ik ben al 8 kg aangekomen! en slapen: midden in de nacht wakker....plassen.... Ook kan ik niet m'n draai vinden daarna, linker zij, rechter zij....
Weet nog dat ik hier vorige week ongeveer melde dat ik de kleine nog niet voelde. 1 dag erna gelijk haha, en paar dagen daarna kon me vriend het al voelen. En nu echt al een half uur is de kleine druk bezig. Alle hoeken van me buik al gehad met schoppen, voel ook echt gewoon de bult in me buik waar hij zit zal maar zeggen. Ben zo gelukkig, big smile op me gezicht vind het weer zo bijzonder en mooi om te voelen. Moest het even kwijt
@slapen: hier ook niet anders... verschrikkelijk vaak wakker...nachtmerries....gewone dromen over de meest rare dingen... veel heel veel plassen 's nachts. @gewicht je bent niet de enigste met veel kilootjes odin... ik heb er ook al 9kg kado gekregen jammer genoeg. eerst at ik heel slecht (sloeg vaak avond eten over vanwege drukke avonden) en daardoor kwam ik niet aan maar nu eet ik iets beter en vliegen de kilo's eraan..dus conclusie weeg nu te veel jammer genoeg.. maar na de bevalling ga ik mijn best doen haha @klussen in huis, vandaag de tegelzetter op bezoek gehad voor de badkamer.. dus na een dag werken benieuwd naar het resultaat , belt mijn vriend op dat het ineens 250 euro meer kost dan afgesproken. daar stond ik natuurlijk van te kijken en vroeg waarom, omdat er 5m2 extra gedaan moet worden..en dat terwijl we een prijsafspraak hadden gemaakt van 600 euro voor alles.. de tegelzetter is nog komen kijken voordat hij de prijs afsprak. aangezien mijn mannetje woensdag gewoon moet werken ben ik er dus, aankomende woensdag komt hij het afmaken maar heb hem al voorbereid dat ik geen cent meer ga betalen.. omdat mijn hormoontjes het ook niet leuk vinden komt mijn moeder die dag mij vergezellen zodat ik niet uit mijn slof schiet tegen de mannen haha. girl power... ik was zo kwaad toen mijn vriend het me vertelde... ik kon wel door de telefoon heen kruipen om de tegelzetter te vermoorden haha.
oh Pompeltje geweldig!!! geniet ervan meid! oh ja dromen pfff niet normaal meer hier is het ook weer rolmops time hehe
Hier nog helemaal niets aangekomen. Val juist steeds kleine beetjes af en schommel rond m'n startgewicht. Ach ik heb nog wat weken te gaan om te groeien.... Heb wel al een hele buik trouwens. Ik heb dat t-shirt van Kruidtvat ook, leuk is ie he! Maar ook nog niet aangehad. Ik ben plan om het aan te doen als ik m'n ouders over 3 weken van het vliegveld moet halen. Gisteren gezellig uiteten geweest met de schoonfamilie. Het was een buffet, dus veel rondlopen. Ik had een maxi jurk, waar ik normaal een normaal decollete in heb, maar vanwege de zwangerschap nu iets meer dan normaal. Na een tijdje fluisterde ik pissig naar m'n man: "Ik ga geld vragen voor elke keer als er iemand kijkt!" Hier nog niet veel rolmops time....
wel goed te lezen dat bij jullie ook de misseijkheid terug kom (sorry hoor klinkt wel naar) ik had donderdag nacht echt een drama, werd wakker van de misselijkheid en holde naar de wc. daar alleen maagzuur en maagsappen gekotst, wist niet wat ik met mezelf aan moest, bleef misselijk. uiteindelijk ging het wel weer. nu vandaag had ik mijn vitaminepil op en stond ik te koken,, weer super miselijk en maagzuur overgegeven. t is echt wel vreemd d8 ik maar nu lees k dat er wel meer last van hebben...?
Nena het kan ook van je vitaminepil komen.. ik had pillen gekocht van een Brits merk die ik slikte nog voordat ik zwanger werd maar die kon ik echt niet verdragen. Uiteindelijk slikte ik ze als ik naar bed ging want dan werd ik niet zo misselijk maar anders hing ik echt zo weer boven de wc. Nu heb ik VSM mama en die werken perfect!
ik heb dat indd ook van vitamienepillen gehad in de tijd. maar indd af en toe komt de misselijkheid hier ook terug. volgens mij gewoon omdat ze blijven groeien en alles binnenin nog meer plaats moet maken.
even snel berichtje tussen klussen door: net apk gehad. mooie hartslag gehoord (160). helemaal blij omdat ik de kleine al een paar dagen niet had voelen bewegen. in spanning voor vrijdag (20wk echo), maar kan ook niet wachten tot ik de kleine weer kan zien. huis is een slagveld. de enige kamer die nog 'te doen is' is de slaapkamer er lijkt ook geen verandering in te komen, hoewel er genoeg gedaan is in het huis. emjay: gaaf shirt! en wat een mooi buikje! daar mag je inderdaad wel trots op zijn
goedemorgen dames, hier gisterenavond de kleine dus gewoon denk 3 uur lang gevoeld was druk bezig alle hoeken van me buik geschopt. Daarna last gehad van of me darmen of harde buik. Dus lekker me bed in gekropen met een warm water zak Vanmorgen een foto gemaakt. Me buik is flink gegroeid: Bekijk bijlage 238448
Mooie buikjes weer! Vandaag 19 weken nog steeds me kindje niet gevoeld maar hoop dat dit niet al te lang meer duurt.. Komt vast goed. liefs
goed kans dat je het al gevoeld hebt maar er niet bij stilgestaan hebt ofzo. je moet eens proberen op je rug te gaan liggen en een hand of je buik onder je navel. we gaan gelijk op
@mamavanbo, nee ik heb het beebje echt nog niet gevoeld.. Maar is ook niet erg. had altijd een heel strak plat buikje en mijn placenta ligt voor dus kan langer duren voor ik het voel. Maar komt wel.. Maak me geen zorgen, heb een angelsound en hoor ze vaak genoeg dus zit nog steeds goed. Liefs
Nou meiden we krijgen een DOCHTER!!! Geen twijfel, 100% zeker volgens Drs. Papa Hij had zelden zo'n druk kindje gezien! Ohjee dat belooft nog wat. Ze ligt werkelijk bijna geen seconde stil! Wat een geweldige ervaring was dit zeg, hij heeft eigenlijk alles nagekeken wat met de 20 weken ook gedaan wordt. Geen waterhoofd, geen klompvoetjes, de ruggengraat is prachtig en gesloten, we hebben het bloed door de kamers heen zien gaan en door de aorta, het hersenvlies gezien en ook het vocht in de hersenen wat erin hoort. Gewoon helemaal compleet zal het iedereen aanraden zo'n echo. Foto's volgen nog
Hey, Eindelijk de andere september moeders gevonden Ik ben nu 19-2 wkn. Achterliggende hoge placenta dus voel de beeb al een paar weken. Wel zenuwslopend af en toe als ik het een paar dagen wat minder voel! Volgende week de APK. Heb al wat gehad op 16 weken, maar hartje en hersenen moesten verder rijpen. Zin om der weer te zien Ik weet dat ik een dochter krijg omdat ik een NT-combinatietest heb gehad gevolgd door een vlokkentest. Gelukkig alles gezond. Nu alleen volgende week nog en hopelijk ziet het ziekenhuis mij dan niet meer terug! Nog dames uit Friesland? En gefeliciteerd Nuage! met je dochter! De rest natuurlijk ook met het nieuwe leven Binnenkort maar een buikfoto? groetjes!
@ nuage gefelicteerd!!! een meid ik weet t over 2dagen spannend ben blij dat alles goed was nu lkkr shoppe!!!