September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hier volgende week donderdag de 19de de 20 weken echo. vind het erg spannend. Bij onze dochter moesten we drie keer terugkomen en belandden we in het AMC omdat ze dachten dat haar grote bloedvaten verkeerd waren aangesloten. Dat zou betekenen dat de bloedsomloop verkeerd om zou zijn.... Moet zeggen dat ik meer opzie tegen die echo en me veel meer bewust ben van alle risico's voor die kleine en zwangerschap dan bij de eerste! maar goed...

Vandaag heb ik hem amper gevoeld. Terwijl hij hardstikke druk is de laatste twee weken. Heb zelf juist een hele rustige dag gehad, veel geslapen... zit te wachten op zijn hyper momentje. wat kan je onzeker zijn zeg! haha

2. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier de 25ste de 20 weken echo. Ben dan 21 weken. Best spannend inderdaad. Is alles gezond, wat wordt het e.d.?

Viktoria, gefeliciteerd, een meisje!

Merk nu echt dat mijn buik aan het groeien is. Als ik mijn sokken of laarzen aan wil trekken, voel ik echt al dat mijn buik in de weg zit (tenminste anders dan eerst) Ook met fietsen merk ik het, heel apart. Wel fijn gevoel hoor.

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    princess heel herkenbaar. dacht soms ff wat stel ik me nou aan. maar hij zit echt in de weg met dat soort dingen. hup benen wijd en opzij dan gaat het wel. Tis net een bal (is het eigenlijk ook natuurlijk haha) die niet inkrimpt maar overal tegenaan duwt als je voorover bukt haha

Trouwens, mijn borsten lijken soms tot mijn oksels te rijken. mijn god wat zijn die dingen ineens groot en zwaar. Voel me Pam Anderson;)

4. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    deniesje1 gefeliciteerd wat leuk een zoon..!!

viktoriya: gefeliciteerd wat leuk een meisje..!!

en wat een mooie buikjes zijn er weer voorbij gekomen!!

@nena: wat vervelend allemaal voor je meid! in elke relatie moet je vechten.. heb het zelf ook meegemaakt!
    vooral als je jong ouders wordt.. meisje rustig aan!!
    maar bij mij was het het vechten waard en nu is het helemaal top ;)
    sterkte ermee! *knuf*

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wij hebben de 25ste de uitgebreide 20 weken echo.. (guo) vind het echt heel spannend en vind het ook best eng.. Ik ga er vanuit dat alles goed zit maar je leest soms ook andere verhalen.. Moet er niet aan denken bah!

Liefs

6. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat zoveel mensen binnekort de 20weken echo heeft!
    Persoonlijk vind ik het ook heel spannend. Zo bang dat ze straks zeggen dat er iets niet goed is.

@melanie wat is een GUO echo??

7. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Ik heb volgende week Donderdag de 19e me 20 weken echo
    En moet zeggen ben best. Zenuwachtig want bij me vorige zwangerschap werd ik door gestuurd na het radbout ziekenhuis omdat ze dachte dat ik ma 2navrlstrengvaten had dus helemaal gecheck daar en na veel moeite vonde ze Dr 3gelukkig.. dus heb wel zenuwe nu haha

Al weer 19 weken vandaag!!!!!jeeee

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    GUO is een uitgebreide 20 weken echo. Die krijg je als je een indicatie hebt. Wij krijgen hem omdat me mannetje een verwijde kransslag ader heeft en omdat de oma van me mannetje 2 kindjes heeft gekregen wie geen beenderen in hun benen hadden.
    (dan kijken ze dus nog net wat verder als met een 20 weken echo)

Liefs

9. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    deniesje1 en viktoriya: gefeliciteerd!! Leuk he om te weten wat er in je buik gegroeid!

Melanie013: Fijn om alles al vast te hebben staan qua verlof. Hier is het ook al helemaal geregeld, geeft wel rust vind ik.

Nog even mijn buikje showen, want eindelijk is er te zien dat ik "zwanger" ben.

10. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dat is zeker spannend voor jullie!

11. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey dames
    had vandaag weer ff een echo want had weer bloedverlies en pijn in me onderbuik
    en de gyn vroeg willen jullie t geslacht weten met de 20 weken echo??
    ik zei dus ja.... en ik vroeg er ff stiekem tussen door kunt u het nu mes al zien dus ze ging ff kijken en het lag der in de eerste instantie goed voor voor 2 sec hahaen toen weer bene gekruisd
    ze zei ik zeg voor 65 % een meid ..maar nu weet ik tog nog niks moet ik er van uit gaan dat t een meid is of gewoon ff wachte tot donderdag???

12. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Vandaag 20 weken echo gehad:

alles gezond en goed!

En......een jongen!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Odin! Leuk meid :D Fijn dat alles goed is, en een jongetje..Die zijn zooooo leuk :D

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    mooi buikje!!!

oh super nog een jongen erbij en waarschijnlijk nog een meisje ook!

hier voel ik hem vandaag echt goed, hij schopt gewoon tot aan mijn navel!

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haj!
    Bij onze 20weken echo, zei die vrouw dat het voor 60% zeker een jongetje was. Met de pretecho in de 24e week was het overduidelijk voor de volle 100% een meisje.
    Dus kan nog alle kanten op hihi.
    xxx

16. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    @iedereen die het geslacht inmiddels weet gefeliciteerd , altijd leuk om te weten vind ik

@ verlof, hier ook alles geregeld lekker 3 januari weer beginnen

@ 20 wk echo, vandaag ook gehad en alles was prima in orde en wederom bevestigd dat het een jochie is :) incl foto.

@voelen, ik voel de kleine ook sinds een week erg leuk!

@buikjes, erg leuk om te zien en mooie buikjes...

@onderzoeken, over 4 weken de OGTT ... spannend en verder de gewoonlijke controles die komen gaan.

verder voel ik me prima en heb ik niks te klagen haha

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    oke dus gewoon nog ff afwachte dan
    maar waan me eigelijk al een beetje op die roze wolk want uit de nubtheorie kwam ook een meisje
    maar moet eigelijk wel realisties blijven en gewoon ff afwachte en hopen dat het donderdag alles goed prijs geeft om t zo maar te zeggen ...

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    odin gefeliciteerd meid een boy!!!!
    geweldig heb er 2 haha
    nu lkkr shoppen...

19. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    leuk meiden die maken miss een inhaal hihi kan niet wachten tot ben bevallen kan men gezinntje showen hihi alvast een fijn weekend meiden

20. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Vandaag voor de 20 weken echo geweest.. En babyboy liet gelijk zien dat die toch echt een jongen is hihi... Het belangerijkste is dat alles goed was en het zag er super uit! Me hemathoom was helemaal weg en me placenta was omhoog :)) nu hopelijk van alle bloedingen af..

Iedereen die het al weet wat het wordt gefeliciteerd...

Evita wat gaaf ern meid na 2 jongens ben echt benieuwd naar de 20 weken echo spannend nog even hihi :))

Deel Deze Pagina