ik zei neej sgat mama moet overgeven en moest egt renne naar de wc.haha ma ik kon het gelukkig nog wegademen haha egt vreemd bij me 2 vorige zwangerschappen helemaal nie misselijk geweest 9 maanden lang nie (zal ik nu toch een meid krijgen) heb namelijk 2 jongens. xxies evita
Ik mag in mijn handjes klappen eerste zwangerschap van een dochter niet misselijk geweest en nu ( nog ) niet. Lijkt me zo verschrikkelijk zeker nu ik voor een kleine moet zorgen Zou wel leuk zijn als je een meid kreeg heb je van alles wat