September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hier lag ik al in bad tijdens het bevallen en toen ik volledige ontsluiting had mocht ik gewoon gaan persen van mn eerste. Toen het uiteindelijk niet ging moest ik het op bed proberen maar had zoveel pijn dat we naar het ziekenhuis waren gegaan. ze kwam niet. Dus 2 uur vollop geperst in bad van de eerste. Zou t zo weer doen. Heerlijk.

Verder weer een buikie met 21 weken:

Bekijk bijlage 240557

2. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Meiden die vandaag een echo hadden: heel blij voor jullie dat alles goed gegaan is!

Jolanda hoop dat bij jullie ook alles goed is morgen :)

Mooie buikfoto's deniesje en dochter!!

3. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Wat een mooie buikjes. Wat groeien ze goed.

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    meiden mooie buiken!!!!

mel wat fijn dat alles goed was!
    Princess wat leuk een dochter gefeliciteerd en fijn dat ook bij jou alles goed was:)

5. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
  6. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @ mel wat fijn meid dat alles goed was

wat een mooie buikkies zijn dr weer voorbij gekome zeg ....

7. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Gisteravond in bed ...gevoel van dat ik onze wuppie voelde..mannetje ook gevoeld en met geduld voelde hij ook iets ....ik helemaal blij t is mijn eerste en je twijfelt aan jezelf wat je nou voelt lol...

Morgen 20 weken echo en dan weekje weg hopelijk slaat het weer wel om gaan nl naar schiermonninkoog

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Reusje, dan kun je er wel van uitgaan dat je je kleintje hebt gevoeld!!

Zo ik ga me ff in de kleren hijssen en fatsoeneren. Kleine man moet zo naar school en ik meteen door naar de VK.

9. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen!

Leuk reusje dat je je kleine hebt gevoelt.

Ik voel hem/haar ook af en toe maar nog heel zacht. Jammer genoeg niet zo vaak als ik zou willen.

Alle dames die vandaag of morgen een 20 weken echo, guo of controle bij de vk hebben, succes!!

10. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    alle dames met vk of 20 wkn echo: succes!

ik begin de kleine ook steeds vaker en beter te voelen. het was druk gisteravond daar binnen. blijkbaar vind het klaverjassen spannend :D
    vandaag weer wat verven en misschien de blije doos van prenetal op halen... te samen met wat andere spulletjes, want als ik er dan toch ben..... moet alleen manlief even lief aankijken, maar denk wel dat dat goed gaat komen.
    ik krijg steeds meer zin om spulletjes te shoppen

buikjes: wow, wat een mooie buikjes ja weer! heerlijk

11. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ reusje: je man kan ook luisteren de mijne vindt dat erg grappig. Als de baby beweegt hoort hij het vruchtwater klotsen:)

Fijn die goede echo's en mooi die dikke buiken!

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier dadelijk de 20weken echo! spannend!!!!
    verslag komt later pas want we gaan daarna op babybezoek!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavanbo, heel veel succes en plezier!!

14. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ mamavanbo: veel plezier en succes met kijken naar je eigen baby en geniet ook van het kijken naar de baby van iemand anders! Kun je heerlijk dromen over dat het in september/oktober omgekeerd is :)

15. JolandavanRijn

10 apr 2012
    69
    0
    0
    Draagdoekconsulent en gezinsmanager!
    Hardegarijp
    Dag dames!

Net terug van de GUO. Toch verbazingwekkend hoe je je hart dan vast houdt terwijl je al bijna bijna zeker weet dat alles goed zit!

Maar alles is dus goed. Ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis! Ze meet nog steeds een week vooruit. Zit in de bovenste helft van de curve. Hoofdje mat bijna 2 weken vooruit. (ik heb haar even toegesproken dat als ze dat blijft doen dat ze dan met 38 weken komen mag :p)

Ben helemaal high van het goede nieuws. Ik hoop dat voor de rest ook alles goed ging! Ik ga nu lekker op puppybezoek bij de kennel van een vriendin van me, dus tot later!

16. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Succes met de 20 weken echo's en wat fijn dat het bij de andere allemaal zo goed en positief is!

Weet niet of iemand dit herkent, maar afgelopen dinsdag hebben wij de 20 weken echo gehad. Alles was super!! Dus helemaal blij en opgelucht. En ineens 's avonds paniek in mijn hoofd. Gaan we het allemaal wel goed doen? Hoe gaan de financieen (al ruim van de voren beken en ziet er goed uit)? De naam... Is hij echt wel leuk?

Het lijkt wel of het besef nu pas "echt" binnenkomt... Alsof het eerst leek of het niet bij mezelf was en nu ineens wel. Zo blij en gelukkig met het wondertje dat het super goed doet en toch de onzekerheid over hoe ik / wij het allemaal gaan doen!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn, alle goede berichten van de echo's/controles!!

Vanmorgen weer bij de VK geweest. Helemaal goedgekeurd.
    Bloeddruk was goed, hartje gehoord en de baarmoeder ligt 2 vingers onder de navel dus ik groei ook goed!
    Daarna nog ff bij mn schoonzus geweest, die is 37 weken zwanger nu van de 2e. En nu thuis...ff lekker ontbijten hahahahaha met ietsje vertraging.

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jolanda, fijn dat alles goed was!!

@mams, toch fijn die bevestiging. Heb je nu ook wat meer rust nu je voorbij die termijn bent?

LIefs

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie, ja ik heb veel meer rust nu :D
    Ik voel me zo ontzettend goed! En de kleine meid is ook heerlijk actief!
    Ik zou alleen graag die 20weken echo achter de rug hebben, maar dat duurt nog 3 weken helaas.

Ach genoeg leuke dingen de komende weken.
    Eerst koninginnedag, ga lekker shoppen met mn mams.
    Kleine man heeft vakantie, dus vast nog wel lekker zwemmen ofzo.
    10 mei is onze trouwdag :D
    Schoonzusje is 14 mei uitgeteld dus misschien ook nog blij babynieuws tussendoor.

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mams, begrijp dat je die 20 weken echo wilt hebben gehad. Geeft ook meer rust. Al moet ik zeggen dat ik nu toch ook wel weer niet zo blij ben na gister.

Verwijde nierbekken trekt meestal van zelf goed, en stel het is niet zo dan is er ook nog genoeg te doen, maar je schrikt toch wel even. Je wil toch horen nou tip top in orde.. Maarja komt goed.

Hier heerlijk lang doorgeslapen, vannacht weer een nachtdienst draaien. Mannetje net weer naar de tandarts geweest, nu hebben ze toch een foto gemaakt en blijkt een hele flinke kaakholte ontsteking te hebben.. Hebben jullie nog tips naast het stomen wat je daar aan kunt doen?

Liefs

Deel Deze Pagina