September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    oh!! wat erg.. het was zelfs in 2009..!!! heb het even opgezocht!! :$schaam schaam!!:)

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Sorry dat ik vandaag zo afwezig was, we waren ontzettend druk met de babykamer, hebben samen de vloer gelegd, en de meubels staan nu ook in elkaar :)

Wat een prachtig gezicht!! Nog lang niet af maar het word nu ECHT!

liefs

3. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ nuage: mijn vk vertelde dat het wel een stekende pijn kan geven als de baby tegen je blaas aan schopt. Mijn baby vindt het erg leuk om tegen mijn blaas aan te schoppen, doet bij mij niet echt pijn, maar fijn is ook absoluut anders :)

@ eerste keer baby voelen: in het begin voelde het net als dat mijn darmen plopte, maar dan toch anders ;) want wist wel zeker dat het niet mijn darmen waren. toen de eerste echte schopjes voelbaar waren schrok ik wel een beetje. Nu is het de orde van de dag :D

@ wen87: wat vervelend dat je ziek bent!!! veel beterschap!!! wij hebben ook dinsdag de 20 weken echo :D om 8.30 gelukkig al. ik vind het ook heel erg spannend, ben er in mijn hoofd steeds mee bezig. ben best een beetje bang dat er iets mis is en dat dat mijn schuld is. klinkt misschien wat overdreven, maar mijn grootste angst is om geen goede moeder te zijn (goed moederschap zit niet in mijn familie)

4. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sarah: waarom zal je geen goede moeder zijn? Omdat het in de familie zit? Jij gaat dat juist het tegendeel bewijzen!!
    20 weken echo is gewoon heel spannend... Laten we maar duimen dat alles ok is!!

5. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ wen87: mijn moeder en haar moeder waren niet bepaald goede moeders. Is niet perse nodig dat ik dan ook een slechte moeder word, maar ben er toch lang bang voor geweest. Nu denk ik dat ik gemaakt ben om moeder te zijn, maar blijf sinds toch onzeker. Is niet een logisch onderbouwd iets, maar zit ergens diep ofzo.

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik denk dat ik je wel snap SarahH, maar wat familie heeft gedaan, wil niet altijd zeggen dat jij het ook in je hebt :)

over het voelen:
    vrijdag (op de bruiloft van mijn broer) voelde mijn man de kleine ook voor het eerst schoppen. en ik werd hondsdol van de kleine! die is zo'n beetje de hele avond actief geweest.

donderdag verwend door mijn vader. ik kon de prenetal doos halen, wou in eerste instantie met mijn moeder heen, maar die wou bij oma blijven. maar pap wou wel mee.
    ik heb dus een rompertje gekregen en twee setjes. Ik helemaal blij.

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    en hier het nijntje pakje, wat we gaan gebruiken als eerste pakje :)

Ik dacht trouwens dat mijn moeder trots was, maar ik merkte dat mijn vader nog trotser was dat zijn kleine meid zwanger is :D

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @melindy, super leuke pakjes!! Ook ik merk dat mijn vader heeel trots is haha.

Hier: flink wat spierpijn van het klussen in het babykamertje gister. Maar goed het kamertje staat :)

Samen vloertje gelegd, samen meubels in elkaar en samen veel te laat gegeten haha.. gisteravond om 10 uur zat ik aan mijn avond eten.. Beetje laat mja.

Nu de accessoires nog en dan mag ik de kleertjes gaan wassen :)

Liefs

9. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Melanie wil je een foto maken als ie af is? Lijkt me leuk om van elkaar te zien hoe onze babykamers worden!
    Sarahh, ik was eerst ook heel bang dat ik geen goede moeder zou worden maar toen zei m'n vriend dat ik er dan ook niet zo mee bezig zou zijn. Alleen al het feit dat ik me daar druk over maakte liet al zien dat ik nu al erg betrokken was bij het kleintje in m'n buik. Je bent nu al een goede moeder Sarahh :) echt hoor, anders zat je hier ook niet steeds. Volgens mij doe jij er ook alles aan om deze zwangerschap goed te laten verlopen. Het komt vast wel goed!
    Wij hebben 8 mei pas de 20 wekenecho. Nog aan het einde van m'n werkdag ook :(( ben nu al zenuwappig!!

10. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ melindy: dat nijntje pakje is echt heel leuk!!! andere twee zijn ook schattig :D ik vind die broekjes met voetjes er altijd zo comfortabel uit zien. maken ze die dingen ook in volwassen maten? ;)

@ vaders: mijn vader moet er nog steeds aan wennen dat hij opa is :) van de week voor het eerst wat meer met hem gehad over mijn zwangerschap dus het gaat vooruit. Mijn vader en stiefmoeder meldde wel vorige week ook dat ze een droger wilde geven voor in het nieuwe huis:$ super lief! maar omdat we een fornuis harder nodig hebben (hebben nu zo'n 2-pits kook ding en een gammele combi-magnetron) krijgen we die nu :) kan ik eindelijk eens fatsoenlijk de keukenprinses uithangen!

@ bailatamara: dank je :D

11. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah ik vind ook dat je nu al een goede moeder bent.

Wat een leuke pakjes heb ik voorbij zien komen!!

Hier vandaag heel de woonkamer gewit! Voelde me gelukkig wat beter. Wij gaan in juni op vakantie en daarna aan de babykamer beginnen.

MOrgen koninginnedag doorkomen en dan dinsdag ochtende DE echo!! Zo spannend....

12. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik mag vandaag van mijn mannetje niets doen.
    we hebben enkele drukke dagen gehad en ik had gisteren zo'n last van opgezette voeten en mijn buik was gevoelig, ik mag vandaag met gratie mee laminaat uitzoeken. maar mag verder niets doen, behalve zitten met de voeten omhoog.
    we zijn echt bijna zover dat we met de babykamer kunnen beginnen!
    over twee weken krijgen we hulp'troepen' in huis. mijn vader heeft een aantal vrije dagen die hij bij ons gaat spenderen (stroom aanleggen in computerhok, babykamer en hal laminaat leggen), schoonvader komt dan ook na zijn werk om mee te helpen.
    Het is de bedoeling dat in die week dus ook de babykamer wordt gedaan. Ik kan bijna niet geloven dat in de ruimte waarin ik nu zit, over enkele maanden de baby slaapt...

13. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    hier ook nog even spammen dan :D

14. princess25

princess25 Niet meer actief

Leuk hoor! De buikjes beginnen nu echt te groeien!

Iedereen vandaag lekker koninginnendag vieren?
    Hier ff een rondje in de stad gedaan, echt voetje voor voetje. Verder plantjes gekocht en de tuin wat opgevrolijkt. Warm vandaag he? Wel lekker, maar meteen een heel verschil met de andere dagen.

Klussen: Groot gelijk, een dagje niets doen. Vast wel lastig, maar een beetje rust voor jou en je kindje is natuurlijk ook niet verkeerd.

15. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Sarahh wat ontzettend schattig!! Niet meer aan jezelf twijfelen hoor; jullie kindje is echt een cadeautje zo te zien dus zal niets te kort komen (liefde iig niet!)!!

16. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Liefde zal het zeker krijgen. We houden nu al zo ontzettend veel van ons cadeautje :D wist niet dat het mogelijk was om zo verliefd te zijn op je eigen buik haha

17. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's Sarah! Morgen ook de 20 weken echo, kan jij ook niet meer wachten?? Wie heeft er nog meer morgen DE echo?

Sarah wil jij weten wat het wordt?

Hier een rustige koninginnedag gehad. Ff op de rommelmarkt en op d kermis met mijn nichtje van 1 1/2 jaar geweest. Ze keek haar ogen uit.

18. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ wen87: spanning loopt nu wel echt op. Hele.dag wel veel afleiding gehad, maar nu zit ik thuis alleen op de bank. Manlief zal met een uur wel thuis zijn hoop ik. Slaap lekker straks! Morgen komt er een foto met maar 1 kleur strik :)

19. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word gek! Over 6 uurtjes de 20 weken echo. Weet niet waar ik het zoeken moet. Wat ben ik zenuwachtig!! Ik heb vaker hele spannende onderzoeken/uitslagen moeten krijgen, maar daar heb ik nooit een nacht wakker van gelegen. Er heeft al zo veel in mijn leven zo veel tegen gezeten en zo vaak slechte berichten gekregen, dat ik de hele tijd denk, wat nou als?!?!

Ik weet het ik maak mezelf gek! Ik moet gewoon weet slapen, maar ik heb honger, hoest de longen uit mijn lijf en ben misselijk van de zenuwen.

Nou duimen maar...

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ieder probleem in volgorde van binnenkomst! Denk daar maar aan :) Zolang het probleem niet bestaat hoef je het ook niet op te lossen of te overdenken. Niet doen dus. Maar ik begrijp dat dat moeilijk is hoor. Het komt vast goed!

Deel Deze Pagina